X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne CZERWCOWE SZCZĘŚCIA 2018
Odpowiedz

CZERWCOWE SZCZĘŚCIA 2018

Oceń ten wątek:
  • Kropka89 Autorytet
    Postów: 1270 998

    Wysłany: 15 lipca 2019, 12:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lucy010 wrote:
    Magda, ja nie pomogę w tym temacie.

    Dziewczyny, chyba cyckowy odwyk zaczyna działać. Już nie trzeba jej podnosić i lulac przy każdej pobudce. Zaczyna działać głaskanie po plecach. Dziś usiadła i zaczęła płakać. Ja nie miałam siły wstać i mówię Zosia połóż się i śpij a ona cyk, położyła się na mnie i zasnela hahaha

    Dziewczyny, rozdrobnilam ciasto na racuchy drożdżowe. Bez soli i cukru, ale się zastanawiam czy można podać takie racuchy? Chyba już można skoro pieczywo je, tam też drożdże


    Ja juz podaje Ignasiowi takie pieczywo. I jak złapie od nas bułkę maślana ze sklepu to też... Ale nie znam się dokładnie czy drożdże są jakieś złe, wydawało mi się że do roczku były jakieś zaostrzenia a potem już powolutku można próbować dawać wszystko (no oprócz grzybów, całych orzechów i wiadomych kwestii)

    zpbnj48a0fqxyaef.png

    34bwgywlqtank5nu.png
  • welonka Autorytet
    Postów: 4262 1885

    Wysłany: 15 lipca 2019, 16:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lucy dobrze to czytać, my ostatnio próbowaliśmy ale ja nie wytrzymałam po 2.5h płaczu noszenia, glaskiania itp. Dałam cyca i po 5 minutach spałala muszę jakoś się się zabrac za to.
    Co do drożdży moja domowego drozdzowca jadła już przed rokiem czy ciasto od pizzy.

    Moja ostatnio odrzuciła mięso nie chce jeść, z obiadu wybiera ziemniaki i pomodory, ogórk.

    Kropka u nas w przychodni szeczepia osobno, pediatra tylko sprawdzał kiedy miała ostatnia dawke na pneumokoki czy między kolejna nie będzie za duży odstep po mmr powiedzila że koniecznie Trzeba odczekać 4tygodnie bo często jakieś objawy wychodzą późno.