X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Problemy i komplikacje powiększone nerki w 21tc
Odpowiedz

powiększone nerki w 21tc

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Finlandia Przyjaciółka
    Postów: 67 21

    Wysłany: 2 lipca 2015, 15:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny jestem po drugim badaniu prenatalnym. Jestem załamana bo lekarz stwierdził, że nerki mojego synka są dwa razy większe niż powinny i nie podoba mu się ich struktura. W wydruku zostało wpisane - nerki multicystyczne i że konieczna jest dalsza diagnoza. Miała któraś z Was podobny przypadek?

    bc5d01ea6647761601fedcb357bbd26f.png
    p19u3e3kzb7fu953.png
  • zielarka Autorytet
    Postów: 2092 3375

    Wysłany: 2 lipca 2015, 23:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie miałam dokładnie takiego przypadku ale mój gin w 36 tc oznajmił mi, że moja córka nie ma jednej nerki a druga jest dwukrotnie powiększona kompensując brak drugiej. Załamka, ryczałam przez miesiąc. Okazało sie to totalną bzdurą. Po porodzie kazde dziecko ma rutynowe usg, które nie wykazało żadnych anomalii. Polecam konsultację z innym ginem.

    Finlandia lubi tę wiadomość

    FITop1.png
  • Finlandia Przyjaciółka
    Postów: 67 21

    Wysłany: 3 lipca 2015, 10:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak zrobię na pewno. Dziękuję za iskierke nadzieji :-*

    bc5d01ea6647761601fedcb357bbd26f.png
    p19u3e3kzb7fu953.png
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Telemedycyna – co to jest? Zalety telemedycyny

Telemedycyna to pojęcie, z którym coraz częściej można się spotkać w obszarze usług zdrowotnych. Sprawdź, co ono oznacza i jakie korzyści wiążą się dla pacjenta z tym rozwiązaniem.

CZYTAJ WIĘCEJ

Znaczenie jakości męskiego nasienia