Promocja!

Wykup abonament z dostępem Premium do Twojego Kalendarza Ciąży od teraz do końca miesiąca, a otrzymasz od nas prezent!

Przy zakupie abonamentu Premium na:

1 miesiąc - otrzymasz 15 dni w prezencie

3 miesiące - otrzymasz 1 miesiąc w prezencie

12 miesiący - otrzymasz 2 miesiące w prezencie





Promocja trwa do 30.11.2018.

Wykup abonament Zamknij
BellyBestFriend
Odpowiedz
Forum > W ciąży - ogólne > WRZEŚNIOWE SZCZĘŚCIA 2016
Rozpocznij swój osobisty, inteligentny kalendarz ciąży BellyBestFriend!
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

kamciaelcia
Autorytet
Postów: 25238
11321

Wysłany: 1 listopada, 20:04
Cytuj | (1) | Zgłoś
aha
i dziś mnie oświeciło
już wiem skąd sie wzieło powiedzenie"rozebrać sie jak do rosołu"!!!

Piotruś padł 19:10
Patryk 19:40
cud

żabka04 lubi tę wiadomość

17u9i09ktvycbypp.png
38tc3587g/35tc2812g/30tc1944g/25tc748g/21tc505g/17tc170g
961l3e5eh9213bo0.png
37tc 2965g/34tc 2341g/31tc 2000g/28tc 1370g/25tc 740g/22tc 450g/19tc 244g/17tc180g

żabka04
Autorytet
Postów: 14350
5428

Wysłany: 1 listopada, 20:16
Cytuj | (0) | Zgłoś
Kamciu tak Emilka sasiadka zapisala mi sie w glowie :-)
Pamietam :-)
Ja wiem ze to kiedys przejdzie albo i nie .
Ja nie wytrzymalam i wykonalam telefon powiedzialam ze tyle czasu po dobroci miara sie przebrala.
Mialam w dupie jak to maz odbierze i co powie.
Jak on obecny w domu ale niw obecny dopiero jak warkne to sie do niej odezwie albo jak juz osiedle mnie slyszy.
Jestem z tym sama i musze cos zrobic.
Tym bardziej ze zaczynaja wymagac w szkole od niej wiecej a ta na przekor mnie i tekst ona nie idzie do szkoly to po co sie uczyc moje tlumaczenie typu ze pracujw na oceny, ze to dla niej itd na nic!
Ile mozna?
A jak odpuszcze to czekalam do 22:00 nie spakowala sie wiec i z lekcjami by sie nie spieszyla i to moja by byla wina.

atdcanli8h4z4x2q.png


Październik 2011- urodziłam córeczkę <3
Marzec 2015- poronienie, Hashimoto, niedoczynność
Maj 2015- ciąża pozamaciczna usunięcie jajowodu
Październik 2015- poronienie;insulinooporność

żabka04
Autorytet
Postów: 14350
5428

Wysłany: 1 listopada, 20:19
Cytuj | (0) | Zgłoś
Trzymamy kciuki za przeprowadzke Kamciu .
Ale masz fajnie wieczor dla ciebie :-)

atdcanli8h4z4x2q.png


Październik 2011- urodziłam córeczkę <3
Marzec 2015- poronienie, Hashimoto, niedoczynność
Maj 2015- ciąża pozamaciczna usunięcie jajowodu
Październik 2015- poronienie;insulinooporność

kamciaelcia
Autorytet
Postów: 25238
11321

Wysłany: 1 listopada, 20:19
Cytuj | (0) | Zgłoś
zabko
podstawowa zasada-psycholog nie jest za karę, psycholog ma wam pomóc
to dobro a nie zło
ogarniesz pierworodna :)

a co do sasiadki
Emilka sie ogarnia, bardzo lubi chodzic do szkoły (z przedszkolem było średnio), za to braciszek zaczyna :) bo był mega grzeczny, ale my juz wiemy-bunt trzylatka gorszy niż dwulatka :D :D :D

17u9i09ktvycbypp.png
38tc3587g/35tc2812g/30tc1944g/25tc748g/21tc505g/17tc170g
961l3e5eh9213bo0.png
37tc 2965g/34tc 2341g/31tc 2000g/28tc 1370g/25tc 740g/22tc 450g/19tc 244g/17tc180g

kamciaelcia
Autorytet
Postów: 25238
11321

Wysłany: 1 listopada, 20:20
Cytuj | (1) | Zgłoś
żabka04 napisała:
Trzymamy kciuki za przeprowadzke Kamciu .
Ale masz fajnie wieczor dla ciebie :-)


dzis mam redsa ;)
jakby co maz w nocy wstaje hihi

żabka04 lubi tę wiadomość

17u9i09ktvycbypp.png
38tc3587g/35tc2812g/30tc1944g/25tc748g/21tc505g/17tc170g
961l3e5eh9213bo0.png
37tc 2965g/34tc 2341g/31tc 2000g/28tc 1370g/25tc 740g/22tc 450g/19tc 244g/17tc180g

AJrin
Autorytet
Postów: 5215
3322

Wysłany: 1 listopada, 20:24
Cytuj | (3) | Zgłoś
Hejka kochane.
Zaglądam i czytam jak fajnie że tyle musiałam nadrobić :)
Żabka z Wera współczuję ale dobrze robisz będziesz mieć fachowe porady więc super będzie lepiej.
Fajnie że żłobek możesz odpisać naprawdę super. Ja złożyłam wypowiedzenie w żłobku.
Przykro mi że Robert nie je dalej kurde nie nadąży człowiek za dzieciakami u nas po fali nie jedzenia wcina a 3 aż dziś z przejedzenia podczas zabawy ulał.

Kamcia jacy oni są do siebie podobni serio.
A jaka przeprowadzka?

Sofia prześliczna jak zawsze buziaki.

Skali jak u was na froncie?

Natka ja mam ten sam etap co ty padam wieczorem a dotegoOgi serio zasypia koło 22 dziś nie miał drzemki więc łaskawie właśnie zasnął.

Marta jak tam u was?.

A to moje chłopaki.
9cd088feadde.png

Wiadomość wyedytowana przez autora 1 listopada, 20:29

żabka04, kamciaelcia, Natka-matka wariatka :) lubią tę wiadomość

07.10.2015 Aniołek (12tc)
43kt2n0afyea14xr.png
n59y3e5eeouyzr63.png

żabka04
Autorytet
Postów: 14350
5428

Wysłany: 1 listopada, 20:43
Cytuj | (0) | Zgłoś
Kamciu tak masz racje to nie zlo.
Tylko jednego masz ?
Wiesz dobrze ze w polowie roku przedszkolnego u trzylatka ten bunt siw wycisza albo przechodzi.
Dam rade tylko ta wlasnie pierworodna trzeba ustawic do pionu.
Na darmo sie nie nazywa werka emilka :-)
Nawet dzis to tesciowej mowilam bo werka ma ksywe (sama tak odpowiedziala) weronka stonka sronka emilka :-)

Ajrin u nas tez tak wyglada jak maz cwiczy robert sie kladzie i z nim niby robi pompki.
Slodziaki do schrupania.<3
Szkoda zlobka :-(

Szkoda ze na odleglosc nie mozna wycalowac wszystkich .

atdcanli8h4z4x2q.png


Październik 2011- urodziłam córeczkę <3
Marzec 2015- poronienie, Hashimoto, niedoczynność
Maj 2015- ciąża pozamaciczna usunięcie jajowodu
Październik 2015- poronienie;insulinooporność

kamciaelcia
Autorytet
Postów: 25238
11321

Wysłany: 1 listopada, 21:05
Cytuj | (1) | Zgłoś
przy brzuszkach Piotrek pomagał tacie sie podnieść, sam nie cwiczył :D ale widok pomocy przy podnoszeniu bezcenny
i chichrał sie przy tym jak głupi

ajrin
sa podobni i nie sa
bo jakbym pokazała zdjecie piotrusia, to sa inni na etapie pół roku

zabko
redksy już sa w liczbie mnogiej ;) mąż był w monopolowym (tych u nas w świeta otwartych nie brakuje)

żabka04 lubi tę wiadomość

17u9i09ktvycbypp.png
38tc3587g/35tc2812g/30tc1944g/25tc748g/21tc505g/17tc170g
961l3e5eh9213bo0.png
37tc 2965g/34tc 2341g/31tc 2000g/28tc 1370g/25tc 740g/22tc 450g/19tc 244g/17tc180g

kamciaelcia
Autorytet
Postów: 25238
11321

Wysłany: 1 listopada, 21:06
Cytuj | (0) | Zgłoś
ajrin
i mi szkoda u was tego żlobka :(

17u9i09ktvycbypp.png
38tc3587g/35tc2812g/30tc1944g/25tc748g/21tc505g/17tc170g
961l3e5eh9213bo0.png
37tc 2965g/34tc 2341g/31tc 2000g/28tc 1370g/25tc 740g/22tc 450g/19tc 244g/17tc180g

Dariah
Autorytet
Postów: 2798
1248

Wysłany: 1 listopada, 21:34
Cytuj | (0) | Zgłoś
Kamcia
Przeprowadzka tzn Pateys wychodzi z Waszej sypialni ?
Chłopcy będą mieć razem pokój czy osobne ?
Edit
Co do tuniki - u nas to sukienka a nie tunika ;) hihi i to całkiem długa nawet hehe ;)


Ajrin
No z apetytem to tak jest...raz nie ma raz jest ;) ważne ze teraz nadrabia ;)
Zdjęcia super !!!
Mi tez bardzo przykro z powodu żłobka ;(
Rozumiem ze teraz będzie Igi w domu? A może (dla dobra Twojego i jego) jakiś klinik dziecięcy na 2-3 h dziennie ? Nie wime kła to cenowo wynosi wiec może mega głupi pomysł - ale tak sobie pomyślałam tylko ;)


Żabka
Wyrośnie...albo nie....i konflikt będzie wieczny... oby nie !!!
Chciałabym aby się ułożyło ;)

Wiadomość wyedytowana przez autora 1 listopada, 21:36

klz9k6nlx891fege.png

09.09.2016 2860g szcześcia i 48cm do całowania ♡♡

AJrin
Autorytet
Postów: 5215
3322

Wysłany: 1 listopada, 21:38
Cytuj | (0) | Zgłoś
Dariah właśnie z klubikiem słabo bo trzeba by spora sumę i tak zapłacić jeśli M ogarnie jakąś pracę to będzie żłobek ale na chwilę obecną nie jestem w stanie tyle płacić jak M siedzi w domu.

07.10.2015 Aniołek (12tc)
43kt2n0afyea14xr.png
n59y3e5eeouyzr63.png

Dariah
Autorytet
Postów: 2798
1248

Wysłany: 1 listopada, 21:40
Cytuj | (0) | Zgłoś
Ajrin
No właśnie tego się obawiałam ze ceny klubików są powalające :/
Podejrzewam ze w Warszawie o jeszcze gorzej :/
No ale jestem pewna ze M szybko znajdzie prace !! ;)
A miejsce dla Igusia będzie nadal w tym żłobku czy to jie jest wcale pewne ? Czy maja już listę oczekujących i ktoś od razu wskakuje na jego miejsce ?

klz9k6nlx891fege.png

09.09.2016 2860g szcześcia i 48cm do całowania ♡♡

kamciaelcia
Autorytet
Postów: 25238
11321

Wysłany: 1 listopada, 21:41
Cytuj | (0) | Zgłoś
dariah
wstepnie wypad z sypialni planujemy ;)
Patryk to typ najtrudniejszy u nas
ale powoli poranki sa cięzkie
kazde z moich dzieciątek z jakiegoś powodu opuszczało sypialnoe
Emilka-6 misięcy-bo czekał nas pierwszy szpital a więc spanie w łózeczku a nie jeżdzenie na kółkach w kołysce
Piotrek-boo sie budził z tata...miał 5 miesiecy...
próba próba, zobaczymy
chłopaki osobno, Patryk od początku ma swój pokój, tyle, ze tu nie spał
nie ma tu kanpy więc ewentualny mój nocleg na materacu ;)
z Emilką i Piotrem udało się od pierwszej nocy ;) nadzieja jest!

17u9i09ktvycbypp.png
38tc3587g/35tc2812g/30tc1944g/25tc748g/21tc505g/17tc170g
961l3e5eh9213bo0.png
37tc 2965g/34tc 2341g/31tc 2000g/28tc 1370g/25tc 740g/22tc 450g/19tc 244g/17tc180g

Dariah
Autorytet
Postów: 2798
1248

Wysłany: 1 listopada, 21:43
Cytuj | (0) | Zgłoś
Kamcia
No go trzymam kciuki !! Na pewno się uda ;)
Hehe mówisz ze najtrudniejszy typ z niego jest? ;)
Oj ale chyba i tak Ci ładnie spi w nocy nir ? Czy coś przeoczyłam ? ;)

klz9k6nlx891fege.png

09.09.2016 2860g szcześcia i 48cm do całowania ♡♡

kamciaelcia
Autorytet
Postów: 25238
11321

Wysłany: 1 listopada, 21:47
Cytuj | (0) | Zgłoś
dariah
przeoczyłas :)
jako noworodek przesypiał ciagiem i 9 h o.O
jako pieciomiesieczniak wstaje co 1,5 h na mini butle ;)
to tyle o nocy
a wdzien wymaga :D noszennia :D haha
Piotr tez nauczył tate
ale Patryk to umie pokrzyczeć
oczkami i usmiechem szybko ratuje sytuacje

17u9i09ktvycbypp.png
38tc3587g/35tc2812g/30tc1944g/25tc748g/21tc505g/17tc170g
961l3e5eh9213bo0.png
37tc 2965g/34tc 2341g/31tc 2000g/28tc 1370g/25tc 740g/22tc 450g/19tc 244g/17tc180g

Skali89
Autorytet
Postów: 3096
1556

Wysłany: 2 listopada, 06:29
Cytuj | (0) | Zgłoś
Dziewczyny padł Mi telefon wypadł z kieszeni na płytki miałam gwarancję więc dziś jedzie na reklamację m się drze bo miesiąc czasu pokrowca nie zamówiłam

Mam więc ograniczony dostęp m ma wolny weekend więc będzie malował jupi

f2wl9vvjltbug8tg.png
3i499vvjrdc5a4oq.png

żabka04
Autorytet
Postów: 14350
5428

Wysłany: 2 listopada, 08:40
Cytuj | (0) | Zgłoś
Skali buuuuuu
Mam nadzieje ze naprawia bez problemu.
Jak sie czujesz ? Przeszla choroba?

Kamcia jak poszlo?
Faktycznie ciezkie noce masz z patrykiem.
Co 1,5h? Jeju :-(

U nas sasiad dal wczoraj czadu maz walil po rurach i nastal spokoj.
Poprzednia noc tez byla impreza ale jakos ciszej i hamy wziely kwiatek z parapetu i polozyli na wozek sasiadki ! Pod blokiem w smietniku standard zostawili smieci swoje dla sprzataczki.

My z werka walczymy od godziny.
Pretekst jak sie okazuje kazdy jest dobry do awantury poszlo o temperowki nowe ktore jej kupilam i tak drze gebe caly czas o wszystko ogolem histeria znowu.
Dziwie sie ze policji nie ma u nas jeszcze.
Pocieszajace jest to ze maz sam jej powiedzial ze wysle ja do psychologa .
I sam walczy z nia a ta z nim ja wysiadam serio.
Za jakie grzechy?
Juz nie smece .
Mam nadzieje ze wam to nie przeszkadza ze tak sie zale ale czuje sie bez sil .

Wiadomość wyedytowana przez autora 2 listopada, 08:41

atdcanli8h4z4x2q.png


Październik 2011- urodziłam córeczkę <3
Marzec 2015- poronienie, Hashimoto, niedoczynność
Maj 2015- ciąża pozamaciczna usunięcie jajowodu
Październik 2015- poronienie;insulinooporność

kamciaelcia
Autorytet
Postów: 25238
11321

Wysłany: 2 listopada, 09:03
Cytuj | (0) | Zgłoś
zabko
ja jedynie moge ci współczuc :(

a z Patrykiem to dzis ruszamy
a dzisiejsza noc nawet nawet
choć ma standardowo o 5 popłakiwanie, o 6 przebudzenia, o 7 laduje w łóżku i wtedy zasypia badz sie budzi...dziś wstał 7:20

17u9i09ktvycbypp.png
38tc3587g/35tc2812g/30tc1944g/25tc748g/21tc505g/17tc170g
961l3e5eh9213bo0.png
37tc 2965g/34tc 2341g/31tc 2000g/28tc 1370g/25tc 740g/22tc 450g/19tc 244g/17tc180g

AJrin
Autorytet
Postów: 5215
3322

Wysłany: 2 listopada, 09:27
Cytuj | (0) | Zgłoś
U nas Kosiu od 3 nocy budzi się co chwila co 30 min. Do tego Igi przychodzi do nas w nocy i dziś nie dał się przełożyć do swojego łóżeczka. Więc poszłam spać do Gościnnego jak zasnęłam Igi ryj gdzie jest mama. Nosz kuźwa M nad ranem wziął Kosia bo o 5:20 wstał Igi pospać do 7 że mną A Kostek o 7 zasnął że mną ale w swoim łóżku i spał do 8 więc odespalam nad ranem trochę. No i nie wiem od 2 dni dostajenanoc ibuprom ale to chyba nie zęby bo mu nie pomaga chyba mamy skok i tyle.

07.10.2015 Aniołek (12tc)
43kt2n0afyea14xr.png
n59y3e5eeouyzr63.png

żabka04
Autorytet
Postów: 14350
5428

Wysłany: 2 listopada, 18:18
Cytuj | (2) | Zgłoś
Kamcia aha ja sobie ubzduralam ze wczoraj.
Ale kciuki sa.

Ajrin wspolczuje .
Dlatego ja podziwiam jak ktos ma dziecko dwa lata po sobie .
Wlasbie ja sie tego obawialam .
Jeszcze jak maz jest w domu to ok ale jak nie ma i spada wdzysrko na kobiete o losie.
Mam nadzieje ze ta noc bedzie dla ciebie.


My bylismy na grobie mojego ojca .
Za nim wyjechalismy maz sie tak wkurzyl ze pokazal werce jaki potrafi byc ham, kazal jej odkurzyc cale mieszkanie ,kurze wycierac (skoro chce rzadzic i byc taka dorosla to bedzie robic to co my) ja sie nic nie odzywalam.
Tekst na koniec werki ona nie chce byc starsza czyt duza:-)
Podeszla przeprosila oboje nas.
Zapalilam znicze potem poszlam po sklepach latac i kupilam werce kozaki jakby nie bylo o 70zl tansze niz u nas.
Takze dzieci mam ubrane na zime:-)
Teraz pora na mnie i meza (ten sobie wymyslil jakies buty ekstra do spodni z materialu i dzinsy bo sie nie miesci).
Kamien z serca mi spadl sluchajcie wczoraj tesciowa dala mezowi kase na zycie ja sie dzisiaj dowiedzialam o kopercie .
Jakby nie bylo na czarna godzine mamy kase.

Aaaaaaaa
I sprzet typu srubokret to strzal w 10-ke.
Cala droge nie mogl sie oderwac a w domu bierze tate za reke kaze siadac i wkrecaja, tna , wala mlotkiem ahhhhhh
ec4f453217e5.jpg

Edit:
Psycholog byla zmuszona przelozyc nasza rozmowe bo ma nie spodziewany zlot rodzinny.
Takze w poniedzilek bede dzwonic

Wiadomość wyedytowana przez autora 2 listopada, 18:21

kamciaelcia, Natka-matka wariatka :) lubią tę wiadomość

atdcanli8h4z4x2q.png


Październik 2011- urodziłam córeczkę <3
Marzec 2015- poronienie, Hashimoto, niedoczynność
Maj 2015- ciąża pozamaciczna usunięcie jajowodu
Październik 2015- poronienie;insulinooporność


Dowiedz się więcej o swojej ciąży!

Sprawdź BellyBestFriend Premium

  • kontrola przyrostu wagi
  • śledzenie rozwoju ciąży
  • dieta dla ciąży

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do BellyBestFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)