BellyBestFriend
Odpowiedz
Forum > W ciąży - ogólne > TEST CLEARBLUE ? CZY KTOŚ TAK MIAŁ?
Rozpocznij swój osobisty, inteligentny kalendarz ciąży BellyBestFriend!
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

Kudia
Znajoma
Postów: 20
1

Wysłany: 2 stycznia, 20:36
Cytuj | (0) | Zgłoś
Cześć.
Jestem w ciąży i kupiłam sobie test ciążowy clearblue ten cyfrowy z oznaczeniem tygodnia ciąży.
Miałam w planach że jak będę chciała powiedzieć o ciąży to pokaże wszystkim test. Ku mojemu zaskoczeniu dzisiaj (test robiłam dokładnie 28 grudnia) popatrzylam na test a na wyświetlaczu nie ma już nic... zniknęło to że jestem w ciąży. Jestem strasznie zła bo ten test kosztował mnie 50 zł a nawet nie doczekał się żebym go komuś pokazała. Mąż próbował wymienić baterię ale niestety nic to nie dało bo dalej nie działa. Czy ktoś też tak miał? Da się coś z tym zrobić?


Landrynkaaaa
Przyjaciółka
Postów: 110
233

Wysłany: 2 stycznia, 21:14
Cytuj | (0) | Zgłoś
Gdzieś w internecie czytałam (chyba w opiniach na Allegro) ze rzeczywiście ekran się wyłącza po jakimś czasie, nawet pomimo zmiany baterii. Sama chciałam go kupić, ale tez mnie to zniechęciło…

👩🏼 26 l.

04.2021 histeroskopia 🩺

Starania od 07.2021❤️

08.2021 ciąża biochemiczna 💔

Hashimoto - uregulowane ✅
USG, cytologia, cykle, owulacja, morfologia ✅

11.2021 - bakteria Enterococcus w kanale szyjki macicy - wyleczone ✅

👩🏼🧑🏼
Suplementy💊
Zdrowa dieta 🌱 (z małymi wyjątkami 😈)

28.12.21 cień ⏸
01.01.22 ⏸
03.01.22 beta 131 🥰
05.01.22 beta 333 🥰
cudzie trwaj 🥰

w57vcsqvmkcrr207.png


Dowiedz się więcej o swojej ciąży!

Sprawdź BellyBestFriend Premium

  • kontrola przyrostu wagi
  • śledzenie rozwoju ciąży
  • dieta dla ciąży

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do BellyBestFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)