BellyBestFriend
Odpowiedz
Forum > W ciąży - ogólne > Krakowianki w ciąży.
Rozpocznij swój osobisty, inteligentny kalendarz ciąży BellyBestFriend!
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

Karmelllka90
Autorytet
Postów: 1262
516

Wysłany: 6 października, 15:35
Cytuj | (1) | Zgłoś
Asiaf gratulacje.

Izzie rodziły tam 2 moje koleżanki obie SN żadnej nie namawiali na CC ani nie sugerowali. Ja dzisiaj naczytałam sie komentarzy o szpitalu bardzo negatywnych i mam straszny mętlik w glowie. Ze po porodzie jest koszmar ze położne komentują wszystko nawet kolor body, wszystko trzeba szybko robic do obchodu ze nawet komentują ze „ojciec a dziecka nie umie dobrze odłożyć” nie wiem czy to jakieś skrajne przypadki ale sie wystraszylam.
Ja sie nie boje porodu tylko właśnie połogu i jak bede miała takie komentarze i docinki to watpię bym rozkręciła laktację raczej widzę siebie z depresja poporodowa

Asiaf lubi tę wiadomość



w57v3e3ke6bioumo.png

Izziee
Ekspertka
Postów: 193
219

Wysłany: 6 października, 22:10
Cytuj | (0) | Zgłoś
Karmelllka90 te negatywne opinie czytałaś o Ujastku? To niedobrze, bo póki co to mój nr 1 jeśli chodzi o szpitale :/
Jakie jeszcze szpitale bierzesz pod uwagę?

Dziewczyny powoli rozglądam się za szkołą rodzenia. Możecie coś polecić?

w57v3e3k35eb0jtt.png

Asiaf
Autorytet
Postów: 479
242

Wysłany: 7 października, 11:51
Cytuj | (1) | Zgłoś
Izziee napisała:
Karmelllka90 te negatywne opinie czytałaś o Ujastku? To niedobrze, bo póki co to mój nr 1 jeśli chodzi o szpitale :/
Jakie jeszcze szpitale bierzesz pod uwagę?

Dziewczyny powoli rozglądam się za szkołą rodzenia. Możecie coś polecić?
My z mezem chodzilismy do Koali. Sa odpłatne, ale super prowadzone, naprawdę moge polecić. :)

Wiadomość wyedytowana przez autora 7 października, 11:51

Izziee lubi tę wiadomość

Antoś
f2wl20mmd45lxn9f.png

Karmelllka90
Autorytet
Postów: 1262
516

Wysłany: 7 października, 16:16
Cytuj | (0) | Zgłoś
Izziee ujastek brałam tylko pod uwagę ale podobno tam się zrobiło nie zbyt przyjemnie a wynika to z przepracowania. Za dużo porodów i traktują już kobiety maszynowo. Byleby szybko, dwie koleżanki tam rodziły ostatnio potwierdzają, że nigdy więcej. Przyspieszanie porodu, nie miłe komentarze. Nacinania krocza bez pytania nie respektują planu porodu. Ja sie zestresowałam najbardziej tym jak to wyglada po porodzie. Dają dziecko do kangurowania na 3 minuty biorą do badania oddają ubrane i z głowy. Nie potrafią pomóc kobiecie przy dostawieniu do piersi jest podobno jedna polecana kobieta tam certyfikowany doradca laktacyjny, która sama mowi zeby nie zwracać uwagi na położne ale ona jest tylko od pon do pt i najczęściej na wczesniakach. Moja koleżanka usłyszała ze nie nadaje sie do karmienia piersią ponieważ głodzi dziecko „ takim mlekiem to ty go nie wykarmisz a zaglodzisz” zrezygnowałam z Ujastka. Ona teraz karmi pomogła jej doula z Koali była u niej na telefon w Domu bardzo chwali. Ja czytam teraz o Żeromskim podobno zupełnie inne podejście do rodzącej i po porodzie rownież. Mi bardzo zależy zeby mnje nikt nie pouczał i nie terroryzował po porodzie bo tego nie wytrzymam. Dlatego zaglądam tu i wyczekuje kolejnych opinii od was.

Szkoła rodzenia Koala bardzo chwalona tez mamy zamiar z mężem tam chodzic



w57v3e3ke6bioumo.png

Izziee
Ekspertka
Postów: 193
219

Wysłany: 7 października, 17:12
Cytuj | (0) | Zgłoś
Asiaf dzięki za polecenie!

Karmelllka90 jeśli to faktycznie tak wygląda to już chyba nie chcę tam rodzić. Bardzo mi zależy na kangurowaniu i kp, ale nigdy niewiadomo jak to będzie, a powiedzieć kobiecie która dopiero co urodziła, że zagłodzi dziecko.. no porażające.
O Żeromskim też muszę poczytać, akurat te 2 szpitale są najbliżej, ale wiadomo że najważniejsze jest to żeby była dobra opieka.

w57v3e3k35eb0jtt.png

Katy
Autorytet
Postów: 2456
2180

Wysłany: 7 października, 18:43
Cytuj | (0) | Zgłoś
Jak widac bardzo zalezy od tego na kogo sie trafi :p Chociaz ja bylam na Ujastku po urodzeniu dziecka 5dni i w tym czasie ani razu nie spotkalam sie z niemilymi komentarzami, a raczej z pomoca jesli chodzi o kp wiec albo mialam wyjątkowe szczescie albo nie wiem :)

08.04.2018 2520g 49cm

qdkkj48a7ky4rh6o.png

Karmelllka90
Autorytet
Postów: 1262
516

Wysłany: 8 października, 16:57
Cytuj | (0) | Zgłoś
Katy No właśnie ja byłam na 100% przekonana do ujastka i szczerze juz nie brałam innych opcji ale jak mi koleżanki zaczęły teraz opowiadać co one przeszły to zaczelam czytac takie najnowsze komentarze z ostatnich 3 miesięcy i 80% mrozi krew w żyłach. Jestem w szoku, dlatego jednak wybiorę szpital gdzie poród nie idzie taśmowo bo z jednej strony rozumiem takie wypalenie i wiem, ze mozna nie mieć juz ochoty bo sama juz pod koniec pracy miałam dość ludzi a moze hormony...

Izzie dla mnie dobra opieka po porodzie jest na prawde ważna bo ja sie boje jakiejś depresji poporodowej. Nie chce tez zeby kto kolwiek komentował to w jaki sposób mój maz bierze czy odkłada dziecko to bedzie jego pierwsza styczność z noworodkiem a tez takie komentarze czytałam. Mam jeszcze sporo czasu bede pytała i szukała dalej informacji ale na te chwile Żeromski mój numer jeden akurat w styczniu kończą remont to bedą moze tacy dumni i bedą chcieli pokazać ze sa super extra jak podobno rydygier teraz pokazuje mam bardzo blisko ale rydygier odpada :P



w57v3e3ke6bioumo.png

Rudzik1
Koleżanka
Postów: 57
21

Wysłany: 14 października, 19:49
Cytuj | (0) | Zgłoś
Cześć dziewczyny, czy mogłybyście polecić lekarza do prowadzenia ciąży, z okolic centrum lub Podgórza?


Karmelllka90
Autorytet
Postów: 1262
516

Wysłany: 15 października, 12:42
Cytuj | (0) | Zgłoś
W scanmed na podgórskiej dr Skrobacka, dr Mika, dr Franaszek - ja osobiście prowadzę ciąże u dr Skrobackiej duzym plusem jest to ze przyjmuje od pon do pt. Jest cudowna, ale na dokładne pomiary usg chodzę do franaszek bo dr Skrobacka robi tylko usg kontrolne bez pomiarow



w57v3e3ke6bioumo.png

Rudzik1
Koleżanka
Postów: 57
21

Wysłany: 15 października, 19:32
Cytuj | (0) | Zgłoś
Karmelllka90 dziękuję bardzo.


mi88
Autorytet
Postów: 1385
865

Wysłany: 17 października, 21:08
Cytuj | (0) | Zgłoś
O tak, trafiłam na dr Julitę Franaszek przy ciąży biochemicznej, jak jeszcze pracowała w Luxmedzie i to była jedyna Luxmedowa ginekolog, do której chciałam chodzić na kolejne wizyty. Niestety, kilka tygodni po mojej wizycie przeniosła się do Scnamedu :(

qb3c2n0a4q2qbkcb.png
Dziewczynka <3 8cs - udany! II 23.11.17 (19.08 cb)
MTHFR 1298A-C homo, PAI-1 4G homo

Ciążowa_Gapsy
Ekspertka
Postów: 144
53

Wysłany: 20 października, 13:58
Cytuj | (0) | Zgłoś
Hej, kto z Was był dziś może na Siemiradzkiego na dniach otwartych?


mylola
Ekspertka
Postów: 129
134

Wysłany: 20 października, 18:57
Cytuj | (0) | Zgłoś
Ja dzisiaj nie byłam co prawda, ale byłam już dwa razy ogółem :D

8p3o3e3kdmy2lofu.png

Agnessa
Ekspertka
Postów: 230
111

Wysłany: 21 października, 10:38
Cytuj | (0) | Zgłoś
Ja byłam, ogólnie pozytywne wrażenie i chyba zostawimy ten szpital w razie tłoku na Kopernika.

8p3o43r8azk71ztn.png

Agnessa
Ekspertka
Postów: 230
111

Wysłany: 21 października, 13:14
Cytuj | (0) | Zgłoś
mylola napisała:
Ja dzisiaj nie byłam co prawda, ale byłam już dwa razy ogółem :D
Mylola, decydujesz się na ten szpital?
Ty już nie długo... :-) powodzenia i odezwij się po z relacją :-)

8p3o43r8azk71ztn.png

renjak
Ekspertka
Postów: 213
217

Wysłany: 21 października, 15:01
Cytuj | (1) | Zgłoś
Dziewczyny. Chciałam zdać relację :) Ja niecałe dwa miesiące temu rodziłam po raz drugi na Kopernika i z czystym sumieniem mogę polecić. Miałam super położne w trakcie porodu, fajnego lekarza i babki od noworodków również były bardzo pomocne. Ja co prawda teraz nie miałam zbyt wielu pytań, ale przy 1 dziecku cały czas do nich dzwoniłam żeby mi pomogły przy kp i nigdy nie odmówiły mi pomocy. Myślę że dużo zależy od nastawienia, więc opinie też mogą być różne, ale krzywdy tam na pewno nie zrobią. Jakbyście miały jakieś pytania to piszcie. Postaram się odpowiedzieć.

Agnessa lubi tę wiadomość

w4sqyx8dvrs1n4nm.png

mylola
Ekspertka
Postów: 129
134

Wysłany: 21 października, 15:43
Cytuj | (1) | Zgłoś
Tak, zdecydowaliśmy się na Siemiradzkiego właśnie, mam nadzieję że to będzie dobra decyzja, jak będzie wolna to będziemy brać porodówkę rodzinną tą płatną 150zl. Liczę na to że jeszcze ze dwa tygodnie, ciąża donoszona i pójdę rodzić bo nie chce mi się toczyć aż do 40 tygodnia;) ale jak wyjdzie to zobaczymy.

Agnessa lubi tę wiadomość

8p3o3e3kdmy2lofu.png

Agnessa
Ekspertka
Postów: 230
111

Wysłany: 21 października, 20:46
Cytuj | (0) | Zgłoś
renjak napisała:
Dziewczyny. Chciałam zdać relację :) Ja niecałe dwa miesiące temu rodziłam po raz drugi na Kopernika i z czystym sumieniem mogę polecić. Miałam super położne w trakcie porodu, fajnego lekarza i babki od noworodków również były bardzo pomocne. Ja co prawda teraz nie miałam zbyt wielu pytań, ale przy 1 dziecku cały czas do nich dzwoniłam żeby mi pomogły przy kp i nigdy nie odmówiły mi pomocy. Myślę że dużo zależy od nastawienia, więc opinie też mogą być różne, ale krzywdy tam na pewno nie zrobią. Jakbyście miały jakieś pytania to piszcie. Postaram się odpowiedzieć.

Cieszę się, że wszystko było dobrze. Mam takie logistyczne pytanie odnośnie tego, co w Siemiradzkim wydało mi się fajne. Czy na oddziale poporodowym jest jakieś zaplecze kuchenne tzn czajnik gdzie można zagotować wodę i lodówka? :-)
I jak to jest faktycznie z rzeczami dla malucha i podkladami, faktycznie nic nie trzeba czy lepiej coś tam mieć?

8p3o43r8azk71ztn.png

renjak
Ekspertka
Postów: 213
217

Wysłany: 22 października, 15:00
Cytuj | (1) | Zgłoś
Agnessa napisała:
Cieszę się, że wszystko było dobrze. Mam takie logistyczne pytanie odnośnie tego, co w Siemiradzkim wydało mi się fajne. Czy na oddziale poporodowym jest jakieś zaplecze kuchenne tzn czajnik gdzie można zagotować wodę i lodówka? :-)
I jak to jest faktycznie z rzeczami dla malucha i podkladami, faktycznie nic nie trzeba czy lepiej coś tam mieć?
Jest czajnik i lodówka na korytarzu, więc nie ma z tym żadnego problemu. Zapewniają wszystko. Jeśli coś się skończy to można podejść i powiedzieć, żeby uzupełniły zapasy. Pieluszki też są.

Agnessa lubi tę wiadomość

w4sqyx8dvrs1n4nm.png

renjak
Ekspertka
Postów: 213
217

Wysłany: 22 października, 15:07
Cytuj | (0) | Zgłoś
A i chusteczki nawilżane też;)

w4sqyx8dvrs1n4nm.png


Dowiedz się więcej o swojej ciąży!

Sprawdź BellyBestFriend Premium

  • kontrola przyrostu wagi
  • śledzenie rozwoju ciąży
  • dieta dla ciąży

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do BellyBestFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)