X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Telefon do lekarza - tylko przy wizytach prywatnych?
Odpowiedz

Telefon do lekarza - tylko przy wizytach prywatnych?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Erl Autorytet
    Postów: 1731 1480

    Wysłany: 27 kwietnia 2014, 09:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny, jestem na etapie wyboru lekarza prowadzącego i mam takie pytanie. Wiem, że chodząc na wizyty prywatnie, można zadzwonić do swojego lekarza prowadzącego z każdą niepokojącą sprawą. Czy taka sama możliwość jest, gdy chodzi się na wizyty finansowane przez nfz? Czy można poprosić takiego lekarza o numer telefonu?

    XII 2017 IMSI => 22 I 2018 CRIO z EG 3-dn. Maluchów 8A i 6B => 8dpt II beta 11; 9dpt 23,4; 11dpt 79; 14dpt 357,2; 16dpt 918,1; 23dpt 8646; 25dpt ❤ ur. 17.10.2018
    ❄❄
    1 VI 2014 Aniołek [*]
  • Gosiaczek Autorytet
    Postów: 714 597

    Wysłany: 27 kwietnia 2014, 10:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Myśle ze to zależy od konkretnego lekarza, mi mój sam to zaproponował...

    Franuś 19.08.2014 👦🏻
    Edytka 29.08.2017👧🏼
    Przemuś 27.10.2021 👶
    Aniołki: 15/16.10.2013💔, 14.09.2016 💔👼
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 kwietnia 2014, 10:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 kwietnia 2015, 11:33

  • pinsleepe Autorytet
    Postów: 434 665

    Wysłany: 27 kwietnia 2014, 10:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie ma reguły. Na pewno łatwiej, jak lekarz przyjmuje prywatnie, ale tak naprawdę nikt nie ma obowiązku dyżurować pod telefonem. Żeby się nie rozczarować, najlepiej byłoby zapytać konkretnego lekarza.

    Anoolka, Erl lubią tę wiadomość

    f2w3rjjg7duv7nlc.png
  • nutka Autorytet
    Postów: 1577 2184

    Wysłany: 29 kwietnia 2014, 12:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś