BellyBestFriend
Odpowiedz
Forum > Problemy i komplikacje > Poszerzenie NT 10t4d
Rozpocznij swój osobisty, inteligentny kalendarz ciąży BellyBestFriend!
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

martaszymi
Autorytet
Postów: 304
388

Wysłany: 13 maja, 19:12
Cytuj | (0) | Zgłoś
Hej dziewczyny, może któraś była w takiej sytuacji l. Byłam dziś na kontrolnym usg i lekarz zmierzył dziecku NT które wynosi 1,7 mm( brak dokładnej neutralnej pozycji plodu) tak mam w opisie i do tego jeszcze dopisane: poszerzenie NT dla danego okresu ciąży. Mam się pilnie z wynikiem zgłosić do mojego lekarza prowadzącego. Reszta badania ok, serduszko akcja miarowa 171 na min. Czy któraś z was miała NT na tak wczesnym etapie? Ten lekarz od usg powiedział że na tym etapie powinno być ono niewidoczne :(

gann90bvatlmjgv0.png
17.04 6t5d ♥️-->l130/min
30.07 połówkowe 451 gram dziewczynki 😍
I ciąża-puste jajo płodowe 8tc 31.05.2017
II ciąża-puste jajo płodowe 10tc 12.04.2018

Inesja
Przyjaciółka
Postów: 142
33

Wysłany: 13 maja, 19:21
Cytuj | (1) | Zgłoś
Też miałam przeboje z NT, słyszałam już nawet o terminacji, chyba wszystkie możliwe zespoły mi wymienili, cała ciąża w stresie, a jak sie okazalo synek nie dość, że bez wad, to jeszcze zdrowy jak ryba. Takze nie panikuj. Przeciez to prawie 11 tydzien, a od tego tygodnia mierzy się przeziernosc. Najwyżej powtorzysz badanie. Skoro wszystko inne jest dobrze, to nie ma co sie stresować

ameba lubi tę wiadomość

f2wl20mmurgifll8.png

[konto usunięte]

Wysłany: 14 maja, 11:22
Cytuj | (0) | Zgłoś
Martaszymi najważniejsze to zachować spokój na tym etapie to nie powinien Ci lekarz mierzyć tego NT to się mierzy po 11 tyg przy CRL minimum 45 więc proponuję Ci powtórzyć badanie może u innego lekarza za tydzień lub dwa?
Dosłownie przed chwilą czytałam historię pary u których zmierzono NT w 9tc+5dni!!! A dwa tygodnie później wynosiło już tylko 1,2!!!
A jeśli nadal będziesz się stresować to rozważ testy nifty lub sanco ;)
Głowa do góry będzie dobrze


martaszymi
Autorytet
Postów: 304
388

Wysłany: 14 maja, 12:06
Cytuj | (0) | Zgłoś
Dzięki dziewczyny :)
Mam juz umówione badania prenatalne z Pappą u specjalisty z certyfikatem fmf 29.05 wczoraj też już przeszukałam internety i najczęściej kończy się to na strachu i wszystko się normuje, ale nie rozumiem po co on w ogóle mierzył NT na tym etapie.

Wiadomość wyedytowana przez autora 14 maja, 12:07

gann90bvatlmjgv0.png
17.04 6t5d ♥️-->l130/min
30.07 połówkowe 451 gram dziewczynki 😍
I ciąża-puste jajo płodowe 8tc 31.05.2017
II ciąża-puste jajo płodowe 10tc 12.04.2018

Wiktoria2909
Ekspertka
Postów: 164
79

Wysłany: 16 maja, 07:21
Cytuj | (0) | Zgłoś
Powiem Ci tak szczerze miałam w ciąży dużo badań na etapach 9 10 tc bo byłam pod kontrolą ze względu na krwiaka podkosmówkowego i nigdy dziecko nie miało tej przezierności. Wyszło w 13 tc 1mm. Mierzył u Ciebie bo przezierność jest charakterystycznie widoczna.

Wiadomość wyedytowana przez autora 16 maja, 07:25

4.12.2018 ---> urodził się mój najpiękniejszy i najcudowniejszy kwiatuszek, córeczka Róża, 2380 g i 51 cm :)

martaszymi
Autorytet
Postów: 304
388

Wysłany: 31 maja, 15:07
Cytuj | (3) | Zgłoś
Hej :) jakby ktoś kiedyś miał podobny problem to u mnie zakończyło się to całkiem pozytywnie :) 2 tygodnie po feralnym badaniu poszłam do specjalisty na badania prenatalne. Dzidziuś 6,5 cm a NT 1,4-1,7 miałam mierzone 4krotnie w różnych pozycjach płodu :) wyniki całościowe to:
T21 1:9269
T18 <1:20000
T13 <1:20000
Moge spać spokojnie :)

Wiadomość wyedytowana przez autora 31 maja, 15:07

Evli, Arashe, Martek&M lubią tę wiadomość

gann90bvatlmjgv0.png
17.04 6t5d ♥️-->l130/min
30.07 połówkowe 451 gram dziewczynki 😍
I ciąża-puste jajo płodowe 8tc 31.05.2017
II ciąża-puste jajo płodowe 10tc 12.04.2018


Dowiedz się więcej o swojej ciąży!

Sprawdź BellyBestFriend Premium

  • kontrola przyrostu wagi
  • śledzenie rozwoju ciąży
  • dieta dla ciąży

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do BellyBestFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)