BellyBestFriend
Odpowiedz
Forum > W ciąży - ogólne > Mamusie Luty 2022
Rozpocznij swój osobisty, inteligentny kalendarz ciąży BellyBestFriend!
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

niutek87
Autorytet
Postów: 749
1897

Wysłany: 18 sierpnia, 16:44
Cytuj | (1) | Zgłoś
Ja też nie podawałam 🙂

jaina_proudmoore lubi tę wiadomość

6c4856116f.png

924cd0b9d4.png
[*] Aniołek 7tc 08.2017

Starania od 08. 2013
Leczenie napro od 03.2017😀

Kasiastaraczka
Autorytet
Postów: 1606
3387

Wysłany: 18 sierpnia, 18:20
Cytuj | (3) | Zgłoś
Dobuska oo to już wesele za Wami 🙃 my mamy w sobotę
Widziałam zdjęcie na fb, pięknie wygladalyscie ❤️

Ja podaję probiotyk,raczej nie zapominam,a czasami zdarza mi się nie dać,bo. Tadzik śpiący a ja muszę ściągnąć mleko i mu rozpuścić

jaina_proudmoore, niutek87, AnSan89 lubią tę wiadomość

Boże dziękujemy Ci za Cud Życia ❤️
GmqMp2.png
Starania-23cykl
ja '88 + on '87

Stokrotka 86
Autorytet
Postów: 1531
4653

Wysłany: 18 sierpnia, 20:52
Cytuj | (3) | Zgłoś
Niutek, AnSan- uściski dla Waszych bąbli z okazji półroczku😘

Ja probiotyk cały czas daje. Raczej nie zapominam bo daje razem z Wit d.

Dobuska, super że słuchawki się sprawdziły. Pięknie wygladalyscie🙂

Aneta, jak samopoczucie?

Młody czuje się już lepiej 👍 jeszcze jesteśmy na kleikach ale od niedzieli startujemy powoli dalej z RD. Jak 2 dni dostawał tylko cycka to widać było jaki głodny. Znowu ciągnął cyca co godzinę wręcz. Jednak te dwa stałe posiłki sporo kalorii mu zapewniają.

Powiem Wam że przez tego wirusa ( czy co to było) to mamy mega krok w tył jeśli chodzi o sen i cycka w nocy. On już pięknie zasypiał bez cyca i dawał się w nocy uśpić bez niego ( było mniej pobudek na jedzenie w nocy). No ale wiadomo jak się pochorował to często go przystawialam żeby się nie odwodnił. I co? Wszystko co do tej pory wypracował poszło w pizdu. W nocy budzi się co godzinę i jak nie pomacham mu sutkiem przed buzia to histeria. A ewidentnie nie chodzi o głód ani pragnienie. Dwa gorsze dni bo choroba i teraz taka masakra. Już mnie kurwica strzela przez te nocki. Eh, za kilka dni jak upewnię się że czuje się już dobrze to będę musiała go ogarnąć. I mnie zamęczy i siebie. Nie wiem już sama czy ja w loterii genetycznej takie wymagające dziecko wylosowalam czy ja coś aż tak źle robię...
W ciagu dnia młody szaleje na macie i coraz częściej poza. Niby tylko się czołga i turla a wszędzie go pełno 🤷

niutek87, jaina_proudmoore, AnSan89 lubią tę wiadomość

999c66f986.png

Aneta8
Autorytet
Postów: 2446
5855

Wysłany: 18 sierpnia, 23:43
Cytuj | (3) | Zgłoś
Dobuska ale super, ze zarezerwowaliscie wakacje w Grecji 😍 my planowaliśmy w przyszłym roku Chorwację (samochodem), ale chyba trzeba będzie przełożyć jeszcze na kolejny rok 🤪
Pięknie wygladałyście na weselu 😊

Inka, jeśli podaje się probiotyk, to warto robić miesięczne przerwy, aby dziecko tez samo wytworzyło florę bakteryjna. My mieliśmy dłuższa przerwę, kilka miesięcy, teraz znowu podajemy z zalecenia alergolog.

Stokrotko, kurczę szkoda, ze Wiktor tak się rozstroił z tym spaniem i cyckiem przez chorobę 😒 mam nadzieje, ze za kilka dni wrócicie na stare tory. Cierpliwości 😘
Dziękuję, ja czuje się średnio 😆 jeszcze zanim wstanę rano już czuje się zmęczona, wykrzesuje z siebie energię na ogarnianie i zabawy z M, chodzę z Nim na drzemki, mdłości nadal męczą, czasem aż tak ze czuje rzyg w gardle, ale na szczęście nie wymiotuje, do tego brak apetytu (wchodzą fajnie fast foody 🤦🏼‍♀️) także kolorowo 😃

Jutro jedziemy z M na szczepienie na meningokoki. Trzymajcie kciuki, żeby obyło się bez powikłan! ✊🏻

jaina_proudmoore, AnSan89, Inkaa85 lubią tę wiadomość

fxQZp2.png
XJSep2.png
Starania od marca 2018 r.
01-07.2020r. - 4 IUI nieudane
28.10.2020r. - rozpoczęcie procedury IVF
10.11.2020r. - transfer udany - Jaś [*]
22.05.2021r. - transfer ❄️ bl. 4.2.2 ❤️
12.2021r. Nasz synek przyszedł na świat w 33+4 tc 💜
07.2022r. Naturalny cud! ❤️ Czekamy na córeczkę!

Kasiastaraczka
Autorytet
Postów: 1606
3387

Wysłany: 19 sierpnia, 21:33
Cytuj | (2) | Zgłoś
Hej

Stokrotka super,że już z Wiktorem dobrze 😚
O kurcze tak zepsuły się nocki? Trzymam kciuki za powrót na lepsze tory

Aneta jak po szczepieniu? Mam nadzieję,że dobrze 😚
Ojej współczuję samopoczucia! Trzymaj się 😚

He he my byliśmy u teściów i akurat karmiliśmy Tadzia. Przyszła teściowa i tak zagaduje do niego jak mu smakuje,a akurat była pierwsza łyżeczka i udało mu się odpowiedzieć "ble,ble,ble" aż go zatrzęsło tak śmiesznie 😁🤣boki zrywac
Owsianki pięknie zjada,a obiadki tak średnio, zawsze coś zostanie albo dużo pluje
Dziś po drodze jak jechaliśmy do mojej mamy to odkryłam,że Tadziowi zęby idą! Wziął moja rękę i zassał kciuka i poczułam ząbki
Wczoraj na wieczór bardzo marudził,akurat jak poszłam do ortodonty to mąż miał z nim nie lada przejście...ja go ululalam cycem,ale łatwo nie było
A dziś już miał dobry humor
Jutro pójdę do apteki, żeby w razie coś mieć cokolwiek na te zęby
Ech taki upał,a jutro to wesele...

Miłego weekendu 😙

jaina_proudmoore, dobuska lubią tę wiadomość

Boże dziękujemy Ci za Cud Życia ❤️
GmqMp2.png
Starania-23cykl
ja '88 + on '87

Aneta8
Autorytet
Postów: 2446
5855

Wysłany: 19 sierpnia, 22:30
Cytuj | (2) | Zgłoś
Hej! Kasiu dziękuję, ze pytasz 😘 No niestety zniósł najgorzej jak do tek pory. W ogóle mocno się popłakał po podaniu i nie mógł się długo uspokoić (ale był tez już bardzo zmęczony). Kazali nam od razu podać lek przeciwgorączkowy wiec tak zrobiliśmy. W trakcie dnia zaliczyliśmy prawie 2h wspólną drzemkę, potem ok 17 zjadł obiadek, który od razu zwrócił.. No i od tego czasu się zaczęło. Gorączka urosła, był cały rozpalony, drugi raz zwymiotował, tak dziwnie szybko oddychał (upał na pewno nie pomagał), płakał, nie chciał jeść.. dostał drugą dawkę syropu i próbował spać. W końcu się udało, zasnął spokojnie, gorączka spadła, zjadł mleczko i śpi dalej. Mam nadzieję, ze już będzie dobrze 🙏🏻

To Tadzio śmiesznie skwitował swój obiad 😅 M tez zawsze jak próbuje pierwszą łyżeczkę to tak ostrożnie i zrobi taką śmieszną minę, ale potem już otwiera dzioba po kolejne porcje 😃 No i gratuluję ząbków! 😍

jaina_proudmoore, Kasiastaraczka lubią tę wiadomość

fxQZp2.png
XJSep2.png
Starania od marca 2018 r.
01-07.2020r. - 4 IUI nieudane
28.10.2020r. - rozpoczęcie procedury IVF
10.11.2020r. - transfer udany - Jaś [*]
22.05.2021r. - transfer ❄️ bl. 4.2.2 ❤️
12.2021r. Nasz synek przyszedł na świat w 33+4 tc 💜
07.2022r. Naturalny cud! ❤️ Czekamy na córeczkę!

Kasiastaraczka
Autorytet
Postów: 1606
3387

Wysłany: 19 sierpnia, 23:38
Cytuj | (2) | Zgłoś
Ojej biedny Maksik 😙oby juz było lepiej 😚
Te dzieciaki z minkami są przeslodkie 🥰

Ooo uzupełniałas opis ❤️ rośnij zdrowo perełko 🥰 kiedy teraz wizyta?

Dzięki 😚

Wiadomość wyedytowana przez autora 19 sierpnia, 23:39

jaina_proudmoore, Aneta8 lubią tę wiadomość

Boże dziękujemy Ci za Cud Życia ❤️
GmqMp2.png
Starania-23cykl
ja '88 + on '87

Joana23
Autorytet
Postów: 1091
2921

Wysłany: 20 sierpnia, 08:28
Cytuj | (2) | Zgłoś
Cześć dziewczyny!
U nas upał odpuścił, uff! Można normalnie oddychać. Tragedia była, mała spała w samym pampersie, a i tak główka potrafiła być spocona. Kurde, jak u Was wyglądały początki RD? Kaja zaczęła coś tam dziubać, ale to jest głównie zabawa i delikatne smakowanie potraw. Do brzuszka to ja nie wiem czy cokolwiek trafia. Musiałam ją posadzić do krzesełka, bo na kolanach to była katorga - i dla niej i dla nas..

Stokrotko, mam nadzieję, że Wiktorek wrócił na stare tory. Kurde, chwila moment i tak się rozregulował.. Mam nadzieję, że jak najmniej będzie takich akcji 🤞🏻

Kasiu, udanej imprezy! Też macie słuchawki ecipeci? Poczekam na Twoją recenzję i coś potem Kajce będziemy musieli kupić, bo przed nami tez weselicho :)

Aneta, bardzo mocno współczuję tych objawow po meningokokach. My się ciagle zastanawiamy czy szczepić czy nie.

Dobuska, ej! A ja nie widzę Twojego zdjęcia z wesela, o którym dziewczyny wspomniały.. 😕 Poszczułaś też tą Grecją i zaczęliśmy się zastanawiać czy pod koniec marca też gdzieś nie polecieć :) zdecydowałam, że w kwietniu wracam do pracy.

Inka - ja podawałam Kajce probiotyk, ale zaczęła robić dużo kupek i pediatra kazała chwilowo odstawić. Możliwe jednak, ze to było przez zęby. Za niedługo chyba włączę synobis baby.

Aneta8, jaina_proudmoore lubią tę wiadomość

uS2wp2.png

Aneta8
Autorytet
Postów: 2446
5855

Wysłany: 20 sierpnia, 12:13
Cytuj | (0) | Zgłoś
Kasiastaraczka wrote:
Ojej biedny Maksik 😙oby juz było lepiej 😚
Te dzieciaki z minkami są przeslodkie 🥰

Ooo uzupełniałas opis ❤️ rośnij zdrowo perełko 🥰 kiedy teraz wizyta?

Dzięki 😚

No właśnie trochę się zagapiłam z zapisaniem się, a 7-11.09 wyjeżdżamy wiec dopiero mam wizytę 15.09 🙈 ale poprosiłam na wpisanie na listę rezerwową w dniu 1.09 - mam nadzieję, ze zwolni się miejsce. Będę spokojniejsza, a po wyjeździe już będę robić prenatalne i sanco.

fxQZp2.png
XJSep2.png
Starania od marca 2018 r.
01-07.2020r. - 4 IUI nieudane
28.10.2020r. - rozpoczęcie procedury IVF
10.11.2020r. - transfer udany - Jaś [*]
22.05.2021r. - transfer ❄️ bl. 4.2.2 ❤️
12.2021r. Nasz synek przyszedł na świat w 33+4 tc 💜
07.2022r. Naturalny cud! ❤️ Czekamy na córeczkę!

Kasiastaraczka
Autorytet
Postów: 1606
3387

Wysłany: 20 sierpnia, 12:39
Cytuj | (2) | Zgłoś
Joana u nas dalej praży,uff jak gorąco!!!

Dziękujemy ❤️ tak,mamy eci peci
Dam znać jak się sprawdziły
Biorę też chustę kółkowa na wesele
No my jeszcze pod koniec września mamy wesele, więc jeszcze się przydadzą

Oj u nas podobne początki rd,a dziś rano zrobiłam inną owsianke i też mu nie wchodziła...po drzemce dodałam jabłko i zjadł swoją miseczkę 😁
No i my chyba niedługo go wysadzimy do krzesełka,bo to naprawdę katorga to karmienie na kolanach...
Wczoraj wazylismy Tadzia i waga pokazała 8,9 kg 😯😁🙃 jest co nosić

Aneta8, jaina_proudmoore lubią tę wiadomość

Boże dziękujemy Ci za Cud Życia ❤️
GmqMp2.png
Starania-23cykl
ja '88 + on '87

Kasiastaraczka
Autorytet
Postów: 1606
3387

Wysłany: 20 sierpnia, 12:40
Cytuj | (1) | Zgłoś
Aneta8 wrote:
No właśnie trochę się zagapiłam z zapisaniem się, a 7-11.09 wyjeżdżamy wiec dopiero mam wizytę 15.09 🙈 ale poprosiłam na wpisanie na listę rezerwową w dniu 1.09 - mam nadzieję, ze zwolni się miejsce. Będę spokojniejsza, a po wyjeździe już będę robić prenatalne i sanco.
Fajnie jakby się zwolniło miejsce, bylibyście spokojniejsi pewnie
Wow ale czas leci 🥰

Aneta8 lubi tę wiadomość

Boże dziękujemy Ci za Cud Życia ❤️
GmqMp2.png
Starania-23cykl
ja '88 + on '87

Inkaa85
Autorytet
Postów: 1076
379

Wysłany: 20 sierpnia, 22:00
Cytuj | (0) | Zgłoś
Dziewczyny a jak przygotowujecie te owsianke którą podajecie dzieciaczkom ?

7 lat starań, wiek 35 lat, niedoczynność tarczycy,
3 x inseminacja
Październik 2015 punkcja 5 zarodków- 1 transfer(beta malejąca po kilku dniach),3 crio -brak ciąży
Czerwiec 2016 początek przygody z Novum
Grudzień 2016 punkcja, transfer 1 zarodek :(
Marzec 2017 transfer 2 zarodków (8 tc *)
Wrzesień 2018 transfer 1 zarodek (8 tc*)

Kasiastaraczka
Autorytet
Postów: 1606
3387

Wysłany: 21 sierpnia, 08:53
Cytuj | (3) | Zgłoś
Dzień dobry,
My już po weselu, zaliczamy imprezę do udanych, choć z dzieckiem to już inny wymiar😁🙃
Dobrze,że to było wesele w rodzinie, więc była moja mama, no i inna część rodziny chętna do pomocy
W kościele Tadzio był grzeczny, później po 18 zasnął na pół godziny,ale nie miał jeszcze założonych słuchawek,bo grała spokojna muzyka w tle,a potem zaczęła się impreza. Na początku był polonez i jak buchnęła muza to drzemka Tadzia się skończyła
Zamotalam go w chustę, założyliśmy słuchawki,potanczylismy
A później trochę był problem z uspaniem...w końcu po 21 zasnął że słuchawkami i spał do końca imprezy,tzn.zabralismy się po północy
Polecam tę słuchawki ecipeci, choć Tadzik trochę je ściągał

Inka ja albo zalewam wrzątkiem płatki albo je gotuję i dodaję owoce, masło orzechowe i gotowe, Tadzio uwielbia 😁❤️

Oj ta noc była za krótka... poszliśmy spać koło 2 ,a koło 6 pobudka
Jesteśmy już po śniadaniu i kawce, były też zabawy
Teraz idziemy na drzemkę

Miłej niedzieli 😚

jaina_proudmoore, Inkaa85, Aneta8 lubią tę wiadomość

Boże dziękujemy Ci za Cud Życia ❤️
GmqMp2.png
Starania-23cykl
ja '88 + on '87

Joana23
Autorytet
Postów: 1091
2921

Wysłany: 21 sierpnia, 12:58
Cytuj | (3) | Zgłoś
Kasiu, super, że wesele udane! Ściągnę na bank patent z chustą i tanczeniem! Nawet nie pomyślałam, zeby tak to zrobić :) Fajnie :)

Inka, owsiankę przygotowuję podobnie jak Kasia. Raz zamiast wody dodałam napój migdałowy, ale potem sie skapnelam, ze ma w składzie sól. Dzisiaj będę robić swój własny i tez będę potem dodawać zamiast wody. Gotuję też jaglankę, ale przed podaniem ją blenduję.

jaina_proudmoore, Aneta8, Kasiastaraczka lubią tę wiadomość

uS2wp2.png

dobuska
Autorytet
Postów: 7830
10238

Wysłany: 21 sierpnia, 21:47
Cytuj | (3) | Zgłoś
Hej Wam!

Dziękuję za komplementy odnośnie wyglądu na weselu. Jakoś wyszło. :)


Inka, ja nie podaję już probiotyku od dawna w sumie.

Kasia, widzę, że Wy na weselu lepiej się wybawiliście. Nasza jednak się trochę bala tych kolorów i światełek. Super, że słuchawki się sprawdziły. One chyba do 8 roku życia są, więc jeszcze posłużą.
Fajnie, że zęby idą! No już niedługo będzie wysyp :D
Solidna wagam Tadzia! <3

Stokrotko, mam nadzieję, że te problemy niedługo znikną. Ja zauważyłam u swojej, że bywają takie okresy/regresy w różnych kwestiach, ale potem wszystko wraca do normy. :)

Aneta, szkoda, że M. tak zniósł to szczepienie. Ja się zastanawiam właśnie przez te skutki uboczne. Sama nie wiem co robić.

Joana, jestem na fajnej grupie RD i tam naprawdę jest tak, że te dzieci często nawet do roku sie bawią jedzeniem. Nie stresuj sie tym jeszcze. Moja czasami je ładnie, a czasami traktuje jedzenie jak zabawkę.
Te słuchawki ecipeci mają jakiś certyfikat, który gwarantuje, że dzieci są dobrze wygłuszone. Nasza stała obok głośników przez chwilę i totalnie nie robiło to na niej wrażenia, a uwierz mi, jest baaaardzo strachliwa na głośne dźwięki.



Ja owsianki nie podawałam jeszcze, bo sama nie lubię i zapominam. Niemniej jak robię kaszki, kasze, to albo na mleku krowim, albo na mleku zmieszanym z wodą. Można używać jako składnika posiłków RD od samego początku. Ale generalnie moja nic prawie nie zjada. Jedynie kaszę mannę lubi, bo daję jej w kawałkach.

Aneta8, Kasiastaraczka, jaina_proudmoore lubią tę wiadomość


Joana23
Autorytet
Postów: 1091
2921

Wysłany: 21 sierpnia, 23:17
Cytuj | (3) | Zgłoś
Dziewczyny, ile razy w nocy budzą się Wasze maluszki na karmienie? Dzisiaj trochę zwątpiłam, bo nie wiedziałam czy mała chce jeść czy po prostu wypadł smoczek.

Dobuska, po wypłacie zatem wjeżdżają słuchafony :) Fakrtcznie to rozszerzanie diety trochę mnie stresuje. Kajka ma z tego mega frajdę! Proponuję jej najróżniejsze posiłki, ale jeszcze chyba nie do końca kuma, że to jest do jedzenia :D

jaina_proudmoore, Aneta8, dobuska lubią tę wiadomość

uS2wp2.png

Kasiastaraczka
Autorytet
Postów: 1606
3387

Wysłany: 21 sierpnia, 23:33
Cytuj | (2) | Zgłoś
Dobuska u nas też był jeden moment,że światełka go wystraszyły 😥 na szczęście jakoś się uspokoił i oswoił
Noo przydatna rzecz 😁
Na szczęście na razie zęby idą bez dramatu,uff
Waga zacna, a nam krzyże pękają 🙃

Dobuska a myślałam, że u Was RD idzie jakoś gładko i sprawnie

Joana u nas 3/4 pobudki w nocy .. czasami bywa tak,że o 3 się obudzi i baw się ze mną! No i godzina, półtorej z głowy...
Mi udało się odkupić praktycznie nowe słuchawki na olx

U nas dziś Tadzio super apetyt. Owsianka zjedzona prawie cała, obiadek warzywny z maselkiem też. Akurat byli moi bratankowie i chłopaki nakręcali się nawzajem. Młodszy mojego brata jest starszy nie cały rok od Tadeo.

jaina_proudmoore, Aneta8 lubią tę wiadomość

Boże dziękujemy Ci za Cud Życia ❤️
GmqMp2.png
Starania-23cykl
ja '88 + on '87

Joana23
Autorytet
Postów: 1091
2921

Wysłany: 22 sierpnia, 09:07
Cytuj | (2) | Zgłoś
Kasiu, a te 3,4 pobudki są też na jedzenie? A jedzenie z innymi dziećmi jest mocno na plus, to prawda :) Zwłaszcza nasze maluchy szybko podłapują o co cho w tym wszystkim :)

Aneta8, Kasiastaraczka lubią tę wiadomość

uS2wp2.png

Stokrotka 86
Autorytet
Postów: 1531
4653

Wysłany: 22 sierpnia, 10:21
Cytuj | (3) | Zgłoś
Cześć dziewczyny 🙂

Kasiu, uśmiałam się trochę jak wyobraziłam sobie Tadzia mówiącego blebleble nad talerzykiem 😁 super że wesele udane 👍

Aneta, mam nadzieję że po szczepieniu już lepiej. My narazie nie szczepilismy na meningokoki. Czytałam o tym i tak naprawdę musiałby mieć dwie różne serie szczepień. Kurde mam dylemat. Jestem naprawdę za szczepieniami ale szkoda mi już młodego tak kłuć. Te rotawirusy ciągle pamiętam. Inna sprawa że chce go posłać do zlobka więc może jednak to szczepienie to nie głupi pomysł.

My od wczoraj wracamy powoli do normalnego RD. Zwolniłam przez te wymioty ale widzę jak bardzo Wiktor czeka na te posiłki. On naprawdę lubi jeść, lubi te chwile i jednak dużo kalorii z nich ma. Ostatnio więcej je w ogóle i chyba niedługo wprowadzę mu 3 posiłek. Macie może coś sprawdzonego na kolację?
Wiktor też często bawi się jedzeniem. Prawda jest taka że on potrafi od góry do dołu być w jedzeniu. Wczoraj miał np w uchu i pod pieluszka🤷

Ze snem dalej tak sobie. Ale teraz to chyba kwestia upałów. Sypialnia jest mega nagrzana i wiem że on się męczy. Dlatego jak budzi się na picie i widzę że faktycznie wciąga konkretnie cycka to mu nie bronie. Zje i idzie spać.
Podejrzewam też że idą znowu zeby. W nocy obudził się i strasznie tarł ucho i policzek. Posmarowałam maścią i zasnął bez problemu. Okropne i długie u niego to ząbkowanie.

W. je w ciągu nocy 2-3 razy. Tzn wtedy gdy w sypialni nie ma sauny i jest zdrowy..przy założeniu że noc trwa u nas ok 11 h. Teraz je częściej ale widzę że faktycznie je i że nie zmniejsza to ilości i jakości karmień dziennych to mu nie bronie. Może skok jakiś ma znowu... Na pewno ok roku będę chciała odstawić nocne karmienia więc pewnie jesienią ( po urlopie) bardziej przyjrzę się tym jego pobudkom na mleko.
Joana, wg trenerów snu dzieci w naszym wieku mogą już jeść max 2 razy w ciągu nocy. Ale wg mnie to tyczy się tylko sytuacji gdy warunki są naprawdę dobre. W sensie że temperatura jest ok, dziecko jest zdrowe, nie przemęczone itd. u nas to się sprawdzało. Jak obserwowałam młodego to inne wybudzenia były gdy naprawdę był głodny a inne gdy tylko chciał cyca żeby się wyciszyć i zasnąć.

My w weekend byliśmy pod Warszawą u rodziny męża. Była też teściowa 😁 było naprawdę bardzo fajnie. Teściowa tylko jeden kwaśny tekst rzuciła do młodego ale szybko zareagowałam i próbowała to w żart obrócić. W każdym razie powtórek nie było👍 może jeszcze da się wychować 😛😉
Młody czarował całe towarzystwo.( Opuścił aż 2 drzemki więc nocka była znowu kiepska. ) Śmiał się, zaczepiał, bił brawo ( nowa umiejętność). To jest taki czaruś że nawet jak byliśmy w przychodni bo wymiotował to miał siłę czarować lekarkę 😁 on tak się sprzedać potrafi że gdybyśmy opowiedzieli co on w domu potrafi wyrabiać to nikt by nam nie uwierzył🤦

Z niecierpliwością czekam już na wrześniowy wyjazd a jednocześnie trochę się boje. Tego pakowania, całodniowej podróży autem w upale i jednak gorszych warunków lokalowych ( u moich rodziców- ciasno i duszno, nad morzem już będzie lux). Wiktor to jest taki odkrywca że na pewno mu się spodoba ta dwutygodniowa wycieczka 🙂

Aneta8, jaina_proudmoore, Kasiastaraczka lubią tę wiadomość

999c66f986.png

Joana23
Autorytet
Postów: 1091
2921

Wysłany: 22 sierpnia, 11:51
Cytuj | (2) | Zgłoś
Kasiu, Stokrotko dzięki za odpowiedzi. Kajka je o 19, potem 23, 3 i 6:30. Oczywiście plus minus :) czyli mamy 2karmienia nocne, wiec jesteśmy w trendzie :) A w ciągu dnia ile karmien Wam wychodzi? Trochę się martwię, że ona nie dojada, ale to moze tylko moje mylne wyobrażenie.

Stokrotko, na podwieczorek moze jakieś placuszki warzywne? My tez odliczamy dni do urlopu :) Będzie fajnie, zobaczysz! We wrześniu nad morzem nie ma tłumów, wiec tym bardziej bedzie spoko :) Moja Kajka też ciekawa wszystkiego! Zakumala, że może podpełznąć wszędzie i już nie ma spokoju :D Teraz jak misze iść do toalety to wkładam ją do łóżeczka :) zastanawiam się mocno czy jednak za jakiś czas nie wcisnąć łóżeczka turystycznego właśnie na takie sytuacje :)
Fajnie, że Wiktor taki czaruś :D słodko :):)

Aneta8, jaina_proudmoore lubią tę wiadomość

uS2wp2.png


Dowiedz się więcej o swojej ciąży!

Sprawdź BellyBestFriend Premium

  • kontrola przyrostu wagi
  • śledzenie rozwoju ciąży
  • dieta dla ciąży

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do BellyBestFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)