X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Studentki :)
Odpowiedz

Studentki :)

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
    1 2
Oceń ten wątek:
  • e_v_e Ekspertka
    Postów: 209 313

    Wysłany: 26 czerwca 2014, 16:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny :) czy sa z nami jakieś studentki ? Ja kończę 4 rok na politechnice, dzidzius urodzi sie w listopadzie czyli na początku 5 roku, nie chciałbym wziąć dziekanki, ale nie wiadomo jak wykładowcy do tego podejda, bo wiadomo na laboratoria będę musiała chodzić, ale nie chce na wykłady. Jak długo chcecie chodzić na uczelnie ? Jak wasi wykładowcy zaaragowali na ciążę ? Czy było łatwo sie z nimi dogadać jeśli chodzi o zaliczenia i chodzenie na zajęcia ?

    w57vhgqsvnsaad78.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 czerwca 2014, 17:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jestem studentką 5tego roku też na politechnice.
    Od lutego mam Indywidualną Organizację Studiów ze względu na ciążę, nie musiałam chodzić na zajęcia, ale musiałam zaliczyć jak inni przedmioty, czyli oddawać projekty w terminie i pisać zaliczenia/egzaminy w terminie.
    Teoretycznie w poniedziałek powinnam się bronić, ale niestety właśnie przez jednego wykładowcę nie wiem czy w ogóle dam radę obronić się w listopadzie... :/
    Najgorsze jest to, że to ostatni semestr, praca napisana, wszystko zdane na 4,5 albo 5, do tego ciąża, a tu takie cyrki mi gość robi, że szok :/

  • niecierpliwa21 Autorytet
    Postów: 1746 1190

    Wysłany: 26 czerwca 2014, 17:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tez studiuję, 2 rok na uniwersytecie medycznym - kierunek Stomatologia :)
    Biorę udział we wszystkich wykładach, ćwiczeniach. Zamierzam normalnie studiować dalej bez dziekanki, dzidzia rodzi się w listopadzie więc cały październik będę uczestniczyła w zajęciach :)

    Kark a pisałaś jakieś pismo do dziekana w związku z tą Intywidualną Organizacją Studiów? Masz może jakiś wzór?