X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Badanie wiedzy i nawyków żywieniowych wśród kobiet w ciąży.
Odpowiedz

Badanie wiedzy i nawyków żywieniowych wśród kobiet w ciąży.

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Monika2105 Nowa
    Postów: 10 1

    Wysłany: 16 marca 2018, 18:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam :) Jestem studentką II roku studiów magisterskich na kierunku dietetyka na Wydziale Zdrowia Publicznego w Bytomiu Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Zwraca, się z ogromną prośba do kobiet w ciąży o wypełnieni mojej krótkiej anonimowej ankiety, której wyniki zostaną wykorzystane do napisania pracy magisterskiej. Celem badania jest poznanie wiedzy i nawyków żywieniowych dotyczących spożywania suplementów diety i produktów spożywczych zawierających żelazo i kwas foliowy wśród kobiet w ciąży.

    Bardzo dziękuję za pomoc <3

    https://goo.gl/forms/34VBOFKQLKVn37dG2

  • globmistrz Debiutantka
    Postów: 9 1

    Wysłany: 17 marca 2018, 06:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ANALIZA STATYSTYCZNA - SPSS, STATISTICA, RSTUDIO, EXCEL - ANKIETY, BADANIA

    Oferuję pomoc w analizie statystycznej wyników badań (ankietowych, kwestionariuszowych) do prac magisterskich, licencjackich, prezentacji graficznej, weryfikacji hipotez.

    Całość odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną, szybko, wygodnie, a co najważniejsze z gwarancją najwyższej jakości świadczonej usługi.

    Jestem magistrem matematyki stosowanej, od 12 lat zajmuję się wykonywaniem statystyk do prac, obróbką i analizą danych.

    Zapraszam

    gg 4593140 / [email protected]
    http://analiza-statystyczna.prv.pl/

    Sebastian
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Starania o dziecko i ciąża po poronieniu - prawdziwe historie ♡