X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Noworoczne mamuśki styczeń 2020
Odpowiedz

Noworoczne mamuśki styczeń 2020

Oceń ten wątek:
  • Vella83 Autorytet
    Postów: 1377 1072

    Wysłany: 21 lipca 2019, 19:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Emisia, mnie mięśnie brzucha nie bolą. W zasadzie nic nie czuje, żadnych boli i ciągnie. Jest mi tylko ciężej, wolniej chodzę i siysiam często..

    relgx1hpi2zbw8vm.png
  • arjot Ekspertka
    Postów: 164 82

    Wysłany: 21 lipca 2019, 20:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Emisia wrote:
    Niestety ja nawet przed ciąża z racji, że jestem ciemna brunetka taki problem posiadałam. Teraz widzę że dużo szybciej mi włoski odrastają, bo ja je tak delikatnie jednak muszę podgalać maszynka😅
    A przy okazji dziewczyny czy Was tez bolą mięśnie brzucha - takie zakwasy po bokach i rozpieranie? Czekamy na pierwszego Dzidziusia, wiec nie mam doświadczenia😊 - już o to pyt wcześniej, ale bez odzewu 😭

    No u mnie ta sama sytuacja, kiedyś nawet zgoliłam pasek pod pępkiem, teraz rosną w tym miejscu grube pojedyncze czarne włoski, które usuwam pęsetą 😂😭 wcześniej na to uwagi nie zwracałam, ale będąc w szpitalu naoglądałam się tych gładkich ciążowych brzuszków, no i się zaczęło 😅


  • Emisia Autorytet
    Postów: 292 135

    Wysłany: 21 lipca 2019, 20:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Vella83 wrote:
    Emisia, mnie mięśnie brzucha nie bolą. W zasadzie nic nie czuje, żadnych boli i ciągnie. Jest mi tylko ciężej, wolniej chodzę i siysiam często..
    No to nie wiem co się dzieje u mnie🤷🏼‍♀️ Na wizycie podpytam lekarza. Co ciąża to różne indywidualne objawy 😉

    2 Aniołki (*)(*) - zawsze w naszych sercach ♥️
    Dziewczynka 🌷🌷🌷
    3jvzvcqgwpeazvhq.png
  • Mini89 Autorytet
    Postów: 693 796

    Wysłany: 21 lipca 2019, 20:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Emisia wrote: