X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Krakowianki w ciąży.
Odpowiedz

Krakowianki w ciąży.

Oceń ten wątek:
  • lena86 Autorytet
    Postów: 317 164

    Wysłany: 13 marca 2018, 13:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tym_janek wrote:
    Ja nie będę chodzić do szkoły rodzenia. Nie mam potrzeby zaznajomić się z personelem. Doświadczenie w opiece nad maluchami mamy po dzieciach w rodzinie, mąż lekarz, ja z wykształcenia psycholog, moja najlepsza przyjaciółka jest zapaloną do pomocy fizjoterapeutką, więc myślę, że ogarniemy temat sami :) Z tego co słyszałam to zadowolone ze szkoły rodzenia są osoby, które nigdy nie miały okazji się opiekować takim maluszkiem i nie mają pojęcia o porodzie, a wiedza ich uspokaja.

    Ja nie mam aż takiego doświadczenia (pomagałam przy moim siostrzeńcu, ale to było 10 lat temu haha:D, ale jakoś na dzień dzisiejszy wolę pieniądze wydane w szkole rodzenia przeznaczyć na coś innego na maluszka:)
    Wolałabym znaleźć jakiś kurs, szkolenie coś w tym stylu ale tylko i wyłącznie z tematyki opieki nad maluszkiem, jak się zachować gdy poród się zacznie itd.

    tym_janek lubi tę wiadomość

    w4sq43r85k8egy8f.png
  • Alvareza Przyjaciółka
    Postów: 66 40

    Wysłany: 13 marca 2018, 13:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lena86 podczas porodu będziesz wiedzieć co masz robić. Taka już intuicja nasza. A po drugie jest położna, która pomoże Ci przejść przez to wszystko :)
    Pamiętam jak leżałam na sali porodowej podpięta pod ktg i weszła pani doktor ze studentami. Opisywała im wszystko a przy okazji uczyła mnie jak oddychać podczas skurczy. I co? Nie wykorzystałam tego bo bół jest przeokropny i naprawdę wtedy nie myślałam o technice oddychania ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 marca 2018, 13:21

    atdcjw4ztte6fk40.png
  • lena86 Autorytet
    Postów: 317 164

    Wysłany: 13 marca 2018, 14:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś