X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne umowa na czas okreslony a ciąża
Odpowiedz

umowa na czas okreslony a ciąża

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Anastacia33 Autorytet
    Postów: 2606 1896

    Wysłany: 14 lipca 2014, 21:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam
    Mam umowe o prace do dnia 10.10.2014 obecnie jestem w 5 tygodniu.zastanawiam sie kiedy zawiadomic pracodawcę o moim odmiennym stanie.wiem ze jesli umowa wygasa po 3 miesiacu ciazy to ulega automatycznie przedłużaniu do porodu.co jesli powiem bedac w 10 tyg czy pracodawca ma prawo mnie zwolnic? Pomóżcie! !!!

    860isg18r6bpss11.png
  • Chanela Autorytet
    Postów: 1946 1498

    Wysłany: 14 lipca 2014, 21:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja proponuję poczekać do końca pierwszego trymestru, różni są ludzie. Nie znam się dokładnie na prawie pracy i kiedy zaczynasz być chroniona, ale wydaje mi się że właśnie po 3 miesiącu. Moją koleżankę tak zwolniono ob na czas określony jest krótszy okres wypowiedzenia.

    201501275365.png
    p19uk0s3zyd2g4e9.png
  • Anastacia33 Autorytet
    Postów: 2606 1896

    Wysłany: 14 lipca 2014, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Okres wypowiedzenia 2 tyg

    860isg18r6bpss11.png
  • Anastacia33 Autorytet
    Postów: 2606 1896

    Wysłany: 14 lipca 2014, 21:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak planowslam zeby odczekac, gorzej bedzie jak beda mnie np meczyc mdlosci lub wymioty.

    860isg18r6bpss11.png
  • Klaudiaa93 Debiutantka
    Postów: 9 2

    Wysłany: 14 lipca 2014, 22:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochana ja mam umowę na czas określony.. tzn miałam do końca czerwca br.. I w kwietniu dałam zwolnienie był to 6tc nie mają prawa cie zwolnić muszą ci płacić do dnia porodu a jak cie zwalnia możesz zaskarżyć zakład pracy i dostaną karę i dla ciebie odszkodowanie ( moja koleżanka pracuje w sondzie i wszystko mi wyjaśniła)

    Anastacia33, Anoolka lubią tę wiadomość