BellyBestFriend
Odpowiedz
Forum > W ciąży - ogólne > Sierpniowe mamusie 2018
Rozpocznij swój osobisty, inteligentny kalendarz ciąży BellyBestFriend!
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

e_mii
Autorytet
Postów: 980
520

Wysłany: 4 listopada 2018, 20:27
Cytuj | (0) | Zgłoś
My po wizycie u dermatologa zaczęliśmy kąpać w olejku Avene Xera Calm, później taki sam balsam i to tyle z kosmetyków. Używamy tego samego u starszej. Na spacery jeszcze nie smaruje ochronnym.

l22nkrhm4okzlaff.png
Córka, 02.2015

Ania241188
Autorytet
Postów: 2253
1266

Wysłany: 4 listopada 2018, 20:37
Cytuj | (1) | Zgłoś
justyna14 wrote:
To jak dla mnie to dużo używasz. Ja buźkę na dwór smaruje jak jest chłodniej , teraz nie widzę potrzeby. Ciałka nie smaruje niczym bo skórka jest ładna
Czasem do kąpieli dodam rumianek lub oilatum i tyle.
A ja do kąpieli dodaje swoje mleko odciagniete jak mam nadmiar ;) i zero kosmetyków

pumka1990 lubi tę wiadomość

zrz6x1hpuh8zaykc.png
f2w3bd3m75py8k9r.png

Eilleen
Autorytet
Postów: 2936
776

Wysłany: 4 listopada 2018, 20:50
Cytuj | (0) | Zgłoś
squirrel wrote:
A pijecie kawe ? Bo ostatnio tez dostalam po uszach na imieninach dziadka jak powiedzialam ze pije z rana jedna filizanke latte. Na blogu Hafiji jest ze mozna pic nawet do 3 dziennie. Tesciowa skomentowala niby w zartach ze to dlatego nam mala nie spi a ja sie dziwie. Byla jeszcze ciotka meza i tez powiedziala ze kwy pic nie mozna tak jak alkoholu.. Na prawde nie chce mi sie juz klocic ze wszystkimi czasami. Z tym ze nie ma diety matki karmiacej tez nie rozumieja. Uwazaja ze jedzenie przenika do krwiii i do pokarmu i po to sie chodzi na morgologie na czczo.
Ja pije na ogół jedną dość mocną rano a nawet czasem dwie. I jakoś Olek nie ma problemu ze spaniem.

qb3ci09k96tb3ht7.png

[konto usunięte]

Wysłany: 4 listopada 2018, 21:32
Cytuj | (0) | Zgłoś
Ja używam płynu do kąpieli i balsamu hipp ale moja nienawidzi jak ja smaruje. Na buzke krem nawilżający nivea.

Pocwiczylam sobie dzisiaj trochę, masakra tylko 10 brzuszków z ledwoscia zrobiłam takie mam słabe mięśnie! :O


Cccierpliwa
Autorytet
Postów: 12347
6408

Wysłany: 4 listopada 2018, 21:32
Cytuj | (0) | Zgłoś
justyna14 wrote:
To jak dla mnie to dużo używasz. Ja buźkę na dwór smaruje jak jest chłodniej , teraz nie widzę potrzeby. Ciałka nie smaruje niczym bo skórka jest ładna
Czasem do kąpieli dodam rumianek lub oilatum i tyle.
Czy ja wiem czy duzo... jak patrze, ze wiele osob regularnie smaruje pupke, uzywa oliwek i innych pierdol do smarowania to uwazam ze raczej malo...
Cialko smaruje tylko rano i to dlatego, bo jesli tego nie robie to z czasem ma takie suche miejsca, tak samo z buzka, smaruje na niepogode jesli jest zimno, a teraz u nas juz pizga na calego od jakis 2 tygodni, albo tym drugim nawilzam jak ma wyraznie sucha to na noc posmaruje...
Kapie w oleju, no i nie uzywam nic do pupy chyba, ze jest zaczerwieniona, a to zdarzylo nam sie raz i posmarowalam raptem dwa razy jak nie bylo po tym sladu, nie uzywam zadnych oliwek, plynow do kapieli (poza ta jedna probka, ktora byla na dwie kapiele)...
Jak patrze na moje otoczenie, to uwazam, ze uzywam malo...

Moja szwagierka to oilatumy, oilany, emoliumy i do kapieli i szampony do wloskow z tych firm i balsamy, kremy, po kapueli i rano smarowanie cialka tymi specyfikami, przy kazdej pieluszce pupa smarowana, dwa razy dziennie twarz tymi kremami...
To jest dla mnie duzo... ja to przy niej jakbym o dziecko nie dbala porownujac kosmetyki...

Wiadomość wyedytowana przez autora 4 listopada 2018, 21:34

sFLQp1.png
walkaorodzicielstwo.blogspot.de
Starania start -> 2013
[*] 10tc (2015)
[*]8tc (2018)
3xIUI :(
1 ICSI
->23.11 punkcja (24-27.11 hiperstymulacja/hospitalizacja)
->27.11 transfer 🐣🐣
->14dpt beta 1700
->21dpt beta 10275
->31dpt <3 <3
-> 39dpt <3
-> 18.08.2018 (40+0) Mia <3

pumka1990
Autorytet
Postów: 1051
573

Wysłany: 4 listopada 2018, 22:07
Cytuj | (1) | Zgłoś
Ja do twarzy nie używam żadnych kremów, uważam, że 10 stopni to jeszcze nie czas na krem ochronny. Do kąpieli używam olejku ze słodkich migdałów, a jak mam nadmiar swojego mleka to dolewam do wody. Niczym młodego nie smaruje, nie natłuszczam. Do pupy używam tylko kremu jak jest zaczerwieniona po kupie, a zdarzyło się to może 2-3 razy. Dla mnie jak najmniej kosmetyków i chemii tym lepiej ;)

justyna14 lubi tę wiadomość

Emil - 28.07.2018 r - godzina 22.18 - 2530 gram i 50 cm szczęścia do kochania <3
17u9sg18c0ymn8s1.png[/link]


24+0 - 692 g/29+0 - 1392 g/32+6 - 2233 gramy szczęścia <3


Cccierpliwa
Autorytet
Postów: 12347
6408

Wysłany: 4 listopada 2018, 22:10
Cytuj | (0) | Zgłoś
Mleka mojego tez czasem dodaje do kapieli...
Ja juz na wyjscia buzke smaruje bo u nas np dzis o 10:30 bylo cale 1,9 stopnia, a pozniej 6

sFLQp1.png
walkaorodzicielstwo.blogspot.de
Starania start -> 2013
[*] 10tc (2015)
[*]8tc (2018)
3xIUI :(
1 ICSI
->23.11 punkcja (24-27.11 hiperstymulacja/hospitalizacja)
->27.11 transfer 🐣🐣
->14dpt beta 1700
->21dpt beta 10275
->31dpt <3 <3
-> 39dpt <3
-> 18.08.2018 (40+0) Mia <3

justa8902
Autorytet
Postów: 261
191

Wysłany: 4 listopada 2018, 22:14
Cytuj | (0) | Zgłoś
Tak zmieniajac temat, chcialabym zrobic taki album dla Malej zaczynajac jeszcze od zdjec ciazowych, nyslalam o project life. Kupuje sie album i takie koszulki do ktorych wklada sie zdjecia i karteczki w ktorych mozna cos napisac. Robi ktoras z was? Polecacie jakis sklep? Moze na allie? Nie chcialabym wydac miliona monet a czesto mam tak ze sie napale na cos, nakupuje a potem lezy i w koncu sprzedaje, ale jakis fajny album bym chciala zrobic z jej milowymi krokami w rozwoju itp

qdkkzbmh2w8fg125.png
oar8rjjgchtk22o2.png
Pai1,zesp Antyfosfolip.,niedobór białka S
Agatka ur 17.08.2018 o 23.41 3880g 54cm
38w-3762g; 35w-2759g; 32w-2300g; 29w-1703g
08.2016 cp <3 [*] 03.2017 <3 [*]

PLPaulina
Autorytet
Postów: 5400
2152

Wysłany: 4 listopada 2018, 22:40
Cytuj | (0) | Zgłoś
My na roczek będziemy robić: foto książkę.

Mamy ze ślubu i naszej suczki. Jesteśmy zadowoleni.. :) :)

Każdy używa takich kosmetyków jakich chce i ile chcę. :) to indywidualna sprawa. Mi hipp przypasowal bo skład ma naprawdę krótki i przede wszystkim jest to oparte na olejku migdałowym. :D ciesze się, że skóra Hani sie uspokoila.. :) na razie nie widac zeby po mnie miała azs. :D

ug37zbmhqk3cr53u.png
Hania <3
23.07.2018 <3 55cm 3370g
☺️ 2cs o drugie maleństwo
thumb.png
My Ovulation Chart

edytkaa93
Autorytet
Postów: 1082
366

Wysłany: 4 listopada 2018, 22:43
Cytuj | (0) | Zgłoś
Ja mam coś w stylu,, mój pierwszy roczek'', jest tam miejsce na różne ważne wydarzenia, opisuje sie każdy miesiac, pytania dotyczące np jak tata poznał mame, myslał czy bede chlopcem czy dziewczynką, pytania na temat chrztu czy świąt, ale tez porady co dziecko potrafi po kazdym miesiacu. I jest miejsce na wklejanie zdjęc, ja dodatkowo wkleiłam koperte i dałam do niej zdjęcia z usg. Wkleiłam dwa zdjęcia z sesji ciążowej i potem już zdjęcia małej i opisałam wiek. Jak będzie miała osiemnastke to dostanie tą książke w prezencie, i dostanie jeszcze odbite rączke i nóżke w gipsie:)

17.08.2018 M<33


[konto usunięte]

Wysłany: 4 listopada 2018, 22:50
Cytuj | (0) | Zgłoś
Niestety ja muszę Emilce smarować pupke bo ma zawsze zaczerwieniona (wlasciwie nie pupa a wargi wiec to od siuskow) a juz skonczyl mi sie repertuar pieluch i zostajemy przy tych które w miarę toleruje.

Ja jestem dzieckiem które było non stop kremowane na twarzy i teraz nie cierpie swojej twarzy suchej nie posmarowanej :D Dzięki czemu jak na 34 lata nie mam zmarszczek :D


justa1509
Autorytet
Postów: 3577
986

Wysłany: 5 listopada 2018, 01:53
Cytuj | (0) | Zgłoś
Ja ciałka w ogóle nie smaruje. Filip skórę ma bardzo ładną, czasami tylko pomasuje mu brzuszek oliwką. Pupę teraz mamy lekko oparzoną, pomimo stosowania kremów.

mhsvl6d8h65fdfx1.png

justa8902
Autorytet
Postów: 261
191

Wysłany: 5 listopada 2018, 07:35
Cytuj | (0) | Zgłoś
edytkaa93 wrote:
Ja mam coś w stylu,, mój pierwszy roczek'', jest tam miejsce na różne ważne wydarzenia, opisuje sie każdy miesiac, pytania dotyczące np jak tata poznał mame, myslał czy bede chlopcem czy dziewczynką, pytania na temat chrztu czy świąt, ale tez porady co dziecko potrafi po kazdym miesiacu. I jest miejsce na wklejanie zdjęc, ja dodatkowo wkleiłam koperte i dałam do niej zdjęcia z usg. Wkleiłam dwa zdjęcia z sesji ciążowej i potem już zdjęcia małej i opisałam wiek. Jak będzie miała osiemnastke to dostanie tą książke w prezencie, i dostanie jeszcze odbite rączke i nóżke w gipsie:)

A gdzie taki album kupilas??

qdkkzbmh2w8fg125.png
oar8rjjgchtk22o2.png
Pai1,zesp Antyfosfolip.,niedobór białka S
Agatka ur 17.08.2018 o 23.41 3880g 54cm
38w-3762g; 35w-2759g; 32w-2300g; 29w-1703g
08.2016 cp <3 [*] 03.2017 <3 [*]

justyna14
Autorytet
Postów: 10212
6143

Wysłany: 5 listopada 2018, 07:49
Cytuj | (0) | Zgłoś
justa8902 wrote:
Tak zmieniajac temat, chcialabym zrobic taki album dla Malej zaczynajac jeszcze od zdjec ciazowych, nyslalam o project life. Kupuje sie album i takie koszulki do ktorych wklada sie zdjecia i karteczki w ktorych mozna cos napisac. Robi ktoras z was? Polecacie jakis sklep? Moze na allie? Nie chcialabym wydac miliona monet a czesto mam tak ze sie napale na cos, nakupuje a potem lezy i w koncu sprzedaje, ale jakis fajny album bym chciala zrobic z jej milowymi krokami w rozwoju itp
ja każdemu dziecku zakłądam normalny album właśnie od momentu testu przez ciąże poród pierwsze chwile i chrzest. Potem przechodzimy na wpólne albumy. Właśnie wysłałąm zdjęcia do wywołania 400 :)

relg3e5e6cfj7fkg.png
zrz63e5ewa17bqxb.png
km5sdf9hhvdxzmyl.png

misia-kasia
Autorytet
Postów: 1172
472

Wysłany: 5 listopada 2018, 07:50
Cytuj | (0) | Zgłoś
To ja tez mało używam. Do pupy prawie za każdym razem linomag bo inaczej w pachwinach robi się czerwone. Do kąpieli hipp. Do masażu tez hipp albo olej ze słodkich migdałów. Ten masaż tez nie udaje mi się zrobić codziennie. Poza tym nie smaruje niczym więcej.

Moja Agatka się zmieniła od kilku dni zaczęła jeść co 1,5h-2h w dzień zamiast co 1h-1,5h i w dzień zaczęła więcej spać no ale od dwóch nocy zaczęła jeść co 1,5h i zamiast jednego czy dwóch karmien nocnych jak wcześniej mam pięć :( Co robić?

Agatka <3 07.08.2018 <3 2890g szczęścia
dqprbd3m53zqpnto.png

Marta..a
Autorytet
Postów: 2683
1081

Wysłany: 5 listopada 2018, 08:06
Cytuj | (0) | Zgłoś
Ja mam oliwka Earth baby friendly, używałam jej tylko ja początku jak mial suchą skórę. Teraz już nie.
Da kąpieli mam płyn hipp, do wycierania pupy daje ten olejek ale Mój się kończy i już go nie kupię. Jak pupa Robi sie lekko czerwona to na noc mu pudruje. Jak nie schodzi do rana to delikatnie smaruje sudocremem.
Na dwór mam krem z babydream ze 2x smarowalam jak było wietrznie bardzo :)

dqprj44j5ksjgvvt.png
uch5e6yd03ta4t7o.png

justyna14
Autorytet
Postów: 10212
6143

Wysłany: 5 listopada 2018, 08:29
Cytuj | (0) | Zgłoś
misia-kasia wrote:
To ja tez mało używam. Do pupy prawie za każdym razem linomag bo inaczej w pachwinach robi się czerwone. Do kąpieli hipp. Do masażu tez hipp albo olej ze słodkich migdałów. Ten masaż tez nie udaje mi się zrobić codziennie. Poza tym nie smaruje niczym więcej.

Moja Agatka się zmieniła od kilku dni zaczęła jeść co 1,5h-2h w dzień zamiast co 1h-1,5h i w dzień zaczęła więcej spać no ale od dwóch nocy zaczęła jeść co 1,5h i zamiast jednego czy dwóch karmien nocnych jak wcześniej mam pięć :( Co robić?
z tego co tu czytam to u duzej ilosci z nas jest etap czestszego karmienia i troche on trwa wiec to chyba norma.

relg3e5e6cfj7fkg.png
zrz63e5ewa17bqxb.png
km5sdf9hhvdxzmyl.png

Marta..a
Autorytet
Postów: 2683
1081

Wysłany: 5 listopada 2018, 08:42
Cytuj | (0) | Zgłoś
misia-kasia wrote:
Moja Agatka się zmieniła od kilku dni zaczęła jeść co 1,5h-2h w dzień zamiast co 1h-1,5h i w dzień zaczęła więcej spać no ale od dwóch nocy zaczęła jeść co 1,5h i zamiast jednego czy dwóch karmien nocnych jak wcześniej mam pięć :( Co robić?

Przeczekać chyba trzeba. Może mleko sie zmienia? Mój przez tydzień ponad zaczął się budzić o północy dodatkowo. Na razie 2x przespal to karmienie i obudził sia o 2, później chwilę przed 5 i oby mu tak zostało.

Za to znowu mu sie głowy nie chce podnosić i zauważyłam że jak ja juz dźwiga na brzuszku to ida w górę nóżki.. A z tego co pisalyscie to źle. Jak go rozluźnić?

dqprj44j5ksjgvvt.png
uch5e6yd03ta4t7o.png

Cccierpliwa
Autorytet
Postów: 12347
6408

Wysłany: 5 listopada 2018, 09:14
Cytuj | (0) | Zgłoś
Justa ja tez mam taki album wlasnie typu "moj pierwszy rok zycia" mialam taki sam do prowadzenia ciazy...
Dostalam tez z ktorejs firmy gdzie zameldowalam sie podczas ciazy po narodzinach malej taka mala ksiazeczke/album do prowadzenia "moje pierwsze 1000 dni"...

Nk i bardzo polecam fotoksiazki... mamy z wesela na plotnie i jest rewelacyjna... chce taka zrobic z sesji ciazowej i noworodkowej i wlasnie dla malej robic taka co roku tzn od urodzenia do roczku, od roczku do dwoch latek... sa bardziej niezniszczalne jak tradycyjne zdjęcia...

Dodatkowo wszystkie fotki z sesji ciazowej i noworodkowej mamy wywolane (dostalismy od fotografki) w formie normalnego zdjecia 20x30 (a 4 fotki taki format duzy), ktore mozna wsadzac w ramki czy tradycyjny album, ale tez na plotnie... Mamy ich taka ilosc, ze wszystkie powiesic gdzies w ramkach to wieksza czesc sciany zajeloby, a znow wybrac kilka to tez ciezko

sFLQp1.png
walkaorodzicielstwo.blogspot.de
Starania start -> 2013
[*] 10tc (2015)
[*]8tc (2018)
3xIUI :(
1 ICSI
->23.11 punkcja (24-27.11 hiperstymulacja/hospitalizacja)
->27.11 transfer 🐣🐣
->14dpt beta 1700
->21dpt beta 10275
->31dpt <3 <3
-> 39dpt <3
-> 18.08.2018 (40+0) Mia <3

misia-kasia
Autorytet
Postów: 1172
472

Wysłany: 5 listopada 2018, 10:09
Cytuj | (0) | Zgłoś
Może macie racje, przeczekam bo w sumie jaki mam inny wybór? ;) Zastanawiam się tylko jak się będę czuć po takim tygodniu skoro po dwóch dniach czuje się jak zombie. Nawet jak się urodziła nie wstawała co 1,5h tylko co 3h.

Agatka <3 07.08.2018 <3 2890g szczęścia
dqprbd3m53zqpnto.png


Dowiedz się więcej o swojej ciąży!

Sprawdź BellyBestFriend Premium

  • kontrola przyrostu wagi
  • śledzenie rozwoju ciąży
  • dieta dla ciąży

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do BellyBestFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)