X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Problemy i komplikacje Nystatyna w 2 tygodniu ciązy?
Odpowiedz

Nystatyna w 2 tygodniu ciązy?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • lolaP Przyjaciółka
    Postów: 87 22

    Wysłany: 23 października 2014, 19:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny czy miała któraś z was ten problem? Jestem w 2 tyg ciąży i lekarz przepisał mi nystatynę dopochwowo,przyplątało mi sie jakieś grzybicze paskudztwo :/ jest tam napisane żeby nie przyjmować bez konsultacji lekarza ale martwię sie czy to odpowiednie dla mnie w tak wczesnym stadium ciąży, gdy nawet jeszcze niczego nie widać:(

  • paulina_b Ekspertka
    Postów: 149 75

    Wysłany: 24 października 2014, 11:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej
    większość leków ma napisane że albo nie stosować w ciąży albo żeby przyjmować po konsultacji z lekarzem. Jeśli nie ma wyjścia to musisz przyjmować ponieważ nieleczona infekcja w ciąży jest czasami bardziej niebezpieczna niż przyjmowanie niektórych leków.

    Gwiazdeczka27 lubi tę wiadomość

    f2wl3e5eod41wpzo.png
    nzjd3e3kx5yd7z3q.png
  • lolaP Przyjaciółka
    Postów: 87 22

    Wysłany: 25 października 2014, 20:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ok, dzieki,:)

    doczytałam że niektóre dziewczyny przyjmowały wiec sie mniej martwię i mam nadzieje że pomoże.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Endometrioza - najnowsze odkrycia nauki i perspektywy leczenia

W miesiącu świadomości endometriozy, dzielimy się z Wami nowymi odkryciami, które stają się źródłem nadziei. Badania nad genami i mikrobiomem oferują potencjalne klucze do lepszych terapii. Zobacz, jak nauka prowadzi nas ku lepszemu zrozumieniu i leczeniu tej trudnej choroby.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak przygotować się do ciąży i czy na pewno warto?