X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Krakowianki w ciąży.
Odpowiedz

Krakowianki w ciąży.

Oceń ten wątek:
  • nanu Autorytet
    Postów: 469 233

    Wysłany: 1 kwietnia 2019, 13:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane krakowskie mamy,

    swego czasu udzielałam się na forum, samam mam za sobą trzy porody sn i jestem fotografem. Pamiętając te wszystkie emocje teraz żałuję, że nie zdecydowałam się na reportaż z dnia porodu. Teraz zaczynam budować swoje portfolio i bardzo chciałabym pójść właśnie w reportaż/dokument z porodówki.

    Byłabym ogromnie wdzięczna gdyby któraś z Was zgodziła się chociaż porozmawiać ze mną. Od razu mówię, że zdjęcia nie epatowałyby "horrorem" - moim celem jest ukazanie emocji, drobnych gestów, przygotowania do samego porodu. Wystarczyłoby gdybym zrobiła zdjęcia zaraz po przyjęciu na porodówce, przez pierwszą godzinę lub dwie, gdy jeszcze nic wielkiego się nie dzieje, a potem już po wszystkim - podczas pierwszej godziny razem gdy już jest tylko tulenie się do siebie :) To jest opcja dla tych, które nie chciałyby być sfotografowane w "trakcie".

    Naprawdę bardzo byłabym wdzięczna gdybyście chociaż zechciały ze mną porozmawiać lub przekazały dalej informację, że jest taka fotograf szukająca ciężarnej gotowej wpuścić aparat na salę porodową :)

  • AnnaB. Ekspertka
    Postów: 139 105

    Wysłany: 5 kwietnia 2019, 08:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Krakowskie mamy macie jakieś opinie na temat szpitala na Siemiradzkiego?

    qq87hdgef1lxvnz0.png

    [*] Kornelka - 01.09.2019 r. (36tc) ❤️

    Zosia 🥰 - 20.06.2020 r. (36tc)
  • ttuska Autorytet
    Postów: 355 125

    Wysłany: 6 kwietnia 2019, 20:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam, witam :) przypadkiem trafiłam na wątek. Pierwsze dziecko rodzilam na Ujastku, bo miałam zagrożenie ciąży. Obecnie identyczna sytuacja jak poprzednio. Poród planowany na początek czerwca

    w4sqkrnt373m17ix.png