X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Mamusie Luty 2022
Odpowiedz

Mamusie Luty 2022

Oceń ten wątek:
  • Krejzi_cat_lejdi Koleżanka
    Postów: 43 91

    Wysłany: 8 czerwca 2021, 15:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Melisandra wrote:
    Cześć, Selena! Fajnie, że jest nas coraz więcej! Miałam dzisiaj mega stresującą sytuację w pracy(jestem nauczycielką). Oczywiście teraz ciągle myślę, że mogłam się stresować trochę mniej i zaoszczędzić stresu maluchowi... Dzisiaj bardzo kłuje mnie prawy jajnik. Macie też takie dolegliwości?

    Spokojnie, stresów dnia codziennego nie zawsze da się uniknąć. Maluch napewno ma się dobrze 😊
    U mnie też nieciekawy dzień. Wyobraźcie sobie ze przyszedł do nas wczoraj chrzestny męża zobaczyć nowy dom a w nocy miał zawał i zmarł. Życie jest bardzo kruche....

    Co do kłucia mnie też kłuje czasem,szczególnie po prawej stronie. Czasem też mam takie okresowe bóle ale myślę że to normalne wszystko.

    A takiej porządnej pomidorowej z makaronem bym zjadła 😍

    f2w39jcghensi4vw.png
  • Morwa Autorytet
    Postów: 16937 26804

    Wysłany: 8 czerwca 2021, 16:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja napisałam do kliniki w sprawie wizyty by potwierdzić ciążę kliniczną i czekam na odpowiedź w sprawie terminów. Moja dr prowadząca pisała by było to najwcześniej za 2 tygodnie. Co do zachcianek... to wczoraj stwierdziłam że zjadłabym sobie kiszony bób. Po otwarciu słoika.. smród niesamowity. Patrzę na datę ważności a tam data do Lutego 😱 Masakra takie gó*no mi wczoraj wycisnęli... tyle przeterminowane. Odechciało mi się moich zachcianek 🤣

  • Lolla Autorytet
    Postów: 364 715

    Wysłany: 8 czerwca 2021, 19:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dołączam i ja. W niedzielę pierwszy pozytywny test, choć bardzo słaba druga kreska. Co nie dziwne, bo to był dopiero 10 dzień po owulacji 😅

    Dziś rano robiłam betę i co chwilę odświeżam stronę laboratorium, a wyniku nadal nie ma.