BellyBestFriend
Odpowiedz
Forum > W ciąży - ogólne > Młode mamy 95-97
Rozpocznij swój osobisty, inteligentny kalendarz ciąży BellyBestFriend!
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

PannaEvans
Ekspertka
Postów: 258
82

Wysłany: 28 listopada, 17:53
Cytuj | (0) | Zgłoś
O kurde nie słyszałam o tym. 6 dzieci rodzeństwa ogarniałam i jadły mm z butelki ze smoczkiem. Później przed snem jak jadły kaszę grysik to się wycinało w smoczku większa dziurkę i tak zasypiały.

PCOS i endometrioza, do tego tylozgiecie macicy
Metoda Rotzera działała przez rok doskonale - jako zabezpieczenie.
Dziecko nieplanowane ale bardzo nas cieszy


diana11
Ekspertka
Postów: 520
96

Wysłany: 28 listopada, 18:09
Cytuj | (0) | Zgłoś
Z twgo co pamietam moje rodzeństwo tez jadło z butli do samego końca.
A mojej sąsiadki syn do 6 rż jadł mleko z butelki xd
Co oczywiście jest już przesada według mnie, ale no nie moje dziecko :D

Wiadomość wyedytowana przez autora 28 listopada, 18:09

klz9tv73jtvcr2zp.png

Aniołek luty 2016 [*] (10tc.)

Mysza123
Autorytet
Postów: 625
274

Wysłany: 28 listopada, 20:06
Cytuj | (0) | Zgłoś
Moja pije mleko z butli, kaszke na noc tez z butelki. Nie wiem czy to dobrze czy nie ale ona nie umie sie z nia rozstac :P napoje, wode, soczki to albo z kubeczka albo przez slomke itp.

A co do goscinnosci to ja tez lubie porzadek i spokoj, jak juz to wole zeby ktos sie zapowiedzial bo nie lubie takich wizyt na szybko. Sama tez do nikogo sie nie wybiore bez zaproszenia :P. Kiedys mieszkalismy w takim zbiorowym mieszkaniu z innym chlopakiem i tam drzwi sie nigdy nie zamykaly. Non stop ktos siedzial i od tamtego czasu doceniam ten spokoj. Mamy tez takich znajomych, bezdzietnych co potrafia przyjsc na "kawe" o 22:30 i siedziec bog wie ile, nie patrza ze przy dziecku mozna byc juz o tej godzinie zmeczonym i kazda godzina snu jest na wage zlota :P Ale ogolnie mamy luz z odwiedzinami bo wiekszosc sie wykruszyla z "bliskich" osob.

Wiadomość wyedytowana przez autora 28 listopada, 20:13

tb73hdgeg1r7jrtd.png

Katy
Autorytet
Postów: 2623
2359

Wysłany: 28 listopada, 20:23
Cytuj | (0) | Zgłoś
Ja nie jestem zbyt goscinna z reszta nie bardzo mam kogo zapraszac :p
Co do mieszkania z tesciami to ja z moimi mieszkam i czesto tego zaluje, na szczescie na wiosne bedziemy sie od nich oddzielać wiec bedzie troche lepiej :p

Co do butelki to moj pil z niej na poczatku, a potem sie oduczyl i stwierdzilam, ze juz nie ma sensu go uczyc...Zadnej nie akceptuje, kubek poki co tylko normalny troche zalapal :p Ja nie wiem z czego on bedzie pil xd

08.04.2018 2520g 49cm

qdkkj48a7ky4rh6o.png

PannaEvans
Ekspertka
Postów: 258
82

Wysłany: 28 listopada, 20:33
Cytuj | (0) | Zgłoś
Katy napisała:
Ja nie jestem zbyt goscinna z reszta nie bardzo mam kogo zapraszac :p
Co do mieszkania z tesciami to ja z moimi mieszkam i czesto tego zaluje, na szczescie na wiosne bedziemy sie od nich oddzielać wiec bedzie troche lepiej :p

Co do butelki to moj pil z niej na poczatku, a potem sie oduczyl i stwierdzilam, ze juz nie ma sensu go uczyc...Zadnej nie akceptuje, kubek poki co tylko normalny troche zalapal :p Ja nie wiem z czego on bedzie pil xd

Ja mieszkam z teściowa. Wszystko git tylko ma jeden problem. Nie chce być ze mną szczera, mi mówi jedno a reszcie drugie. I jeszcze do mojego „musicisz zrozumieć ze ja jeszvze długo nie będę z Ela szczera”. No nie, nie rozumiemy tego.moi rodzice za z nim Szczerzy zawsze. A ona jest dla mnie miła i zawsze wszystko super a ja się po czasie dowiaduje ze nie.

Miała któraś tak może? Jak z tym walczyć?

PCOS i endometrioza, do tego tylozgiecie macicy
Metoda Rotzera działała przez rok doskonale - jako zabezpieczenie.
Dziecko nieplanowane ale bardzo nas cieszy


Lokokoko
Autorytet
Postów: 2218
1604

Wysłany: 29 listopada, 06:48
Cytuj | (1) | Zgłoś
Ja coś tam słyszałam o tym, że dziecko powinno tylko do roku pić z butelki. Na studium medycznym uczyli nas, że w okolicy roku powinien.zanikac niemowlęcy typ połykania, a jak wiadomo butelka tego nie ułatwia. Jednakże mój syn ma 18 miesięcy i pije na noc z butli. W dzień z kubka czy szklanki, przez słomkę jak chce.

Katy wypróbuj może kubek Lovi 360, chociaż szczerze mnie ta uszczelka w nim denerwowała. Albo doidy cup jest od 4 miesiaca- ja osobiście wolę doidy cup. Poza tym Twoj synek.ma.duzo czasu żeby nauczyć się pić z kubka.

Co do mieszkania to my mieszkamy blisko z moimi rodzicami. Wczoraj właśnie skończyliśmy remont domu. Czekamy na meble do kuchni i mamy finito :) ja nie wiem jak to metraż, ale mamy 4 pokoje, garderobę, pralnie, dwie łazienki, salon, kuchnia, korytarz.

Ela ja mieszkam 60 km.od teściów. Niby daleko, ale uwierzcie dziewczyny ze moja teściowa szczególnie potrafiła być uciążliwa :D jak wpychała mi siostryojego męża na wakacje w tamtym.roku gdzie mały miał dwa miesiące xdxd a ja tak jak większość z was z tego co czytam lubię swój spkoj. Ale też znajomi się wykruszyli. ;) Na szczęście Haga.
Co do teściowej Ela, może powiedz jej prosto z mostu, że wiesz że troszkę coś przed Tobą koloryzuje

Katy lubi tę wiadomość

Kochany wymarzony Filipek. 01.05.2017r
tb73upjyq2xrr14e.png
ckai3e3k1ynr7vyt.png

chcebardzobycmama
Autorytet
Postów: 1207
335

Wysłany: 29 listopada, 09:35
Cytuj | (1) | Zgłoś
Sorry ,że tak publicznie ,ale wydaje mi się,że twoja ciaza Elzbieta to bujda :)

PannaEvans lubi tę wiadomość

grudzień2015 mama aniołka (*)
październik2017 mama Oskarka <3

oar8skjou77gkdir.png

chcebardzobycmama
Autorytet
Postów: 1207
335

Wysłany: 29 listopada, 09:40
Cytuj | (0) | Zgłoś
diana11 napisała:
Pytałam o termometr, teraz czas na kolejna poradę xd
A pytanie do mam dzieci rocznych i wyżej... w czym podajecie dzieciakom mm? Bo słyszałam ze roczne dziecko nie powinno już pic/jeść z butelki ze smoczkiem. I teraz nie wiem na co przejść, czy to w ogóle prawda jest?
Bo pije oczywiście od dawna przez słomkę lub z niekapka.

Oski pije ze slomki i raz dziennie rano bebilon z butelki aventu 180ml:) dopoki potrzebuje tego mleka ja bede podawala ,pozostale karmienia sam odrzucil . Mleko modyfikowane do 3 roku zycia moze pic Ola spokojnie :)

grudzień2015 mama aniołka (*)
październik2017 mama Oskarka <3

oar8skjou77gkdir.png

chcebardzobycmama
Autorytet
Postów: 1207
335

Wysłany: 29 listopada, 09:42
Cytuj | (2) | Zgłoś
Ja lubie gosci ,ale nie codziennie i zebyvtez dlugo nie siedzieli:P a wgl.nienawidze jak ktos chce u nas przenocowac i tego skakania nad goscmi :/

Katy, Lokokoko lubią tę wiadomość

grudzień2015 mama aniołka (*)
październik2017 mama Oskarka <3

oar8skjou77gkdir.png

Katy
Autorytet
Postów: 2623
2359

Wysłany: 29 listopada, 09:45
Cytuj | (0) | Zgłoś
U mnie tesciowa to temat rzeka, czasem jest spoko, czasem mam jej dosc :/ Najbardziej wkurza mnie to, ze pali i u nas przez to tez smierdzi, no i czasem sie lubi napic i wtedy to jej na oczy nie chce nawet widziec...

Chcebardzobycmama, czemu myslisz, ze Ela udaje ciaze? :p

Lokokoko, wlasnie zamowilam ten doidy cup i licze na to, ze bedzie z niego pil :p

08.04.2018 2520g 49cm

qdkkj48a7ky4rh6o.png

chcebardzobycmama
Autorytet
Postów: 1207
335

Wysłany: 29 listopada, 10:02
Cytuj | (1) | Zgłoś
PannaEvans napisała:
Ja mieszkam z teściowa. Wszystko git tylko ma jeden problem. Nie chce być ze mną szczera, mi mówi jedno a reszcie drugie. I jeszcze do mojego „musicisz zrozumieć ze ja jeszvze długo nie będę z Ela szczera”. No nie, nie rozumiemy tego.moi rodzice za z nim Szczerzy zawsze. A ona jest dla mnie miła i zawsze wszystko super a ja się po czasie dowiaduje ze nie.

Miała któraś tak może? Jak z tym walczyć?

Jaka by tesciowa super nie byla to i tak zapomnij ,ze tesciowa i synowa beda razem psiapsi. Predzej czy pozniej jedna drugiej dupe obrobi;p

Katy lubi tę wiadomość

grudzień2015 mama aniołka (*)
październik2017 mama Oskarka <3

oar8skjou77gkdir.png

chcebardzobycmama
Autorytet
Postów: 1207
335

Wysłany: 29 listopada, 10:04
Cytuj | (0) | Zgłoś
Katy napisała:
U mnie tesciowa to temat rzeka, czasem jest spoko, czasem mam jej dosc :/ Najbardziej wkurza mnie to, ze pali i u nas przez to tez smierdzi, no i czasem sie lubi napic i wtedy to jej na oczy nie chce nawet widziec...

Chcebardzobycmama, czemu myslisz, ze Ela udaje ciaze? :p

Lokokoko, wlasnie zamowilam ten doidy cup i licze na to, ze bedzie z niego pil :p

Mamy siebie na insta ,mamy siebie na fb ,wg.mnie troche dziwne jest jej podejscie do dzieci i ogolnie macierzynstwa :)
To jest moja opinia i nie pisze tego po zlosliwosci.

grudzień2015 mama aniołka (*)
październik2017 mama Oskarka <3

oar8skjou77gkdir.png

Katy
Autorytet
Postów: 2623
2359

Wysłany: 29 listopada, 10:24
Cytuj | (1) | Zgłoś
Ahaa no chyba, ze tak :p Tutaj to kazdy sie wydaje wiarygodny dopoki nie wrzuca nie swoich zdjec brzucha np. :p

Z tymi tesciowymi to masz racje, najwiecej wychodzi jak sie wnuki pojawiaja bo wiekszosc wtedy probuje narzucać swoje rady itp.

Inesja lubi tę wiadomość

08.04.2018 2520g 49cm

qdkkj48a7ky4rh6o.png

diana11
Ekspertka
Postów: 520
96

Wysłany: 29 listopada, 10:25
Cytuj | (0) | Zgłoś
chcebardzobycmama napisała:
Oski pije ze slomki i raz dziennie rano bebilon z butelki aventu 180ml:) dopoki potrzebuje tego mleka ja bede podawala ,pozostale karmienia sam odrzucil . Mleko modyfikowane do 3 roku zycia moze pic Ola spokojnie :)

Tzn Ola tez mi pije mleko tylko nad ranem i na noc, ale zastanawiam się czy zmienić butelkę ze smoczkiem na jakieś inny kubeczek do karmienia czy coś takiego. Bo właśnie niby dziecko po roku powinno pożegnać się z butelka ;) picia już jej dawno nie daje w butelce tylko właśnie niekapek albo słomka.

klz9tv73jtvcr2zp.png

Aniołek luty 2016 [*] (10tc.)

Lokokoko
Autorytet
Postów: 2218
1604

Wysłany: 29 listopada, 10:25
Cytuj | (0) | Zgłoś
Katy, tylko wiesz u nas to było tak że mały na początku też w ogóle tego doidy nie łapał. :D dławił się, wylał na siebie. Teraz już bez problemu ładnie pije. Ale wiesz mój ma już 18 miesięcy. Jak miał ,7 to w ogóle nie łapał hahahah :D coś tam.sie napił a resztę tak jak mówię zamiast pic to się topił. Więc resztę odpuecilam i kupiłam mu zwykły bidon z miękką słomka, z którego też na początku nie umiał. Nauczyć się ciągnąć na rynkach gerber :)

Kochany wymarzony Filipek. 01.05.2017r
tb73upjyq2xrr14e.png
ckai3e3k1ynr7vyt.png

Lokokoko
Autorytet
Postów: 2218
1604

Wysłany: 29 listopada, 10:26
Cytuj | (0) | Zgłoś
Podobnoz że te niekapki są niewskazane. Tak słyszałam :) ale wiadomo dzieci piją i też im nic nie ma :)

Kochany wymarzony Filipek. 01.05.2017r
tb73upjyq2xrr14e.png
ckai3e3k1ynr7vyt.png

diana11
Ekspertka
Postów: 520
96

Wysłany: 29 listopada, 10:28
Cytuj | (1) | Zgłoś
Jak rozmawiałam z fizjoterapeuta to są ok ale te co maja twarde te dzióbki ;) tak żeby dziecko nie mogło ich gryźć

Wiadomość wyedytowana przez autora 29 listopada, 10:28

Lokokoko lubi tę wiadomość

klz9tv73jtvcr2zp.png

Aniołek luty 2016 [*] (10tc.)

Lokokoko
Autorytet
Postów: 2218
1604

Wysłany: 29 listopada, 10:28
Cytuj | (0) | Zgłoś
A moja teściowa to w ogóle raz jak była u nas. To mówi że siedzi u syna i wnuka xd a ja siedziałam obok Haha
Raz jest spko raz nie. Popieram tesciowa- synowa nigdy nie będą psiapsi xdxd

Kochany wymarzony Filipek. 01.05.2017r
tb73upjyq2xrr14e.png
ckai3e3k1ynr7vyt.png

Lokokoko
Autorytet
Postów: 2218
1604

Wysłany: 29 listopada, 10:29
Cytuj | (0) | Zgłoś
O widzisz Diana to tego nie wiedziałam :) te z Avent mają twrade, bo akurat taki.mielismy ale mój nie chciał z nich pić :) a dziewczyny w ciąży jak tam wasze brzuszki jest już coś?

Kochany wymarzony Filipek. 01.05.2017r
tb73upjyq2xrr14e.png
ckai3e3k1ynr7vyt.png

PannaEvans
Ekspertka
Postów: 258
82

Wysłany: 29 listopada, 10:29
Cytuj | (0) | Zgłoś
chcebardzobycmama napisała:
Sorry ,że tak publicznie ,ale wydaje mi się,że twoja ciaza Elzbieta to bujda :)

Trochę chamsko.
Uważasz tak bo jestem za usuwaniem niechcianyc ciąż? Myslalam ze to normalne podejście. Czy dlatego ze o dzieciach mowię gowniak, bachor kaszojad? Ja nie z tych co sie rozpływają nad „bombelkiem”.
Mam Ci wysłać na priv zdj usg jak wrócę do Polski?
Po co bym tu wracała jakbym nie była w ciazy?

PCOS i endometrioza, do tego tylozgiecie macicy
Metoda Rotzera działała przez rok doskonale - jako zabezpieczenie.
Dziecko nieplanowane ale bardzo nas cieszy



Dowiedz się więcej o swojej ciąży!

Sprawdź BellyBestFriend Premium

  • kontrola przyrostu wagi
  • śledzenie rozwoju ciąży
  • dieta dla ciąży

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do BellyBestFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)