BellyBestFriend
Odpowiedz
Forum > W ciąży - ogólne > jakies ciezarowki w Irlandii??
Rozpocznij swój osobisty, inteligentny kalendarz ciąży BellyBestFriend!
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

Domi IRL
Autorytet
Postów: 1038
1680

Wysłany: 13 grudnia 2013, 20:28
Cytuj | (1) | Zgłoś
Czesc dziewczyny! Jestem w 5 tyg ciazy. Ktoras z was rowniez bedzie przezywac ciaze na zielonej wyspie? Moze powspieramy sie razem, wymienimy informacjami itp?:)

Limerikowo lubi tę wiadomość

t60z7qg.png

Domi IRL
Autorytet
Postów: 1038
1680

Wysłany: 15 grudnia 2013, 12:55
Cytuj | (0) | Zgłoś
Hej dziewczyny!

Oj jakos mi trudno uwierzyc ze zadna z Was nie pisze z Zielonej Wyspy!!!!:(

Ponawiam apel:)

t60z7qg.png

eja86
Debiutantka
Postów: 8
2

Wysłany: 15 grudnia 2013, 12:57
Cytuj | (1) | Zgłoś
Hej. Ja klikam z IE i jestem w 22 tyg ciazy :-)

Domi IRL lubi tę wiadomość


Limerikowo
Autorytet
Postów: 4812
4349

Wysłany: 15 grudnia 2013, 13:26
Cytuj | (1) | Zgłoś
Hej hej zafasolkowana z Limerick w 17tyg serdecznie pozdrawia i sle ogromne congratulations!

Domi IRL lubi tę wiadomość


Limerikowo
Autorytet
Postów: 4812
4349

Wysłany: 15 grudnia 2013, 13:29
Cytuj | (0) | Zgłoś
Domi idz sobie na pryw 1scan jak jeszcze nie mialas.prosty check ze ciaza ok ulokowana :-D


Domi IRL
Autorytet
Postów: 1038
1680

Wysłany: 15 grudnia 2013, 13:41
Cytuj | (0) | Zgłoś
No- w koncu jakis odzew:)

Ja klikam z co.meath.

Mialam pierwszy scan- taki mini- ale po pierwsze sie wysikalam przed (niedoczytalam ze lepiej na pelny pecherz isc) zreszta wogole sie scana nie spodziewalam w irl warunkach na pierwszej wizycie. Nic nie bylo widac lekarka stwierdzila- i kazala przyjsc w 11 tyg chyba ze cos sie bedzie dzialo( bol, plamienia) to kazala wczesniej.

Tak myslalam zeby isc na scan jeszcze wczesniej gdzies prywatnie ale sama nie wiem czy ma sens.
wy juz troche bardziej zaawansowane dziewczyny:)

u Was tez zlecili scan dopier kolo 11-12 tyg pierwszy??
Jak przebiegl pierwszy trymestr-bez komplikacji??

Jaka opieke wybralyscie? public czy private??

Skad jestes eja86??

t60z7qg.png

eja86
Debiutantka
Postów: 8
2

Wysłany: 15 grudnia 2013, 15:13
Cytuj | (0) | Zgłoś
Ja z Lucan co Dublin :-) Mi zlecili pierwszy scan w 13 tyg. Ale w 8 tyg poszłam prywatnie :-)


Limerikowo
Autorytet
Postów: 4812
4349

Wysłany: 15 grudnia 2013, 15:24
Cytuj | (0) | Zgłoś
Tak bez zartow to na pewno Domi all jest ok u Ciebie a te techniki tak robia po lebkach kijowo ze nic nie widac.ja 1y scan po klopotach w 4 tyg i 6d i bylo widac pecherzyk i 1mm zarodka .w 6 tygi 3 d serducho i 4.5mm zarodek. To scany prywatne w medicus cork lub pl gin w dublinie.opieka public 3scany w szpitalu.mialam 1y w 10tyg.plus badanie krwi i moczu.wywiad w szpitalu,wzrost,waga to tyle


Limerikowo
Autorytet
Postów: 4812
4349

Wysłany: 15 grudnia 2013, 15:32
Cytuj | (0) | Zgłoś
5-7tydz bardzo wrazliwe.wypoczywaj i nic nie podnos czasem.jak plamienia to lec do pl gina po duphaston na podtrzymanie od razu bo tu w irl szpitalach odesla do chaty tylko lezec i nie daja na podtrzym by ratowac ciaze.tak tu jest do 12 tyg a dalsze tyg taka sama procedura:'(


eja86
Debiutantka
Postów: 8
2

Wysłany: 15 grudnia 2013, 15:50
Cytuj | (0) | Zgłoś
Mi powiedziano, ze do 24 tyg nic nie mogą zrobić. A i leżeć nie nakazują tylko normalnie pracować :-/


Limerikowo
Autorytet
Postów: 4812
4349

Wysłany: 15 grudnia 2013, 19:02
Cytuj | (0) | Zgłoś
tak Eja masz racje wg bryt systemu medycznego a tu ten sam w Irl do 22 tyg jest poronienie, potem porod przedwczesny, ale z prostej logiki wynika, ze jak cos boli to trzeba lezec i najlepiej na wspomagaczach.
Ja w ten sposob tu sie uratowalam w 5 tyg majac leki z Pl, bo glupia targalam w job i zakrwawilam i plamilam 3 dni, 2 tyg lezalam, bylam u pl gina od razu na scan i nie mogl znalezc przyczyny, nie bylo krwiaka wew na szczecsie, teraz bardzo sie szanuje na part time
f2w39n73qolnajph.png


Domi IRL
Autorytet
Postów: 1038
1680

Wysłany: 15 grudnia 2013, 19:10
Cytuj | (1) | Zgłoś
No wiem wlasnie ze tak tu jest niestety. Moj GP jest Polka wiec ona mi scan robila u siebie. Wybralam opcje ''Combine'' wiec oprocz wizyt w szpitalu- prywatnie wybralam bo mam vhi (Mullingar) bede tez do niej chodzic na wizyty
a ona ma u siebie usg wiec bedemiec dodatkowe scany u niej.
Kazala przyjssc jakby cos sie dzialo- wiec licze ze jesli by sie cos dzialo to ze wzgledu ze Polka to bedzie nas ratowac:) jak by co zawsze prywatnie sie moge wybrac.
Prace mam taka na szczescie ze nie musze dzwigac (gorzej ze czasem z truciznami sie zdarza pracowac) no ale zawsze moge sie wymigac trzesacymirekoma jak ostatnio:)





Limerikowo lubi tę wiadomość

t60z7qg.png

Domi IRL
Autorytet
Postów: 1038
1680

Wysłany: 15 grudnia 2013, 19:12
Cytuj | (1) | Zgłoś
Ty eja pewnie w Dublinie bedziesz rodzic?

prywatnie czy publicznie dziewczyny wybralyscie??

fresa lubi tę wiadomość

t60z7qg.png

Limerikowo
Autorytet
Postów: 4812
4349

Wysłany: 16 grudnia 2013, 00:05
Cytuj | (0) | Zgłoś
Ja po klopotach i ze wzgledu na lepsza diagnostyke planuje porod w Pl.
z tego co slyszalam mozna miec pryw ubezpiecz i byc na sali publicz jesli brak lozek na pryw w zwiazku z baby boomem w Irl
f2w39n73qolnajph.png


eja86
Debiutantka
Postów: 8
2

Wysłany: 16 grudnia 2013, 07:05
Cytuj | (1) | Zgłoś
Tak. Będę rodzic w dublinie w coombie hospital, publicznie.
Ja rownież załatwiłem sobie luteine i brałam do 19 tyg ciazy. I po ostatnich kłopotach ( poronienie w 12 tyg ) dmucham na zimne... Na emergancy wszyscy mnie znają. Ale ja wole sprawdzić... No i gin prywatnie od czasu do czasu w medicusie

Limerikowo lubi tę wiadomość


Domi IRL
Autorytet
Postów: 1038
1680

Wysłany: 16 grudnia 2013, 11:44
Cytuj | (0) | Zgłoś
no wiem ze mozna byc na publicznej sali jak maszprywane- ale ja w Mullingar bede wiec moze nie bedzie tak zle- ja wybralam ze wzgledu na to ze w priv tego samego lekarza bede miec na kazdej wizycie i przy porodzie. Kolezanka mi polecila irlandka wiec z polecenia zawsze lepiej:)

t60z7qg.png

aNiLewe
Autorytet
Postów: 1047
1184

Wysłany: 17 grudnia 2013, 18:28
Cytuj | (2) | Zgłoś
Ja jestem z Cork. Korzystam z publicznej opieki.
Poroniłam pierwszą ciażę w 6 tyg i dlatego teraz byłam na usg w 8 tygodniu w early pregnancy clinic i po tym dopiero zapisali mnie na usg i wyznaczyli termin na 14t1d. Zla jestem bo nie chca zmienic a to tak późno.
Będziecie robić badania przyzierności i kości nosowej?
Ja próbuje teraz gdzieś załatwić, ponoć w szpitalu można za darmo ale dziś mnie spławili więc od rana będę wydzwaniać. A prywatnie w irl klinice chcą 150euro. w Meducusie pewnie jeszcze więcej.

Limerikowo, Izabela lubią tę wiadomość

relgh3712p7a99v2.png
l22ndf9hv5oanf39.png

Limerikowo
Autorytet
Postów: 4812
4349

Wysłany: 18 grudnia 2013, 19:01
Cytuj | (0) | Zgłoś
Hej aNiLewe fakt ze tu sie niezle cenia irl giny, ale ja Ci polecam z czystym sumieniem Medicus lub w Dub dr Dybkowski dostepny co dzien (pon-pt),takie szczegolowe scany z NK przeziernoscia czy spr akcji serca robie wlasnie u Rodakow i jestem b.happy
Medicus placilam ost usg 90e i all mi sprawdzil dr Jakubow, 15min scan , 30min wizyta wiec kompleksowo ;-))))
a dr Dybkowski bierze za 1sza wizyte 80e i tez elegancko robi i omawia scan a kolejne wizyty po 60e wiec cenowo super
za 1sza wizyte w tamtym roku w Medicus Cork placilam z usg, cytolgia (free) i badaniem 120e
[link=https://www.suwaczki.com/]f2w39n73qolnajph.png[/link]


Domi IRL
Autorytet
Postów: 1038
1680

Wysłany: 18 grudnia 2013, 19:43
Cytuj | (0) | Zgłoś
hej dziewczyny- ja dzis dostalam list ze szpitala:) od konsultanta z terminem wizyty na 28stycznia i cennikiem uslugi mojego konsultanta- 2400 euro mnie wyliczyl (ale mozna na raty po 600 euro na kazdej wizycie wiec git)
Ja wzielam prywatnie bo mam VHI tylko za konsultanta musze zaplacic ale za to bedzie zawsze on i przy porodzie tez.
kolezanka miala tego samego i mega zadowolona byla (2 dzieci)
Wybralam ogolnie opieke Combined- wiec czesc wizyt w szpitalu a czesc u mojej GP ktora tez robi scany bo ma dyplom z gin. Noi jeszcze darmowapolozna dostalam w pakiecie z przychodni. jak darmowa- to wzielam hehehehe tak lekarka polecala.
Tak ze wizyta w 11 tyg 13 stycznia u GP a potem 28 stycznia w szpitalu.

Mam nadzieje ze wszystko bedzie git. W 11 tyg powinni ta przeziernosc sprawdzac

t60z7qg.png

aNiLewe
Autorytet
Postów: 1047
1184

Wysłany: 18 grudnia 2013, 21:56
Cytuj | (0) | Zgłoś
Domi ale bedziesz miała wypas opieke :D

Limerkowo wiele złego się o medicusie nasłuchałam. Ale zadzwonię i spytam może jaka cena w Cork, bo do Dublina nie mam po pierwsze czasu jechać a po drugie koszt paliwa spokojnie możnaby dołożyć na usg.
Dziś oddzwonili do mnie ze szpitala bo wczoraj im się nagrałam bo już nie pracowali i niestety takie obłożenie, że mnie nie wcisnęła na extra skan i czekam do 7 stycznia. No chyba, że medicus da rozsądną cenę.

relgh3712p7a99v2.png
l22ndf9hv5oanf39.png


Dowiedz się więcej o swojej ciąży!

Sprawdź BellyBestFriend Premium

  • kontrola przyrostu wagi
  • śledzenie rozwoju ciąży
  • dieta dla ciąży

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do BellyBestFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)