X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Bliźnięta jednojajowe-jednokosmówkowe
Odpowiedz

Bliźnięta jednojajowe-jednokosmówkowe

Oceń ten wątek:
  • MoNaKo Autorytet
    Postów: 2392 2092

    Wysłany: 12 stycznia 2017, 10:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dreamy bardzo dziękuje za zrozumienie....

    Sądzę że vivienne już się nie odezwie bo nie bedzie w stanie wytłumaczyć tego wpisu...
    A szkoda- bo chętnie sie dowiem jaki JA mam wpływ na przebieg mojej ciąży?

    Vivienne podpowiedz proszę jaki mam wpływ na rozwój mojej ciąży?
    Cóż mogę zrobić więcej oprócz tego że leżę, bardzo sie oszczędzam i uważam na siebie;
    - że będę miała wizyty maksymalnie co 10 dni i to od początku ciąży,
    - że jestem pod opieką lekarza który prowadził nawet trojacze ciążę takie jak moja- z sukcesem,
    - że będę w szpitalu który ma jako jedyny w wielkopolsce III stopień referencyjności i na szczęście mój lekarz prowadzący w tym szpitalu pracuje????

    Jeśli masz jakąś wiedzę w tym temacie to proszę podziel się nią. Może jesteś mądrzejsza od mojego lekarza i wiesz coś czego on nie wie???

    ijpbej28ig9k1ha0.png
  • MatyldaG Autorytet
    Postów: 1928 2090

    Wysłany: 12 stycznia 2017, 12:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Monako wkleilam linka bo z tego co kojarzę to na tamtym wątku są mamusie z taką ciąża bliźniacza jak Ty :) i pewnie też coś doradza.
    Ja dużo nie pomogę bo u mnie ciąża dwujajowa dwukosmowkowa czyli najbezpieczniejsza z bliźniaczych.
    Chocoaz lekko nie było i nie jest :)
    Życzę Wam bezproblemowego dotrwaja do rozwiązania w terminie :) ufajcie specjalista w tej dziedzinie a wszystko będzie dobrze :)

    Franek i Antek 36+0 2560 i 2710 kg
    UC1Cp1.png
    Endometrioza IV st., problem męski
    17.V.16 crio transfer blastki 411 :(
    18.VI.16 crio bl 321 i bl 2 :) bHCG:9dpt 734 11dpt 1871 biją dwa <3 <3 :)
    Mamy 3 mrożaczki <3

  • _tika Autorytet
    Postów: 296 279