X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Grudniowe mamusie 2015
Odpowiedz

Grudniowe mamusie 2015

Oceń ten wątek:
  • justyna14 Autorytet
    Postów: 10321 6171

    Wysłany: 23 maja 2018, 18:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    inso ja zazwyczaj czekam 2-3 tygodnie

    relg3e5e6cfj7fkg.png
    zrz63e5ewa17bqxb.png
    km5sdf9hhvdxzmyl.png
  • sabinaaa Autorytet
    Postów: 1203 897

    Wysłany: 23 maja 2018, 20:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja na cytologie czekalam 14 dni. Tez jestem zdania, ze dobry lekarz na nfz to raczej rzadkosc. Ja czy do ginekologa, stomatologa czy endokrynologa to tylko prywatnie, bo juz na kazdym z nich na nfz sie przejechalam. Chociaz u endo bylam prywatnie i tez glupek jakich malo. Masz jeszcze czas, mozesz poszukac na spokojnie kogos dobrego.

    Inso zmienilas avatarka i ciagle mi sie wydaje, ze ktos nowy pisze :D

    l22ndf9h3vpfkhhu.png
    mhsvj44j4uxq5cod.png
  • Aneczka86 Autorytet
    Postów: 2357 1085

    Wysłany: 23 maja 2018, 20:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny czy jest jakaś tajemnicza metoda nauki dzielenia się? Brak mi już sił..mam ochotę poplakac się z bezsilności. Nie mówcie, że tłumaczyć, bo tłumacze już rok i nic. Dotyczy to rówieśników i młodszych dzieci. Starsi się nie dają A i Lena chyba czuje respekt..
    Ale inne dzieci popycha, wygania choćby z piaskownicy :(

    l22ncwa1oacwa1tc.png
    l22nbd3m6o1c484o.png
  • MeGi1986 Ekspertka
    Postów: 218 251

    Wysłany: 23 maja 2018, 21:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aneczka86 ale Lena wygania tak od razu jak ktos wcjodzi tylko do piaskownicy czy jak ktos np bierze jej zabawki?
    U nas nie ma ztym problemu. Franek dzieli sie zabawkami,ale tez inni rodzice pilnuja zeby to byla raczej wymiana zabawek,a nie jednostronna uprzejmosc. Choc spotykam i takich co ucza ewidentnie zeby sie nie dzieliły.

    bl9c2n0a725rcfdh.png
  • Aneczka86 Autorytet
    Postów: 2357 1085