Promocja!

Wykup abonament z dostępem Premium do Twojego Kalendarza Ciąży od teraz do końca miesiąca, a otrzymasz od nas prezent!

Przy zakupie abonamentu Premium na:

1 miesiąc - otrzymasz 15 dni w prezencie

3 miesiące - otrzymasz 1 miesiąc w prezencie

12 miesiący - otrzymasz 2 miesiące w prezencie





Promocja trwa do 30.11.2018.

Wykup abonament Zamknij
BellyBestFriend
Odpowiedz
Forum > W ciąży - ogólne > Kwietniowe maluszki 2019
Rozpocznij swój osobisty, inteligentny kalendarz ciąży BellyBestFriend!
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

Karollinax26
Autorytet
Postów: 509
344

Wysłany: 3 listopada, 22:47
Cytuj | (0) | Zgłoś
malutka_mycha napisała:
A ja nadal czekam. Poczułam w zeszła niedzielę i od tego czasu cisza. Raz na kilka dni mógłby się maluch odezwać żeby matkę uspokoić.

A to pierwsza Twoja ciąża ? Ja poczułam bodajże w poniedziałek i też nawet nie wiem czy to było to. Od tamtej pory cisza. Nie przejmuje się, bo to jeszcze nie czas :)

eiktflw11e4psgrj.png

malutka_mycha
Autorytet
Postów: 1843
914

Wysłany: 3 listopada, 22:56
Cytuj | (0) | Zgłoś
Pierwsza :) ale to było tak specyficzne że wiem że to było to. Nigdy nic takiego nie czułam. Właśnie wiem że wcześnie i nie stresowała bym się gdybym jeszcze nic nie czuła. Ale jak już poczułam to myślałam że teraz przynajmniej co kilka dni będę to czuć.

3jgxskjo8006pmb2.png
6+3 <3
10 cs - II kreski!
zioła na I i II faze+z. o. s. nr 3,niepokalanek, Letrox, glucophage
Ja - Hashi, Pcos, :( Mąż - ok

Wiewióreczka
Autorytet
Postów: 301
221

Wysłany: 4 listopada, 01:10
Cytuj | (1) | Zgłoś
Karolinka, spóźnione wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin, przede wszystkim spokojnej ciąży, zdrowia i szczęśliwego porodu :*

Mnie ciągle coś tam na dole smyra i łaskocze, ale moje zapędy z radością, że to dzidzia rozwiewa detektor. Szukam malucha, on odstawia takie bajabongo, że można ogłuchnąć (jeden wieki trzask i kopanie), jest tu, za 5 sekund już gdzieś indziej, a ja nie czuję NIC. Więc czekam spokojnie do 20 tc, bo tak mi gin powiedział - pierwsza ciąża i łożysko na przedniej ścianie.

Dobranoc Mamuśki :)

Karollinax26 lubi tę wiadomość

bd3611ef89.png
[*] Aniołek 8 tc

Karollinax26
Autorytet
Postów: 509
344

Wysłany: 4 listopada, 06:24
Cytuj | (0) | Zgłoś
Wiewióreczka napisała:
Karolinka, spóźnione wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin, przede wszystkim spokojnej ciąży, zdrowia i szczęśliwego porodu :*

Mnie ciągle coś tam na dole smyra i łaskocze, ale moje zapędy z radością, że to dzidzia rozwiewa detektor. Szukam malucha, on odstawia takie bajabongo, że można ogłuchnąć (jeden wieki trzask i kopanie), jest tu, za 5 sekund już gdzieś indziej, a ja nie czuję NIC. Więc czekam spokojnie do 20 tc, bo tak mi gin powiedział - pierwsza ciąża i łożysko na przedniej ścianie.

Dobranoc Mamuśki :)

Kochana Wiewióreczko, dziękuje! ❤️
Łożysko ma wpływ na ruchy ? Ja mam na tylnej:

eiktflw11e4psgrj.png

Paula 90
Autorytet
Postów: 1572
902

Wysłany: 4 listopada, 06:43
Cytuj | (0) | Zgłoś
Karolina - juz wielokrotnie bylo o tym pisane ;) Lozysko na przedniej ścianie tłumi kopniaki i moze utrudniac słuchanie tętna przez detektor :)
Jesli nasz na tylnej to istnieje wieksza szansa ze poczujesz ruchy/usłyszysz serduszko wcześniej niz 20 tydzień. Ale to jest tylko szansa, nie pewnosc. To zalezy od wielu czynników.

p19u43r8n0djwv35.png
Termin: wg OM: 19.04.19, wg USG i owu: 16.04.19
Słodka mama - cukrzyca ciążowa od 7tc
Pozytyw 04.08
Beta 07.08 -155,88 || 09.08 - 434,00 <3 PGR - 20,06
9 cykl starań
09.04 poronienie w 30dc

Kiwona
Autorytet
Postów: 453
240

Wysłany: 4 listopada, 07:49
Cytuj | (1) | Zgłoś
Właśnie Karola, szczęśliwości! :)

Karollinax26 lubi tę wiadomość

Test pozytywny w 22 dc
09.11.18 maluch waży 136 g, serduszko 152/min :D
Termin wg OM 29.04.2019 r.
7u2243r8upig52v3.png

Karollinax26
Autorytet
Postów: 509
344

Wysłany: 4 listopada, 08:41
Cytuj | (0) | Zgłoś
Kiwona napisała:
Właśnie Karola, szczęśliwości! :)

Dziękuje! ❤️

eiktflw11e4psgrj.png

Kasionek
Autorytet
Postów: 579
213

Wysłany: 4 listopada, 08:48
Cytuj | (0) | Zgłoś
Heya ja dziewczyny .A ja dzień zaczynam z katarem i bólem gardła.Musialam coś złapać na grobingu ;-) Ja w sumie od tego tygodnia już czuję te ruchy dość często ale nie ma reguły kiedy się pojawiają.Moj mąż ma dzisiaj wolne i chciałby dużo rzeczy porobić a ja będę snieta leżeć w łóżku :-(

201904017252.png
*Staś (21 tyd)
*Aniołek

Natalia-tosia
Autorytet
Postów: 532
321

Wysłany: 4 listopada, 08:51
Cytuj | (0) | Zgłoś
Dzień ddobry. Mój dzień rozpoczęły mdłości i wymioty... raczej nie miałam się czym zatruć, bo wszystko gotuje sama. Czy Wam na tym etapie też zdarzaja się jeszcze wymiotować?

w4sqikgnoh8ujau7.png

Karollinax26
Autorytet
Postów: 509
344

Wysłany: 4 listopada, 09:02
Cytuj | (0) | Zgłoś
Natalia-tosia napisała:
Dzień ddobry. Mój dzień rozpoczęły mdłości i wymioty... raczej nie miałam się czym zatruć, bo wszystko gotuje sama. Czy Wam na tym etapie też zdarzaja się jeszcze wymiotować?

Mi w tamtą niedzielę zdarzyło się zwymiotować.

eiktflw11e4psgrj.png

Karmelllka90
Autorytet
Postów: 1322
563

Wysłany: 4 listopada, 09:04
Cytuj | (0) | Zgłoś
Natalka - Tosia ja wczoraj zwymiotowałam biorąc magnez. Ale juz wcześniej mnie mdlilo. W ogóle od wczoraj nie mam apetytu :( dzisiaj wracam do krakowa i chyba pojadę do lekarza bo bardzo sie martwię :( moze przez to nie mogę jesc. Mam od 3 dni ciężki czas dużo nerwow w sobie i takiego poczucia stresu. Ogólnie nie wiem po co sie tym wszystkim przejmuje. Skoro zamknęłam ten etap ehh... ciazko żyje sie człowiekowi, który tak wszytsko bierze do siebie i przezywa.



w57v3e3ke6bioumo.png

Mama360
Autorytet
Postów: 911
679

Wysłany: 4 listopada, 09:48
Cytuj | (1) | Zgłoś
Dzień dobry.. Naprawdę z tymi ruchami poleci szybko zobaczycie :)
Ja juz dwa razy poczułam na ręce nawet. Delikatnie nie bóg wie jaki kopniak no ale 18 tydz, 3 ciąża i dziecko duzeeee. Więc zobaczycie dni lecą i Zaraz będzie kopanie po nerkach :)
Moja koelzanka dopwido co zrobiła test, pozytywny.. A już w czwartek wizyta w 8 tyg!
Nie wiem kiedy i jak to leci
Miłej spokojnej niedzieli :*

Natalia-tosia lubi tę wiadomość

8tydz - 22 mm 12tydz-54mm 16tydz-17cm synuś❤️ termin OM 11.04. Termin usg 3.04.
oar8vfxmkgiysd36.png

Natalia-tosia
Autorytet
Postów: 532
321

Wysłany: 4 listopada, 10:01
Cytuj | (1) | Zgłoś
To może znowu jakiś skok hormonalny i stąd te wymioty...
Karmelka, ja zawsze gdy czymś bardzo się martwię, mówię sobie, że to przecież nic nie zmieni, tylko niepotrzebnie się ddenerwuje i powiem Ci, że takie myślenie mi pomaga. Łatwiej jest mi wtedy zaakceptować zdarzenia na które i tak nie mam wpływu. Głowa do góry kochana

Martusiazabka lubi tę wiadomość

w4sqikgnoh8ujau7.png

Mama360
Autorytet
Postów: 911
679

Wysłany: 4 listopada, 10:15
Cytuj | (0) | Zgłoś
Karmelllka90 napisała:
Natalka - Tosia ja wczoraj zwymiotowałam biorąc magnez. Ale juz wcześniej mnie mdlilo. W ogóle od wczoraj nie mam apetytu :( dzisiaj wracam do krakowa i chyba pojadę do lekarza bo bardzo sie martwię :( moze przez to nie mogę jesc. Mam od 3 dni ciężki czas dużo nerwow w sobie i takiego poczucia stresu. Ogólnie nie wiem po co sie tym wszystkim przejmuje. Skoro zamknęłam ten etap ehh... ciazko żyje sie człowiekowi, który tak wszytsko bierze do siebie i przezywa.
Psychika więcej potrafi złego narobić w organizmie niż jakiś wirus nabyty. Szczególnie my kobiety przeżywamy bardzo wszystko. Mnie żołądek od paru dni boli ale ja mam wrażenie że rto jakiś delikatny wirus, bo starszy syn miał tydzień temu i o któraś osoba narzeka ze znajomych.

Wiadomość wyedytowana przez autora 4 listopada, 10:15

8tydz - 22 mm 12tydz-54mm 16tydz-17cm synuś❤️ termin OM 11.04. Termin usg 3.04.
oar8vfxmkgiysd36.png

Moka91
Koleżanka
Postów: 41
29

Wysłany: 4 listopada, 10:26
Cytuj | (1) | Zgłoś
Mała8 napisała:
Mnie rozłożyło przeziębienie.. takie to uroki jesieni☺ dziewczyny czujecie juz jakies ruchy?
Ja też tylko raz coś poczułam i cisza. Czekam z niecierpliwością :)
Rozmawiałam ze szwagierka, ona w pierwszej ciąży czuła coś koło 20 tygodnia więc jeszcze jest czas.

Mała8 lubi tę wiadomość

nzjdyx8dyngyuy4p.png

Paula 90
Autorytet
Postów: 1572
902

Wysłany: 4 listopada, 10:50
Cytuj | (0) | Zgłoś
BARDZO WAŻNE!!!

Dziewczyny, znalazlam informacje, ktora jest dla nas bardzo ważna i postanowiłam sie nią z Wami podzielić.

Uwazajcie na Lukrecje - jest ona w wiekszosci owocowych/smakowych herbat na przyklad.
Ten skladnik moze uszkadzac mozg płodu, zwieksza znaczaco ryzyko ADHD, wplywa na zmniejszenie intelektu dziecka.

Ponizej jeden z wielu artykułów na ten temat:
https://parenting.pl/lukrecja-szkodzi-kobietom-w-ciazy

Sprawdzcie swoje herbaty i slodycze.

Wiadomość wyedytowana przez autora 4 listopada, 10:51

p19u43r8n0djwv35.png
Termin: wg OM: 19.04.19, wg USG i owu: 16.04.19
Słodka mama - cukrzyca ciążowa od 7tc
Pozytyw 04.08
Beta 07.08 -155,88 || 09.08 - 434,00 <3 PGR - 20,06
9 cykl starań
09.04 poronienie w 30dc

Kiwona
Autorytet
Postów: 453
240

Wysłany: 4 listopada, 11:10
Cytuj | (1) | Zgłoś
Dzięki Paula! Ja akurat nie pijam takich herbat a i słodyczy raczej nie jadam. Ale dzięki, będę pamiętała.

Paula 90 lubi tę wiadomość

Test pozytywny w 22 dc
09.11.18 maluch waży 136 g, serduszko 152/min :D
Termin wg OM 29.04.2019 r.
7u2243r8upig52v3.png

Paula 90
Autorytet
Postów: 1572
902

Wysłany: 4 listopada, 11:33
Cytuj | (0) | Zgłoś
Kiwona napisała:
Dzięki Paula! Ja akurat nie pijam takich herbat a i słodyczy raczej nie jadam. Ale dzięki, będę pamiętała.

Ja szukalam jakiejs herbaty w Biedronce. I wszędzie była lukrecja, doslownie w kazdej. I sprawdzilam w internecie. Dobrze, ze zrobilam to zanim zaczelam pić herbaty.

p19u43r8n0djwv35.png
Termin: wg OM: 19.04.19, wg USG i owu: 16.04.19
Słodka mama - cukrzyca ciążowa od 7tc
Pozytyw 04.08
Beta 07.08 -155,88 || 09.08 - 434,00 <3 PGR - 20,06
9 cykl starań
09.04 poronienie w 30dc

Reniata
Debiutantka
Postów: 13
35

Wysłany: 4 listopada, 11:39
Cytuj | (2) | Zgłoś
Paula 90 napisała:
Kiwona - a to nie zgaga?

Jak zgaga to polecam lyzeczke musztardy. Ma dzialanie alkalizujace. Dziala od reki. Normalnie lykasz lyzeczke musztardy jak syrop. Dziala na wszystkich w mojej rodzinie ;)

Na zgage u mnie działała szklanka zimnego mleka ;) polecam spróbować. W późniejszych miesiącach zgaga jest częsta :)

Paula 90, Martusiazabka lubią tę wiadomość

Mama trzech ❤️♥️❤️
Mama aniołka 2018

B_002
Autorytet
Postów: 621
335

Wysłany: 4 listopada, 11:49
Cytuj | (2) | Zgłoś
Karmelllka90 napisała:
Natalka - Tosia ja wczoraj zwymiotowałam biorąc magnez. Ale juz wcześniej mnie mdlilo. W ogóle od wczoraj nie mam apetytu :( dzisiaj wracam do krakowa i chyba pojadę do lekarza bo bardzo sie martwię :( moze przez to nie mogę jesc. Mam od 3 dni ciężki czas dużo nerwow w sobie i takiego poczucia stresu. Ogólnie nie wiem po co sie tym wszystkim przejmuje. Skoro zamknęłam ten etap ehh... ciazko żyje sie człowiekowi, który tak wszytsko bierze do siebie i przezywa.
Karmelka, musisz się uspokoić dla siebie i dla dziecka. Nic ci nie jest, masz takie same objawy jak większość z nas tutaj. One są typowe dla ciąży. Stres w życiu się zdarza i trzeba sobie z nim radzić, może warto znaleźć sobie jakieś zajęcie w domu.
Ja też mam ostatnio dużo stresu i biegania w załatwianiu wielu spraw, ale próbuję robić wszystko żeby się jednak wieczorem zrelaksować i myśleć tylko pozytywnie :)
Mnie też czasem brzuch zakłuje, czasem wydaje mi się twardszy niż zwykle, ruchów nie czuję codziennie. Nie ma co z każdą taką rzeczą lecieć do lekarza, spokój to chyba najlepsze lekarstwo na wszystkie te dolegliwości :)
Wszystko będzie dobrze, nie martw się na zapas! :)

Wiadomość wyedytowana przez autora 4 listopada, 11:49

Karollinax26, Martusiazabka lubią tę wiadomość

zi13vfxmwid4d4su.png


Dowiedz się więcej o swojej ciąży!

Sprawdź BellyBestFriend Premium

  • kontrola przyrostu wagi
  • śledzenie rozwoju ciąży
  • dieta dla ciąży

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do BellyBestFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)