BellyBestFriend
Dodaj do ulubionych

Pamietniki / Tytuł: Przyjdz do nas kochanie tak dlugo na ciebie czekamy :**

Autor: Pysiaaa21
Przejdź do OvuFriend i przeczytaj moją historię starania się o dziecko
Wstęp

O mnie: Mam 29 lat z bylym mezem bylo 7 lat staran z lekarzem ale zmienilam meza i z obecnym starania 4 lata z lekarzem. Mąz ma dwojke dzieci z poprzedniego zwiazku. Udało się , niespodzianka , zaszłam w ciąże naturalnie po 11 latach staran. Mamy zdrową córeczkę

Moja ciąża: NATURALNY CUD ! Olivka 23.11.2022 ;) Marzenie się spełniło ;)

Chciałabym być mamą: Bardzo tego prage, najbardziej na swiecie ;) W końcu marzenie się spełniło

Moje emocje: Strach ze zaraz ten piekny sen sie skonczy zanim w ogole uznam ze sie udalo. Edit: Teraz jest już najlepszy czas dla nas

4 listopada 2017, 08:31

Wczoraj beta wyszla mi 5,81 11dpt chociaz mialam podane 2 blastusie w 5 dobej. Wiem ze to bardzo malo i ze sie ludze ale nigdy nie mialam bety powyzej 0.1. Obawiam sie ciazy biochemicznej .. ale mi sie wydaje ze dopiero implantacja miala miejsce 7dpt dosc pozno czyli 5 dni temu bo wtedy przez 2 dni mialam co chwila bole macicy i jajnika.

Zrobilam dzisiaj bobo test i jest bladzioch nie trzeba sie wysilac zeby go zobaczyc moj test jest od 25.. wiec moze ta moja betka urosnie ;) moze na poczatku jest taka leniwa :P jutro powtorze test ;) jak troszke sie przyciemni to mam nadzieje ze bd dobrze ;)

0 komentarzy (pokaż)
5 listopada 2017, 15:34

Niestety to byla raczej ciaza biochemiczna ;( dostalam @ ;( nie mam juz sil ani pieniedzy na dalsza walke ;( nigdzie nie umieja mi pomoc ;(

0 komentarzy (pokaż)
5 listopada 2017, 15:34

Ciąża zakończona 5 listopada 2017

Niestety @ przylazla :( ciaza biochemiczna raczej :(


Wiadomość wyedytowana przez autora 5 listopada 2017, 15:52

0 komentarzy (pokaż)
31 marca, 10:32

Witam ponwnie

w listopadzie było 5 in vitro beta była 9,8 znowu ciąza biochemiczna...

Dwa dni temu test z action pozytywny ale slabiutka kreseczka i dzisiaj test ciążowwy digital clearblue ciąża 1-2 tyg, szok i nie dowierzanie ... Boje sie cieszyc bo to byłby cud po 11 latacch staran ciąża naturalna ... ale przestalam myslec o zajsciu, myslalam tylko o immunologu i bylismy w Polsce zeby porobic reszte badan.. Boje sie, ze to znowu biochem .. dzisiaj 16 dni po owu wedlug mnie a kochalismy sie tylko dwa razy 17 dni temu i 8 dni temu. Najlpsze jest to, ze przestalam brac eutyrox na 2 tyg bo zabraklo mi tabletek, TSH w piatek bylo dlatego 3,1... boje sie tak strasznie się boję, że to zaraz prysnie.. Mam utrogestan i chyba zaczne go brac.. W Belgii musze isc po sierowanie do lekrza domowego zebym mogla bete zrobic a w Holandii w ogole nie robia krwi.. Za dwa dni powtorze test.. Zero objawów na chwile obecna jedynie w niedziele i poniedzialek mialam wieczorne mdlosci a w niedziele i we wtorek bole miesiaczkowe ktore nie trwaly dlugo. TAKI STRACH, NIE POKOJ, OBAWY.

2 komentarze (pokaż)
3 kwietnia, 09:18

Beta w czwartek wyszła wysoka, jutro powtórka, testy sikane już pokazują dwie grube krechy,cycki zaczynają troszkę się odzywać. Jestem przeszczesliwa , dalej nie mogę uwierzyć w mój WYCZEKANY NATURALNY CUD. Dla mnie to jak historia nie do wiary myślałam, że jestem ostatnia osoba na świecie na którą taki CUD spadnie. W czwartek chyba będzie pierwsze usg i chyba jak usłyszę bicie serduszka dotrze do mnie ,że to naprawde czysta prawda🤩😍🥰

2 komentarze (pokaż)
4 kwietnia, 13:45

Beta ładnie dzisiaj skoczyla. Usg w Belgii jednak chcą mi zrobic za 3 tyg ale mysle , ze w Holandii uda się szybciej umówić do połoznej ;) Teraz tylko znowu czekanie ;)

0 komentarzy (pokaż)
10 kwietnia, 11:09

Jeszcze 17 dni do usg wiem ,że te dni będą jak wieczność. Dzisiaj 26 dpo dopiero krecha na teście ciemniejsza od kontrolnej. Narazie nie mam żadnych poważniejszych objawów, piersi się tylko powiększają i coś tam bola a mdlosci są sporadycznie. Nie mam zachcianek ani nie odrzuca mnie od jedzenia i zapachów i czuje się lepiej wstając rano.


Wiadomość wyedytowana przez autora 10 kwietnia, 11:10

0 komentarzy (pokaż)
12 kwietnia, 20:04

Byłam w pracy po 3 godzinach poszłam na przerwę i po 18 zobaczyłam krew na papierze taka średnia ilość, zwolniłam się z pracy idę odpoczywać ,jutro może uda się usg zrobić bo dzisiaj położna nie chce zrobić. Na wszelki wypadek wzięłam dwie kapsułki utrogestanu, boje się tak bardzo się boję. Dobrze ,że nie ma żadnych boli ani skurczy. Dzieciątko bądź silne i trzymaj się mamy!

0 komentarzy (pokaż)
14 kwietnia, 18:17

Wczoraj byłam na pierwszym usg, ciąża według usg to 5 tydzień ( ogolnie mam nieregularne miesiaczki i dlugie ) z dzidziusiem wszystko ok, serduszko bije ale mam 2 torbiele na lewym jajniku po 3 cm pewnie od tego ta krew była. Uspokoiłam się, oby tylko te torbiele nie rosły niech się wchłoną.

0 komentarzy (pokaż)
6 grudnia, 14:00

Ciąża zakończona 23 listopada 2022 Jest i ona OLIVKA ;) WYMARZONA, WYCZEKANA, WYMODLONA, UPRAGNIONA CÓRECZKA <3




Wiadomość wyedytowana przez autora 6 grudnia, 14:11

0 komentarzy (pokaż)
UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do BellyBestFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)