BellyBestFriend
Odpowiedz
Forum > W ciąży - ogólne > Co mozna a czego nie w ciazy?
Rozpocznij swój osobisty, inteligentny kalendarz ciąży BellyBestFriend!
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

bella82
Autorytet
Postów: 1518
1542

Wysłany: 18 listopada 2013, 21:04
Cytuj | (0) | Zgłoś
hej dziewczyny!
nie moglam znalezc podobnego tematu a wydaje mi sie to byc dosc wazna:-)
Czy wiecie co jest dozwolone a co nie w ciazy? nie chodzi mi tu o zabobony ale fakty:-) z gory dziekuje:-)


ivv
Autorytet
Postów: 960
1571

Wysłany: 18 listopada 2013, 21:11
Cytuj | (0) | Zgłoś
podobno fety, ale dziś jak ją zobaczyłam w sałatce to mi język wiesz gdzie uciekł ;) to samo miałam z córcią i nic jej nie jest :)

tb73ej2889smms8d.png
tb73qtkfof50vibw.png

ivv
Autorytet
Postów: 960
1571

Wysłany: 18 listopada 2013, 21:11
Cytuj | (1) | Zgłoś
ps. gratuluję :)

bella82 lubi tę wiadomość

tb73ej2889smms8d.png
tb73qtkfof50vibw.png

Ella
Autorytet
Postów: 607
645

Wysłany: 18 listopada 2013, 21:19
Cytuj | (1) | Zgłoś
bella82 wrote:
hej dziewczyny!
nie moglam znalezc podobnego tematu a wydaje mi sie to byc dosc wazna:-)
Czy wiecie co jest dozwolone a co nie w ciazy? nie chodzi mi tu o zabobony ale fakty:-) z gory dziekuje:-)
Jest juz taki watek, moze zagladnij, sporo juz tam dziewczyny pisaly

Anielka27 lubi tę wiadomość

Q82doi09kub0318v3.png

bella82
Autorytet
Postów: 1518
1542

Wysłany: 19 listopada 2013, 07:48
Cytuj | (1) | Zgłoś
Ella wrote:
Jest juz taki watek, moze zagladnij, sporo juz tam dziewczyny pisaly
wlasnie teraz zauwazylam:-/ przepraszaam za kopiowanie tematu :-)
milego dzionka

Ella lubi tę wiadomość



Dowiedz się więcej o swojej ciąży!

Sprawdź BellyBestFriend Premium

  • kontrola przyrostu wagi
  • śledzenie rozwoju ciąży
  • dieta dla ciąży

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do BellyBestFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)