X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne dziewczyny pomocy pi wizycie u gin jestem zielona
Odpowiedz

dziewczyny pomocy pi wizycie u gin jestem zielona

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • asik82 Koleżanka
    Postów: 52 5

    Wysłany: 28 stycznia 2015, 16:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem w ciazy 6 tydzien i 5 dzien. Wczoraj bylam na 2 usg na ktorym zobaczylam mojego malucha i uslyszalam bicie jego serca. Rozmawialam z gin, zadawalam pytania ale teraz jestem jompletnie zielona bo gin dal mi skierowanie do poradni genetycznej (w zwiazku z przeziebidniem w ciazy i wada serca mojego meza). O innych badaniach wspominsla ald skierowania nie dala. A na kolejna wizyte mam przyjsc po tej poradni no chybs zeby cos sie dzialo dziwnego. A jak dzisiaj bylam zeby sie zapisac do tej poradni to mam dzwonic 20/23 luty. Dziwne to wszystko dla mnie. Ja juz sama nie wiem czy czegos zle nie zrozumialam

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

11 najczęstszych pytań o IUI, czyli inseminacja w pigułce

Czym jest inseminacja? Kiedy warto skorzystać z tej metody? Dla kogo jest szczególnie polecana? Jaki jest koszt inseminacji? Jakie są szanse na zajście w ciążę po zabiegu inseminacji? Odpowiedzi na 11 najczęstszych pytań o inseminację. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Cykl miesiączkowy a wygląd kobiety - wpływ na skórę i włosy

Cykl miesiączkowy i przemiany hormonalne, które w nim zachodzą mają wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Cykl miesiączkowy a wygląd - jak hormony mogą wpływać na Twoją skórę i włosy? W których fazach cyklu Twoja cera może być w lepszej kondycji, a kiedy mogą pojawiać się problemy? Hormony a trądzik - kiedy problemy z wypryskami mogą się nasilać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?