BellyBestFriend
Dodaj do ulubionych

Pamietniki / Tytuł: Polunia już z Nami! :* 22.02.15. Czekamy na SYNKA!

Autor: przedszkolanka:)
16 maja, 07:51

19+5

Wieczorem kopniaczki,w nocy kopniaczki i na dzień dobry kopniaczki😍 uwielbiam to uczucie!!
Edit: ostatnie dni Pola kochana ma faze na "mamo! Nie dźwigaj! Ja Ci pomoge!"😍😍
Oczywiscie filmikiem z harcami małego zafascynowana ;)

I wybralam polarek dla misia:
https://allegro.pl/oferta/kombinezon-gwiazdki-pajac-do-szpitala-r-56-robik-8005184509?reco_id=6853abb7-779f-11e9-926f-000af7f5e410&sid=041047f9c36843e364ecb91b45c568a2755aa386fe7e14ee7421a14291fbf951


Wiadomość wyedytowana przez autora 16 maja, 09:06

0 komentarzy (pokaż)
18 maja, 08:33

20+0

Zaczynam 21 tydzień a tymczasem...DRUGĄ POŁOWĘ CIĄŻY!!!
4a31ae84c81f.png

Mój śpioch starszy szaleje a mlodszy straszy i śpi hihi 😀
Nie mogę uwierzyć,że to już połowa. Do wizyty genetycznej 5 dni 😍
Dzisiaj w planie mamy zakupy,trzeba kwiaty na ogród kupić i składniki na lekkie ciacho 😀 później teście i w końcu ogród 😀 mam nadzieję, że pogoda dopisze ;)

Edit: kopie i szaleje 😍😍


Wiadomość wyedytowana przez autora 18 maja, 08:51

0 komentarzy (pokaż)
25 maja, 08:50

21+0

Według belly 6 miesiąc!! Czyli za tydzień oficjalnie :o jestem w szoku chyba pierwszy raz w tej ciąży ! Przecież dopiero zaczęłam 5 !;o

Leżę sobie z córcią w łózku a tata odkurza ;p ale zaraz koniec laby i trzeba robić śniadanko i ruszamy na miasto(mini zakupy,teście).

W czwartek miałam wizytę połówkową. Na wadze nowe 400 gram,od wagi startowej 1,2 kg.na plusie . Dr zbadał szyjke i ma 3.96 cm.a później maluszka. Oluś współpracował ślicznie,rączki jak zawsze mial przy buźce ,brzuszek pełny ;) wszystkie narządy są w porządku a Olek waży 370 gram 😍 nawet stópkę pokazał na cały ekran - wielką po tacie 😀
Zapomnieliśmy o recepcie na lutkę ale zadzwoniłam i juź na mnie czeka.

22 maja moja siostra się w końcu zaręczyla ;p to wesele 13 czerwca za rok i pól roku na powrót do formy będzie 😀
Pola ostatnio szykuje ciagle sie na dzien matki- nie pytam,troche sama wspomina😂

Na długi weekend czerwcowy przyjezdza kuzynek,podobno to juź pewne😀
Pozniej wesele mamy i mam nadzieję,że moja sukienka zdazy sie uszyc..Poli powinna być w przyszłym tygodniu.
Dzisiaj/jutro robimy zamowienie kosmetyczno-apteczne ,koszule dla mnie,kombinezon dla Olka i moja nowa milosc-kocyk bambusowy i ponczo kapielowe dla Poli😍 zakochalam sie w nich!

Olek już fajnie kopie,ale okazało się że mam łożysko na przedniej ścianie dlatego było jeszcze niesmiałe ;) teraz o różnych porach czuje ;)
Nadal jestem aktywna,ostatnio lubimy spacerki na hulajnodze z moim leniuszkiem 😀

0 komentarzy (pokaż)
30 maja, 08:58

21+5

Powoli kończymy 22 tydzień, 6 miesiąc oficjalnie lada chwila. Nie dociera to do mnie jeszcze..
Miś ostatnio miał 2 dni spokoju a ja mega schizowałam. Na szczęście później się rozkręcił i dzisiaj rano równieź lekko dał znac 😊
Wczoraj i przedwczoraj byłyśmy na mieście. Udało nam się kupić skarpeteczki, szumisia z promocji, dla Poli bajeczki,zabawke drobną,wymarzone ponczo kąpielowe które udało mi się przypadkiem dorwac i kaczuche do kąpieli😀
We wtorek przyszło gemini i póki co to mam odhaczone. Wczoraj byla promocja 70% w 5 10 15 i jeszcze kupiłam dla dzieci kilka drobiazgow za grosze ;)
Póki co starczy zakupów,kolejne bedzie dopiero kocyk bambusowy,koszula dla mnie i kombinezon dla Olusia.
Zrobiłam misiowi juz otulacz,na reszte czekam na jakiś fajny material ;p Pola sobie już wybrała wiec nowa pościelka niebawem tez i u niej ;)

W sobotę dzień dziecka 😍 kolejny tydzien spokojniejszy z jednym wyjazdem,za to za 2 tyg.rozpocznie sie szaleństwo- badania,wizyta i dzien po wizycie juz kuzyn przyjezdza a T.rozpoczyna urlop😀 ale ten czas leci..pózniej wesele a to już bedzie 27 tydzien!!
Jutro idziemy do chrześniaka na dzień dziecka,dzisiaj pogoda słoneczna wiec mam nadzieje,ze wiekszość dnia spedzimy na dworze ;)
Edit: dzień mamy był cudowny! Pola dała mi odczuć,że to mój dzień 😍 ostatnio jest przekochana dla mnie (Kocham Cie mamusiu najnajnajmocniej)i dla brzuszkowego(mój kochany Olusiu😍)

Kończymy śniadanko i pędzimy,miłego dnia!😊


Wiadomość wyedytowana przez autora 30 maja, 09:00

0 komentarzy (pokaż)
1 czerwca, 19:41

22+0

Witaj 23 tygodniu 😊
Dzisiaj Dzień Dziecka 😍 Pola od rana miała niespodzianki- rano miała luzy i moga pograć sobie ze mną w gry dla dzieci na telefonie i oglądac kotki na yt 😀 później dostala bajeczki od babci,lego od nas wszystkich. Gdy zrobiliśmy ciacho to pojechaliśmy odebrać szumisia i pojechaliśmy do mc😀 Pola zajadała i bawiła sie nowymi zabawkami z zestawu,ciesyła się z atrakcji ;) popołudniu siedzieliśmy jeszcze na ogródku,było dzis baaardzo ciepło. Teraz juz zasypia (mam nadzieje,że w końcu ;p) a jutro dzień dziecka organizowany jest na wsi wiec tez się wybierzemy :)

Ja po dzisiejszej pogodzie nie mam nawet spodenek bo wszystko ciasne,muszę się zaopatrzyc w coś :o
Szumiś odebrany, wygląda na bardzo fajnego,zobaczymy czy się sprawdzi przy Olusiu 😊

0 komentarzy (pokaż)
2 czerwca, 09:35

22+1

Jestem szczęśliwa!
Jestem szczęściarą !
Za oknem jest piękna pogoda, jemy pyszne śniadanko , obok mam kochaną córcie a w brzuszku kopie moje drugie szczęście 😍 tak,to jest definicja szczęścia😊

0 komentarzy (pokaż)
2 czerwca, 22:17

Dzień dziecka na wsi:
Byly kiełbachy, konkurs i dmuchana zjeżdżalnia .
Pola początkowo z nami za raczke do konkursu nie chciała iść ale jak się okazało,źe dziewczyka obok to jej imienniczka to poszła i się nawet nie obejrzala 😀 byla dzielna a my mega dumni bo dzieci przedszkolne szły z placzem z rodzicami a nasza Pola pokonala bez niczego konkurencje i ostatecznie zajęla 2 miejsce 😍😍
Pozniej przyszedł czas na jeszcze lepszą frajde- zjeżdżalnie. Szaleństwo ze starszakami było takie,że cała była spocona 😀 oczywiście wyciągnąć ją pózniej to bylo wyzwanie ;p po takiej zabawie śpi do teraz nawet bez zmiany pozycji 😀

Oluś dzisiaj również szaleje ,kopie i kreci sie 😀
Z racji upałów jedziemy jutro na zakupy,bo nestety ale mój brzuch nie miesci się w nic co mam letnie,zwłaszcza spodenki, O! Poli kupić trzeba sandałki no i kilka spozywczych artykułów. Od rana bede tez się dobijać co z moją recepta. Zapowiada się kolejny gorący i szalony dzień 😀

0 komentarzy (pokaż)
8 czerwca, 08:34

23 +0

Witaj 24 tygodniu 😍 za tydzień minie pierwsza granica przeżywalności i to jest wspaniale , uspokajające. Oczywiście póki co nie zamierzam rodzić! Bo przed nami duuuużo jeszcze do ogarnięcia 😀

W czwartek bylam z Polą na zakupach. Na bazarze baba tak mi ciśnienie podniosla ,że się poryczalam! No cóż,hormony hormonami ale nic nie usprawiedliwia jej do takiego traktowania ludzi dlatego w poniedziałek jade na skarge.
Później byłyśmy w banku,zakupy itp.
Wczoraj odczulam stres związany czwartkiem. Bolał mnie brzuch,kłula szyjka.. ale Misiu się rusza wiec odpoczywałam. Przyszły literki na ścianę do pokoiku 😍
Dzisiaj również zwariowany dzien. Mamy 6 rocznice ślubu :) jedziemy do teściów,chcemy lody jakieś zaliczyć no i po materac dla kuzyna bo juz w piątek u nas bedzie 😀 wiec bedzie wesoło😀 w tym tygodniu w środę jedziemy na zajęcia dla ciężarnych a w czwartek mam wyczekaną wizyte 😍😍 dwa tygodnie przeleca mega szybko a juź po odjezdzie kuzyna mamy wesele :o

Przegadalismy sprawę i prawdopodobnie wybierzemy sie nad morze jeszcze. Bedę w ok.30 tygodniu a po remontach mamy raptem ok.4h drogi- damy rade 😀😀
W tym miesiącu wydatki przeszly nasze oczekiwania bo wyskoczyl dodatkowy tysiak na klime i jakąs dziure w aucie😣 ale zostalo nam jeszcze lozeczko i fotelik i drobiazgi wiec jakos sie uda do września to rozłoźyc.
Przyszly mi tez materialy dla misiaj 😍 Pola juz ma nowa posciel,lada dzien zaczne robic wyprawkę synusiowi 😍

I jeszcze najważniejsze- moja przyjaciółka jest w ciąży!!😍 dokladnie 19 tyg.młodszej 😀 nie musze dodawac,że mamy idealną różnice miedzy dziećmi starszymi jak i młodszymi😀

0 komentarzy (pokaż)
11 czerwca, 19:35

23+3

Chyba zaliczamy właśnie czkawke :D śmiesznie mi brzuch skacze i wydaje mi się,że to to ;p

Wczoraj byłam u szefowej z bazaru. Byla zdziwiona zachowaniem tamtej baby. Przeprosiła i ma z nią rozmawiac. Ale wiekszych konsekwencji sie nie spodziewam.

Dzisiaj upalny dzień. Bylysmy u chrześniaka i to autem bo nie dałam rady isć w upał,później obiad, Poli troszke wody daliśmy do baseniku by nogi zmoczyła i dzien zleciał. Ukisilam pierwsze małosplne w życiu i zamrozilam pierwszy kilogram truskawek w tym roku ;p

Jutro jedziemy załatwic drobiazgi a pozniej na zajęcia. Ciekawe jak bedzie ;) oby zleciał dzień bo w czwartek w końcu wizyta 😍
T.załatwil prace z domu wiec do piatku pracuje w domu a od pon.urlop 😀 właśnie kuzyn napisal,ze beda w niedziele o 20;00,czekam na szczegóły jeszcze co i jak.

Odliczam już do wizyty bo dzisiaj coś mnie kluje szyjka i dziwnie jakoś w podbrzuszu..mam nadzieję, że wszystko tam jest pozamykane na cztery spusty.

0 komentarzy (pokaż)
13 czerwca, 08:49

23+5

Wizyta 😍😍😍

A na dzień dobry usłyszałam "Mamo,jesteś niepowtarzalna,kochana. Kocham Cię".
Dzień dobry piękny dniu 😍

0 komentarzy (pokaż)
13 czerwca, 22:26

23+5

ja już po wizycie ! W poczekalni 3.5h! Ale do rzeczy:
poprzednio przytylam w 3 tyg. 1.6 kg. dzisiaj pięknie 800 gram  -łącznie 2 kg. od wagi startowej .
Położna wyłapala serduszko detektorem 😍 
na wizycie wszystko dobrze. Szyjka długa, urosła jeszcze o 10 mm (ma 4.07) od poprzedniego razu, zamknięta, macica ładna. Olek kopał mnie cały czas, skopał detektor 😁wszystkie pomiary super prawie idealne do wieku, waga 642 gram😍😍  żelazo spadło,ale dostałam szanse by naturalnie podnieść, mam 3 tygodnie 😜 glukozę dostanę dopiero też wtedy. no ale... właśnie jest ale... mam nisko łożysko, 5mm... mam się nie martwić, bo mamy 3 tygodnie do wizyty i powinno się podnieść więc zaleceń na to nie mam, gorzej jak się nie podniesie..ale oczywiście już się boję na myśl o cc. I zapowiadam synu,że nie rodzę dopóki się nie podniesie, bo mam zamiar pobić naturalnie moje 3 minuty partych!!

Jak wróciłam to Pola miała wieczór jak to będzie jak pojade rodzic i płakala..ze będzie bardzo tęsknic. Mam nadzieję, że jakoś to sie poukłada bo jestem przerażona..

0 komentarzy (pokaż)
15 czerwca, 08:51

24+0 -> rozpoczynamy 25 tydzień 😍😍

Właśnie mija pierwsza granica przeżywalności 😊🤗😍
Misiu przywitał kopniaczkami, Pola słowami "Kocham Cię mamusiu" i dzień staje się piękniejszy 😍

Kuzyn miał być jutro po 20..no właśnie MIAL. Ciocia musiala pilnie jechac do szpitala na przetaczanie krwi i do poniedziałku jest pod obserwacja. Wstępnie najbliższy termin przyjazdu to wtorek. My uzupelnilismy zapasy w lodówce,owocach itp.i tylko czekamy.
T.rozpoczal urlop ,więc w poniedziałek ruszamy do ZOO😍 pomału bym przetrwala ,oby Pola miala radoche ;) jest to ostatnie szaleństwo po podliczeniu wydatków 😂
Za 2 tyg.mamy wesele a juz po nim wizyte więc myślę, że zleci.

Dzisiaj jedziemy do teściów,musimy zajechac do apteki po recepty i ogorki na małosolne,ostatnia milosć haha ;p a resztę weekendu odpoczywam z przerwą na działanie w wyprawce dla Olusia 😊

Do porodu zostało 112 dni.!
Obwód brzuszka wieczorem 85 cm.

Miłego dnia!


Wiadomość wyedytowana przez autora 17 czerwca, 22:16

0 komentarzy (pokaż)
17 czerwca, 22:20

24+2

Dzisiaj byliśmy w Zoo . Pola zachwycona,zaciekawiona a główną atrakcją było karmienie małych kóz w dziecińcu :D ( oczywiście specjalnym pokarmem do tego przeznaczonym) .
Rano zaliczyliśmy na szybko tesco i hot dogi w ikei a w drodze powrotnej też ikee :P
W domu byliśmy o 18 to praktycznie była zaraz kąpiel,kolacja i do spania.
Ja dałam rade na nogach zasuwać cały dzień, Olek mnie za to skopał wieczorem :D

Kuzyn przyjeżdża w środę. O 12 odbieramy go z peronu no i Pola będzie miała okazję zobaczyć z bliska pociąg :)
kończę oglądać Projekt Lady i uciekam spać, bo padaaaaam :p

0 komentarzy (pokaż)
21 czerwca, 20:03

24+6

Od środy jest u nas kuzynek. Rano zrobiliśmy zakupy i po 12 odebraliśmy jego i ciocię. Po przyjeździe zjedliśmy obiadek,wypiliśmy kawkę i gawędziliśmy. Na kolacje był grill,bo przyszła ciocia :)
Wczoraj trochę odpoczywaliśmy bo pogoda niepewna. Poszliśmy z kuzynem przywitać się z resztą rodziny a popołudniu na boisko i spacerek z Polunią- nie muszę dodawać,że Pola zakochana w wujku :D wysyła mu buziaczki, bawi się z nim,ogląda bajki, nawet za reke dzisiaj ładnie chodziła :D

Dzisiaj od rana szaleństwo- bazar, zus, galeria i zakupy głównie chłopaków,ale i ja się załapałam na piżamkę, a Olkowi kupiłam pajaca polarkowego megaaaa w promo! Później pojechaliśmy do biedronki i tu prezent dla Poli- psiaczek fryzjer :)
Po zakupach pojechaliśmy do lidla po pożywienie, na pizzę i wróciliśmy o 17 :P
Listonosz zostawił jedną paczkę a po drugą jechałam z kuzynem i siostrą na poczte bo zostawił awizo.. Mega dzień zleciał,na nogach cały dzień,odczułam lędzwia. Pola zadowolona bo się coś dzieje :D

Jutro w planie pyszny obiadek i rodzinne spotkanie u babci bo ma urodziny, a w niedziele lody i grill :D
Już za tydzień wesele (sukienka już u mnie!) a po nim już wizyta <3


Wiadomość wyedytowana przez autora 21 czerwca, 20:04

0 komentarzy (pokaż)
22 czerwca, 08:08

Jesteś w 26 tygodniu ciąży 😍
25+0
Miesiąc 6
Trymestr II
Do porodu zostało 105 dni.

Aaaaa😍😍😍🤗

0 komentarzy (pokaż)
25 czerwca, 21:15

25+3

No i pojechał..
Trochę smutno bo było wesoło i dużo się działo :) Pola wujka uwielbia, kuzynowi się podobało i myślimy o wizytacji u nas pod koniec września (czyli tuż przed porodem!).
Wczoraj odpoczywaliśmy w domu,wystawiliśmy basen dla Poli a dzisiaj rano pożegnałyśmy ich do domu.
My udałyśmy się na miasto załatwiać i wróciłyśmy na obiad.
Popołudniu Pola się pluskała a ja troszkę odpoczywałam bo brzuszek bolał.
Od jutra odpoczywamy aż do wesela :P

Ja postanowiłam wziąc się za siebie. Przesadziłam z obżarstwem i są skutki. Mam mega cellulit i wielki zad i czuję się z tym źle.
Muszę pomału zacząć ogarniać wyprawkę Olusia bo jeszcze jestem nieogarnięta z niczym .

Przed nami fala upałów więc na pewno czeka nas czas w domku i ogrodzie póki co a to nam się zdecydowanie teraz przyda <3

0 komentarzy (pokaż)
27 czerwca, 07:42

25+5

d86c246a48cc.png

Studniówka 😍😍😍
Wow! Ale zleciało! Pamiętam ten moment w ciąży z Polą a to juź teraz z Olusiem 😲
Wczoraj brzuch bolał,nie mogłam być na nogach bo zaraz ból..później polezalam to się wyciszyło. Olus po leniwym poranku rozbrykał się popoludniu aź do nocy. Póki co teraz teź jeszcze nieśmiało stuka ;)
Pola wczoraj większość dnia była w domu przez skwar a popołudniu wyszła z T.do baseniku więc frajda byla 😀

0 komentarzy (pokaż)
29 czerwca, 08:57

26+0

Zaczynamy 27 tydzień ciąźy 😍
Do porodu: 98 dni.
Miesiąc: 7

Zaczynam oficjalnie za tydzień miesiąc 7 a tym samym- 3 trymestr!! I to zaraz po wizycie,która już w czwartek 😍🤗 mam nadzieję, że łozysko poszło do góry..

Misio bryka,kopie, chyba już mu się robi ciasno;)
Wczoraj z Polą byłyśmy na mieście. Kupiłyśmy truskawki i zrobilam dżemy. Plus kilka innych drobiazgów;)

Zaczęlam w końcu pracować nad wyprawką. Oluś ma już zestaw do wózka,otulacz do fotelika i z polarku, prześcieradła na przewijak i do łóżeczka,rożek. Przede mną jeszcze kokon i ochraniacz.
Do zamowienia zostało kocyk bambusowy, koszula i szlafrok dla mnie,fotelik i łóżeczko w przyszłym tygodniu. Do porodu kupić mini kosmetyki dla mnie i zastanawiam się jeszcze nad torbą do porodu /wózka.

Zaczęlam baaaardzo pomału przeglądać ciuszki. Na pewno będę miała od 50-68 ,ale dopiero wtedy jak posegreguję to się okaże czego brakuje i co trzeba ewentualnie domówić.

Dzisiaj mamy wesele ,więc idziemy się pobawić na chwilę ;)

0 komentarzy (pokaż)
4 lipca, 21:12

26+5

Szalony tydzień !
Po weselu bardzo fajnie. Pola jak się okazało królowa parkietu,najchętniej by nie schodziła haha :D a to pojadła,potańczyła i padła wieczorem :) ja ledwo usiedziałam w kościele, na parkiecie z Polą 2 tańce i koniec. Mały kopał i dokazywał więc wesoło :D sama uroczystość bardzo fajna :)

W niedzielę i poniedziałek troszkę odpoczywaliśmy a we wtorek pojechałam na wyniki. Niestety żelazo poleciało mimo starań..w ogóle ten dzień był dziwny. Okazało się ,że zapomniałam telefonu, zablokowali mi kartę i nie dość,że w banku czekałam ponad godzinę to po telefon musiałam wracać. Później szybkie zakupy, ploty i dom o 15. Reszta zleciała.
Wczoraj przegięłam znowu- pranie,odkurzanie,obiad, myłam okna i wieczorem odczułam twardnienia macicy i to bolesne.
A dzisiaj ja po wizycie:
Zelazo do podreperowania,mam tabletki. Na bolesne stawiania i klucia mam magnez i no spe 2x1 no i lutke jak biore. Na kolejna wizyte glukoze-jak sie nie uda to nic,nie przewiduje u mnie dr cukrzycy ;)
Na usg: Misiu ułozony jak obwarzanek,nogami mnie napastowal😀 wszystko jest idealnie i wazy 932 g. 😍 wody prawidłowe i co najważniejsze- Łozysko poszlo do góry i jest super 😍😍!
Szyjka długa zamknięta i twarda,ma 3.2-do 3.5 cm. (Ostatnio bylo 4.07 i powiedzialam ze sporo się skrócila,ale powiedzial,ze to ten etap kiedy ona juz nie musi byc stala i mega dluga a jest ladna i mu wierze;)). Kolejna wizyta za 3 tyg.i to usg 3 trymestru bedzie :) pozniej dr idzie na urlop wiec zobaczymy jak wszystko się uloźy.
uff!
Pola się super z tatą bawiła,ale pytała i o mnie. Przywitała mnie buziakami,przytulasami i że straaaasznie tęskniła. Ah boję się jak to bedzie jak pójdę do szpitala..

Jutro jedziemy do zusu z papierami, na bazar i domek- nie szalejemy bo chcę się troszkę oszczędzać już.

0 komentarzy (pokaż)
6 lipca, 08:01

27+0

Witaj 7 miesiącu, witaj 3 trymestrze 😍🤗
Do porodu 91 dni.
Ostatnia prosta,ostatnie 3 miesiące :o

Wyprawka dla Olka praktycznie uszyta. Kończymy kokon i zabieram się za ogarnianie szafki z przyborami kosmetycznymi dla nas,następnie w końcu ciuszki.
Koszula i szlafrok zamówione więc czekam już na paczkę. W niedzielę zamawiam torbę Mommy Bag😍 w tym miesiącu jeszcze łóżeczko.
Na sierpień kocyk bambusowy,pampersy i fotelik. I wtedy się okaże co jeszcze ewentualnego brakuje . Do końca sierpnia wszystko chce poprac,poprasowc i spakowac torbe :)
Za 3 tyg.rowniez sie okaze czy pojedziemy na krótkie wakacje jeszcze początkiem sierpnia, czy dr pozwoli.

Dzisiaj jesteśmy do 14 z Polą same bo tata na zawodach wiec zrobimy rosolek i się obijamy ;) jutro rano pewnie teście a popołudnia jedziemy na urodziny do Poli kolezanki 🤗 przyszły tydzień zapowiada się chłodny, deszczowy i luuuuźny 😀

Edit: aaaa zapomniałam,źe na strych trzeba iśc po drobiazgi! Laktator poszukać chociażby 🙆


Wiadomość wyedytowana przez autora 6 lipca, 08:09

0 komentarzy (pokaż)
UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do BellyBestFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)