BellyBestFriend
Odpowiedz
Forum > W ciąży - ogólne > 3 słowa o nas :)
Rozpocznij swój osobisty, inteligentny kalendarz ciąży BellyBestFriend!
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

she
Autorytet
Postów: 1380
2002

Wysłany: 31 stycznia 2013, 09:16
Cytuj | (0) | Zgłoś
Nie wiem czy wątek się przyjmie, ale może będzie dla niektórych pomocny. Proponuję tutaj wpisywać krótkie info o sobie - np. wiek, skąd jesteśmy, ile starałyśmy się o dziecko, przewidywany termin porodu, i wszystko inne co mamy ochotę napisać o sobie :)
A jak będziemy chciały zaktualizować info o sobie to można aktualizować pierwszy wpis

Wiadomość wyedytowana przez autora 31 stycznia 2013, 09:19

201306215365.png

she
Autorytet
Postów: 1380
2002

Wysłany: 31 stycznia 2013, 09:19
Cytuj | (0) | Zgłoś
w 2013 r. skończę 36 lat, jestem z Trójmiasta.
Udało nam się zajść w ciążę w 6-tym cyklu starań, to pierwsza ciąża. Przewidywany termin porodu to 27/06/2013
Jeszcze nie znamy płci dziecka
Pierwsze ruchy Dzidzi poczułam w 17 tc

Aktualizuję - w 22 tc dowiedzieliśmy się, że raczej będzie dziewczynka, co zostało potwierdzone w 23 tc. Córeczka!! po prostu bosko! :) bardzo się z tego cieszymy - będzie Maja :)

Wiadomość wyedytowana przez autora 15 marca 2013, 06:41

201306215365.png

agga84aa
Autorytet
Postów: 4575
3366

Wysłany: 31 stycznia 2013, 09:41
Cytuj | (0) | Zgłoś
A ja w 2013 r. skończę 28 lat, jestem ze Śląska:)
Mieliśmy wielkie szczęście i udało nam się zajść w ciążę już w pierwszym cyklu starań.
To też moja pierwsza ciąża.
Przewidywany termin porodu - 08.08.2013 r.
Płeć - lekarka stawia na dziewczynkę.

relg8ribvm9efdtp.png84c7918c0e711886.png

AniaBania
Ekspertka
Postów: 228
204

Wysłany: 31 stycznia 2013, 10:37
Cytuj | (0) | Zgłoś
Super pomysl:

A ja jestem z Lodzi, ale od wielu lat mieszkam zagranica.
W marcu skoncze 37 lat,niestety, bo caly czas czuje sie na 28 :)
Jest to moja perwsza dzidzia, na USG wyszedl chlopak
Udal sie nam juz w pierwszym cyklu staran
i przyjdzie na swiat na przelomie czerwca i lipca

0ylvqca.png

BellaRosa
Autorytet
Postów: 1912
1836

Wysłany: 31 stycznia 2013, 11:39
Cytuj | (0) | Zgłoś
W kwietniu skończę 25 lat. Mieszkam na Lubelszczyźnie. Jestem w 19tc. Udało się za pierwszym razem. Mam też córkę, która również w kwietniu skończy 7 lat.

Wiadomość wyedytowana przez autora 1 lutego 2013, 15:03

f2wldf9h9lun5cxj.png
iv09cwa1ersqxdi1.png

KANCIALUPKA
Autorytet
Postów: 569
213

Wysłany: 31 stycznia 2013, 11:52
Cytuj | (0) | Zgłoś
Jestem z Krakowa. W kwietniu będę mieć 26 lat, przewidywany termin porodu to 28 marca, udało nam się zajść w ciążę w 5 cyklu starań, wcześniej był z tym problem ze względu na wysoką prolaktynę, ale po bromergonie udało się od razu. To nasza pierwsza ciąża.

relg3e5eu7qme10h.png

[konto usunięte]

Wysłany: 31 stycznia 2013, 12:12
Cytuj | (0) | Zgłoś
Witajcie, ja jestem z Krakowa. Mam 24 lata :) termin na wrzesień 2013, więc dopiero początek:) To moja pierwsza ciąża:)


Agnieszka
Autorytet
Postów: 703
550

Wysłany: 31 stycznia 2013, 12:19
Cytuj | (1) | Zgłoś
BellaRosa wrote:
W kwietniu skończę 25 lat. Mieszkam na Lubelszczyźnie. Jestem w 19tc. Udało się za pierwszym razem. Mam też córkę, która również w kwietniu skończy 7 lat.

witam krajankę ja też mieszkam na Lubelszczyźnie :)
to jest moja pierwsza ciąża, w którą zaszłam w 13 cyklu starań przy drobnej pomocy medycznej (brałam clo) w czerwcu skończę 27 lat a przewidywany termin porodu to 22/23 marca i już wprost nie mogę się tego doczekać :)

BellaRosa lubi tę wiadomość

p19ucsqvxhad9jnf.png

h84fio4pjmll44p3.png

Aniołki 8tc [*] 13.02.2015 kochamy, tęsknimy, pamiętamy.

[konto usunięte]

Wysłany: 31 stycznia 2013, 12:37
Cytuj | (0) | Zgłoś
Jestem Magda, mieszkam pod Warszawą. To moja 3 ciąża, z pierwszej mam córę, z której jestem dumna jak nie wiem co, drugie dziecko straciłam rok temu w 13 tygodniu ciąży. W tę ciążę zaszłam w 2 cyklu starań jak tylko udało się wyregulować hormony tarczycowe.
Mój termin porodu to 22 marca a w czerwcu kończę 33 lata.


Adka
Autorytet
Postów: 1974
1799

Wysłany: 31 stycznia 2013, 15:09
Cytuj | (0) | Zgłoś
hej, ja jestem z okolic Szczecina. Mam 33 lata, chociaż tak jak pisze AniaBania nie czuję się na tyle :)
To moja druga ciąża. Pierwszą straciłam w 6 tygodniu. Po trzech cyklach udało się. Termin porodu połowa sierpnia 2013 :)


Anette
Autorytet
Postów: 1629
794

Wysłany: 31 stycznia 2013, 18:19
Cytuj | (0) | Zgłoś
Jestem Anetta, pochodze z okolic Poznania a od 8 lat mieszkam na stale w Hamburgu. Mam 35 lat ( dopiero gdy pisze ta cyfre to sobie to uswiadamiam ). To moja druga ciaza, piersza - pozamaciczna ( maj 2011, wykryta w 12 tc, w ciezkim stanie trafilam na stol operacyjny).
O ta ciaze staralismy sie 8 miesiecy, 9 ( pierwszy na ovufriend ) miesiac stal sie naszym szczesliwym :-)))))
Moj termin porodu to 15 kwietnia ale ze wzgledu na komplikacje cc bedzie przeprowadzone okolo 35/36 tc ( czyli pierwszy lub drugi tydzien marca- dokladna date i godzine dowiem sie 13 lutego )

Trzy Aniolki w niebie, jeden z nami na ziemi :-)
Staramy sie o kolejnego...

[konto usunięte]

Wysłany: 31 stycznia 2013, 19:07
Cytuj | (0) | Zgłoś
A ja w lipcu skończę 27 lat, to nasza pierwsza ciąża i pierwszy udany cykl starań :) Jesteśmy z Krakowa. No i termin na 4.06 :D I mam na imię Marta. A, no i w brzuchu siedzi Jasiu ;)

Wiadomość wyedytowana przez autora 31 stycznia 2013, 19:09


pasia27
Autorytet
Postów: 13367
11932

Wysłany: 31 stycznia 2013, 20:35
Cytuj | (0) | Zgłoś
hej kobietki.a ja jestem z czestochowy.hehe.to pierwsza cykl staran zakonczony ciaza:-)mam 28lat i mam na imie patrycja.nie bylo widac kto tam siedzi w brzuszku ale wydaje mi sie ze bedzie kawal chlopa.heh.przekanam sie za kilka tygodni.

3i498u698lx7etrf.png
zrz6sg189ii5w2ru.png

DzejKej
Autorytet
Postów: 1443
1229

Wysłany: 1 lutego 2013, 10:39
Cytuj | (0) | Zgłoś
Czuje sie tu prawie jak dziecko :) Mam 21 lat i mieszkam w Niemczech. Udalo nam sie zajsc w ciaze za pierwszym razem. Plec dziecka lekarka chce powiedziec dopiero po 20 tygodniu, wiec narazie nic nie wiem, chociaz patrzac na moje pryszcze na twarzy przyzwyczajam sie do mysli o dziewczynce.
Termin wedlug Ovu: 5 sierpnia, wedlug lekarki na poczatku 4 sierpnia i po ostatnim USG 31 lipca (to tego terminu sie nie przywiazuje jakos sprecjalnie) :)


[konto usunięte]

Wysłany: 1 lutego 2013, 12:31
Cytuj | (0) | Zgłoś
Nie wiem czy będę mogła do was się do was dopisać . Mam na imię Iwona i mam 25 lat , jak BellaRosa także mieszkam na Lubelszczyźnie , wcześniej mieszkałam w woj. Mazowieckim . Moja pierwsza ciąża na pewno nie była planowana ale nie żałuję że mam synka , jest dla mnie całym światem , druga moja ciąża była już planowana ale dopiero jak Grześ podrośnie jak będzie w gimnazjum , ale stało się że wcześniej i nie żałuję tego , a trzecia moja ciąża to była dla nas samych prawdziwą niespodzianką . Mojego synka Grzesia urodziłam na tydzień przed terminem planowany termin porodu miałam na Święta Bożego Narodzenia . Grześ mój urodził się 15.04.2004 roku Marysię naszą córeczkę urodziłam po terminie na dzień przed moimi urodzinami . Marysia nasza urodziła się 4 maja 2011 roku .. Gabrysię naszą córeczkę urodziłam także przed terminem , a termin przewidywanego porodu miałam na 26 maja , a Gabrysia przyszła na świat 20 maja 2012 roku .


[konto usunięte]

Wysłany: 1 lutego 2013, 18:26
Cytuj | (0) | Zgłoś
Hej- witam wszystkie dziewczyny :) jestem Monika, mieszkam w Toruniu. W tym roku skoncze 33 lata (pazdziernik) To moja pierwsza ciaza o ktora staralismy sie 13 cykli ( dwa ostatnie z ovufriend). dzieki obserwacjom i pomocy medycznej (Clostilbegyt i badanie hsg) mimo wysokiego FSH (wahania miedzy 11 a 17!)oraz lysienia plackowatego i Hashimoto wreszcie sie udalo!! :) :) Plci dziecka jeszcze nie znam ale jak tylko sie dowiem to sie z Wami podziele wiadomoscia:) Termin porodu ok 29 lipca. Pozdrawiam:)

Wiadomość wyedytowana przez autora 1 lutego 2013, 18:28


[konto usunięte]

Wysłany: 1 lutego 2013, 18:31
Cytuj | (2) | Zgłoś
Sporo nas :) szczęśliwego rozpakowania dla wszystkich ;)

Anette, martek lubią tę wiadomość


martek
Autorytet
Postów: 356
179

Wysłany: 1 lutego 2013, 19:51
Cytuj | (2) | Zgłoś
Adka wrote:
hej, ja jestem z okolic Szczecina. Mam 33 lata, chociaż tak jak pisze AniaBania nie czuję się na tyle :)
To moja druga ciąża. Pierwszą straciłam w 6 tygodniu. Po trzech cyklach udało się. Termin porodu połowa sierpnia 2013 :)

Ja też jestem spod Szczecina- z Nowogardu konkretnie. W październiku skończę 31 lat- jest to moja pierwsza ciąża, udało nam się po 4 cyklach i bardzo przeżywałam wcześniejsze niepowodzenia, które jak się okazało, spowodowała moja niedoczynność tarczycy. Jesteśmy w 16 tygodniu i niestety zaczęły nam się teraz jakieś małe kłopoty z ciążą. Mamy jednak nadzieję ,że szczęśliwie dobrniemy do drugiej połowy lipca, bo termin mam pomiędzy 18 a 22 lipca 2013:) Co do płci- to pani dr twierdzi, że w 70% to chłopiec a nam jest to obojętne - oby zdrowo i szczęśliwie się urodziło:)

Sprostowanie- noszę pod sercem córkę i ciąża nie przebiega książkowo, po usg połówkowym wiemy, ze mała ma wodonercze obustronne i małe " niedociągnięcia" neurologiczne- teraz możemy tylko czekać i liczyć że czas będzie działał na jej korzyść.

Wiadomość wyedytowana przez autora 17 kwietnia 2013, 15:23

Adka, Anette lubią tę wiadomość



Patuska1992
Autorytet
Postów: 319
249

Wysłany: 3 lutego 2013, 07:08
Cytuj | (0) | Zgłoś
Cześć , nazywam się Patrycja mam 21 lat , jestem z woj.Opolskiego. Zajść w ciąże staraliśmy się pół roku. Termin porodu mam na 28 sierpnia w dzień moich Imienin :) Mam nadzieję ,że będzie dziewczynka :)

w57v9n73toqtjvh3.png

anna_w
Ekspertka
Postów: 240
325

Wysłany: 4 lutego 2013, 08:54
Cytuj | (0) | Zgłoś
Cześć wszystkim :) szczęśliwie i ja dołączam do Waszego grona. Mam 31 lat, jestem z lubelszczyzny. W marcu ubiegłego roku straciłam swoją pierwszą ciążę. Po 10 cyklach starań udało się zajść w kolejną. Od 6 cykli zażywałam duphaston (w dlaszym ciągu kontynuuję), od cyklu w którym się udało zaczęłam zażywać lek na tarczycę Letrox w związku z podwyższonym TSH. Na ovufriend jestem od 4 cykli, a przez 3 ostatnie cykle używałam testów owulacyjnych dodatkowo wspomaganie witaminkami Femibion a mój M łykał Salfazin. Termin wg ovufriend mam na 27.09.2013

Wiadomość wyedytowana przez autora 14 lutego 2013, 17:03



Dowiedz się więcej o swojej ciąży!

Sprawdź BellyBestFriend Premium

  • kontrola przyrostu wagi
  • śledzenie rozwoju ciąży
  • dieta dla ciąży

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do BellyBestFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)