BellyBestFriend
Odpowiedz
Forum > W ciąży - ogólne > brak pęcherzyka 5tc
Rozpocznij swój osobisty, inteligentny kalendarz ciąży BellyBestFriend!
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

klaudia13033
Nowa
Postów: 1
0

Wysłany: 11 lutego, 11:34
Cytuj | (0) | Zgłoś
Hej dziewczyny. Jestem tu nowa i trochę zestresowana swoją obecną sytuacją.
Ostatnią miesiączkę miałam 06.01.22 a pierwszy test ciążowy zrobiłam 03.02 z bardzo słabą drugą kreską więc powtórzyłam go następnego dnia i już wykazał bardziej widoczną drugą kreskę. W niedziele 06.02 powtórzyłam test w dniu spodziewanej miesiączki i zrobiłam dwa z różnych firm i obie kreski już były ładnie widoczne. Umówiłam się na wizytę 08.02 po wcześniejszej konsultacji telefonicznej Pani doktor stwierdziła, że coś już powinno być widać. Na tej wizycie okazało się, że pęcherzyka nie ma ale Pani doktor do której chodziłam z poprzednią ciążą stwierdziła bez wyjaśnień, że tu ciąża NA PEWNO będzie. Ale coś mi nie dawało spokoju i poszłam do innego lekarza wczoraj 10.02 gdzie Pan doktor z ostatniej miesiączki wyliczył mi równe 5 tygodni ciąży ale po dokładnym badaniu dopochwowym nie znalazł pęcherzyka. Nie wykluczał, że może się jeszcze pojawić ale poinformował mnie, że istnieje ryzyko ciąży pozamacicznej więc to mnie trochę podłamało. Wysłał mnie na betę którą robiłam dziś rano i następną mam robić w poniedziałek. Wiem, że żadna z was nie jest w stanie mi wywróżyć co będzie ale potrzebuje się wygadać i poczytać ewentualnych waszych podobnych przeżyć.



Dowiedz się więcej o swojej ciąży!

Sprawdź BellyBestFriend Premium

  • kontrola przyrostu wagi
  • śledzenie rozwoju ciąży
  • dieta dla ciąży

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do BellyBestFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)