BellyBestFriend
Odpowiedz
Forum > W ciąży - ogólne > Podwójne i potrójne szczęścia 2017
Rozpocznij swój osobisty, inteligentny kalendarz ciąży BellyBestFriend!
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

Ewe tka
Przyjaciółka
Postów: 119
82

Wysłany: 26 października, 11:02
Cytuj | (0) | Zgłoś
Angela* napisała:
Ewee tka fajny :)

A jak inne mamusie , wózki wybrane? Niecierpliwa , evaa i inne mamuski?

:)
dziekuje:) własnie dziewczyny tez jestem ciekawa waszych :)

3jgxgywlzf6m2wze.png

gabi 7
Autorytet
Postów: 666
340

Wysłany: 26 października, 12:28
Cytuj | (1) | Zgłoś
Hej Ewe tka:-) wózek prezentuje się bardzo ladnie:-) powiem Ci że ja dla moich gwiazd kupiłam dopiero po porodzie.wczesniej miałam wybrany ale jakoś tak mi się zeszlo:-)

Ewe tka lubi tę wiadomość

3i498u69fq9q84na.png

NiecierpliwaOna
Autorytet
Postów: 1443
647

Wysłany: 26 października, 12:45
Cytuj | (0) | Zgłoś
Ewe tka jaki to model? My zdecydowaliśmy się na dorjana 3w1,ale jeszcze go nie kupiliśmy :)

Wojtuś 09. 03. 2013
Kasia 20. 05. 2015
Kubuś 13. 11. 2016
Aniołek Bogusia <3 24.01.2018 <3 [*] 10 tc
Dziewczynki 1k2o
m3sxkw7itfbq8cmu.png

Angela*
Autorytet
Postów: 2072
1570

Wysłany: 26 października, 14:01
Cytuj | (0) | Zgłoś
Hehe widzę że dorjany slawne haha :) jak ja kupiłam to jeszcze sasiadka z ulicy tez takim wyjechała... Bylo mi glupio jezdzic bo takie same hehe U Was w miastach , wioskach dużo jeździ dorjanow? :D

Gabi ja twz kupiłam dopiero po porodzie hehe

Moje Skarby <3
38tc :) kocham ! <3

NiecierpliwaOna
Autorytet
Postów: 1443
647

Wysłany: 26 października, 14:17
Cytuj | (1) | Zgłoś
U nas w wiosce ostatnie bliźnięta urodziły ok 40 lat temu, więc nie mam tego problemu :)

Ewe tka lubi tę wiadomość

Wojtuś 09. 03. 2013
Kasia 20. 05. 2015
Kubuś 13. 11. 2016
Aniołek Bogusia <3 24.01.2018 <3 [*] 10 tc
Dziewczynki 1k2o
m3sxkw7itfbq8cmu.png

NiecierpliwaOna
Autorytet
Postów: 1443
647

Wysłany: 26 października, 14:20
Cytuj | (1) | Zgłoś
Wybrałam dorjana chyba głównie dla ceny. Kupimy używany, do tej pory wszystkie wózki mieliśmy do roku, póxniej już zieciaki łaziły na nózkach, ewentualnie w parasolkach jak trezba było na łduższa wyprawę brać wózek, więc szkoda wydawac mi kasę na rok czasu. Dlatego używany. Znalazłam jakiś (nie pamiętam teraz modelu) tani, bo chyba 1300 zł za nowy, ale minus - jedna budka. A dorjany używane są w okolicach 1500 zł, mają dwie budki, nie są super wielkie/szerokie, wiec dla mnie ok. No i dla mnie iststotne, żeby wozek miał adaptery na foteliki, zeby nie trezba było się wszędzie ciagać z gondolkami

Ewe tka lubi tę wiadomość

Wojtuś 09. 03. 2013
Kasia 20. 05. 2015
Kubuś 13. 11. 2016
Aniołek Bogusia <3 24.01.2018 <3 [*] 10 tc
Dziewczynki 1k2o
m3sxkw7itfbq8cmu.png

Ewe tka
Przyjaciółka
Postów: 119
82

Wysłany: 26 października, 14:38
Cytuj | (0) | Zgłoś
NiecierpliwaOna napisała:
Ewe tka jaki to model? My zdecydowaliśmy się na dorjana 3w1,ale jeszcze go nie kupiliśmy :)

nie wiem który dokładnie dorjan to wasz model ale mi osobiscie podoba gondolka misa czyt.łódka wiec dorjan odpada...

mój model to Junama Madena Duo

Wiadomość wyedytowana przez autora 26 października, 14:42

3jgxgywlzf6m2wze.png

Ewe tka
Przyjaciółka
Postów: 119
82

Wysłany: 26 października, 14:40
Cytuj | (0) | Zgłoś
gabi 7 napisała:
Hej Ewe tka:-) wózek prezentuje się bardzo ladnie:-) powiem Ci że ja dla moich gwiazd kupiłam dopiero po porodzie.wczesniej miałam wybrany ale jakoś tak mi się zeszlo:-)

dziekuje :) a ciezko było z wybraniem

3jgxgywlzf6m2wze.png

Mama Wojtka
Przyjaciółka
Postów: 83
85

Wysłany: 26 października, 16:13
Cytuj | (1) | Zgłoś
Witam, mogę dołączyć? Od wtorku wiem, że mam dwa pasożyty na pokładzie :-). Chętnie skorzystam z waszego doświadczenia :-)

Ewe tka lubi tę wiadomość

Podwójnie czekamy:
28whvfxmyesv7mwn.png

Wojtek 10.08.2016r.

Ewe tka
Przyjaciółka
Postów: 119
82

Wysłany: 26 października, 16:45
Cytuj | (0) | Zgłoś
gabi 7 napisała:
Hej Ewe tka:-) wózek prezentuje się bardzo ladnie:-) powiem Ci że ja dla moich gwiazd kupiłam dopiero po porodzie.wczesniej miałam wybrany ale jakoś tak mi się zeszlo:-)


i jaki wybrałaś wtedy?

3jgxgywlzf6m2wze.png

gabi 7
Autorytet
Postów: 666
340

Wysłany: 26 października, 19:29
Cytuj | (0) | Zgłoś
Ewe tka ja nie kupowałam głębokiego wózka tylko od razu spacerowy od urodzenia.zobacz sobie na necie "cosatto supa dupa".jestem bardzo zadowolona z wózka i z tego że nie kupowałam gondoli.

3i498u69fq9q84na.png

Ewe tka
Przyjaciółka
Postów: 119
82

Wysłany: 26 października, 21:59
Cytuj | (0) | Zgłoś
gabi 7 napisała:
Ewe tka ja nie kupowałam głębokiego wózka tylko od razu spacerowy od urodzenia.zobacz sobie na necie "cosatto supa dupa".jestem bardzo zadowolona z wózka i z tego że nie kupowałam gondoli.

dziekuje gabi jednak te kółka wydaja mi sie za małe i mało stabilne jak w wózku zabawkowym. I jednak wole zeby dzieciaczki jako noworodki leżały w gondolkach:) ale dziekuje za propozycje i fajnie ze u ciebie sie sprawdził i powiec czemu nie chciałas gondolek?

ps. wózek bardzo fajny i ładny tylko te kółka ...czemu nie zrobili wiekszych???

Wiadomość wyedytowana przez autora 26 października, 22:03

3jgxgywlzf6m2wze.png

Angela*
Autorytet
Postów: 2072
1570

Wysłany: 26 października, 23:00
Cytuj | (1) | Zgłoś
NiecierpliwaOna napisała:
U nas w wiosce ostatnie bliźnięta urodziły ok 40 lat temu, więc nie mam tego problemu :)


Wow !!! Szacun .To teraz po 40 latach Ty kolejna ? :D to gdzie Ty mieszkasz , że tak mało bliźniaków? Mi sie wydaje że ja non stop widze wozki bliźniacze hehe ogolnie teraz chyba jakis wysyp bliźniaków bo coraz częściej sie slyszy i widzi :)


Mama Wojtka , witaj ;)
Gratulacje: )

Mama Wojtka lubi tę wiadomość

Moje Skarby <3
38tc :) kocham ! <3

NiecierpliwaOna
Autorytet
Postów: 1443
647

Wysłany: 27 października, 08:59
Cytuj | (0) | Zgłoś
Mama Wojtka witaj :) oswoiłas się już z myślą o tym, ze jestes jedna w trzech osobach? Do mnie chyba nadal to nie dociera :D

Angela Mieszkam na końcu świata :) wioska - 500 mieszkańców i ok 40 lat temu (nie wiem dokłądnei ile) były dwie pary bliźniąt - Parka i u innnej rodziny dwaj chłpcy zwani później w wiosce Klonami :) nie do odróznienia dl przeciętnego zjadacza chleba :) Za to bardzo znani policji :) Jak teraz się dowiedziałam, że dziewczyny są jednojaowe, to od razu mi sie skojarzyło z Klonami i ich przestępczą działalnością :D

Wiadomość wyedytowana przez autora 27 października, 08:59

Wojtuś 09. 03. 2013
Kasia 20. 05. 2015
Kubuś 13. 11. 2016
Aniołek Bogusia <3 24.01.2018 <3 [*] 10 tc
Dziewczynki 1k2o
m3sxkw7itfbq8cmu.png

gabi 7
Autorytet
Postów: 666
340

Wysłany: 27 października, 09:03
Cytuj | (0) | Zgłoś
Witaj Mama Wojtka:-)

Nawiązując do rodzących się bliźniaków to u mnie,a też mieszkam w małe wiosce w zasadzie jednocześnie urodziłam ja bliźniaczki A trochę wcześniej dziewczyna i tez dziewczynki :-) mieszkamy niedaleko się nie i często widujemy się na spacerach.tylko moje dziewczyny są jednojajowe A jej dwujajowe.

Wiadomość wyedytowana przez autora 27 października, 09:04

3i498u69fq9q84na.png

czarnulka24
Autorytet
Postów: 4963
2318

Wysłany: 27 października, 09:37
Cytuj | (0) | Zgłoś
Gabi a twoje dziewczynki sa jednakowe czy vos sie roznia ? Moi niby jednojajowi ale widac różnice choc niektorzy twierdza ze ich nie odrozniaja

27.08.17 22.00 i 22.01 - moje 2 największe skarby 1020 kg i 890 gram
3 aniołki w niebie [ <3 13tc,<3 10tc,<3 10tc] Cb
9tc
BARDZO SKUTECZNA MODLITWA W SPRAWACH TRUDNYCH I BEZNADZIEJNYCH - Modlitwa do Św. Rity

Ewe tka
Przyjaciółka
Postów: 119
82

Wysłany: 27 października, 11:11
Cytuj | (0) | Zgłoś
czarnulka24 a wczesniej jaki wózek miałas?

3jgxgywlzf6m2wze.png

czarnulka24
Autorytet
Postów: 4963
2318

Wysłany: 27 października, 12:12
Cytuj | (0) | Zgłoś
Ewe tka napisała:
czarnulka24 a wczesniej jaki wózek miałas?
Dorjan i dalej go mam ;) ale nie mam zdj akurat
Ten co widac na foto super jest lekki fajnie sie prowadzi

Wiadomość wyedytowana przez autora 27 października, 12:13

27.08.17 22.00 i 22.01 - moje 2 największe skarby 1020 kg i 890 gram
3 aniołki w niebie [ <3 13tc,<3 10tc,<3 10tc] Cb
9tc
BARDZO SKUTECZNA MODLITWA W SPRAWACH TRUDNYCH I BEZNADZIEJNYCH - Modlitwa do Św. Rity

Cccierpliwa
Autorytet
Postów: 8092
4260

Wysłany: 27 października, 12:22
Cytuj | (0) | Zgłoś
Czarnulka to tfk?

sFLQp1.png
walkaorodzicielstwo.blogspot.de
[*] 10tc (2015) [*]8tc (2018)
1 ICSI ->27.11 transfer x2 ->14dpt beta 1700 ->21dpt beta 10275 ->31dpt <3 <3 -> 39dpt <3 -> 18.08.2018 (40+0) Mia <3

gabi 7
Autorytet
Postów: 666
340

Wysłany: 27 października, 12:31
Cytuj | (0) | Zgłoś
Czarnulka jak dla mnie to one się różnią ale w rodzinie i znajomi twierdzą że są bardzo podobne i niejednokrotnie mają problem żeby je rozróżnić:-)są bardzo podobne ale nie tak jak niektóre bliźniaki kropka w kropkę.

3i498u69fq9q84na.png


Dowiedz się więcej o swojej ciąży!

Sprawdź BellyBestFriend Premium

  • kontrola przyrostu wagi
  • śledzenie rozwoju ciąży
  • dieta dla ciąży

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do BellyBestFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)