X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Problemy i komplikacje Krótka kosc udowa na każdym usg
Odpowiedz

Krótka kosc udowa na każdym usg

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 czerwca 2018, 08:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej,
    Zakladalam juz kiedys podobny watek, ale bylo to dawno temu i myslalam ze sytuacja tylko jednorazowa. Jestem w 29tc i odkad moj lekarz (i inni) dokonuje pomiarów poszczególnych czesci ciala (główka, brzuszek, nozka), czyli od 17tygodnia, za kazdym razem kosc udowa jest mniejsza niz wskazuje dany dzien. Ta roznica zmienia sie od kilku dni do max 2tygodni. Czy któraś z Was tez tak miala? Martwi mnie to, bo wiem ze to jest jakis tam marker np. Zespolu Downa. Wiem, ze poszczególne czesci ciala raz sa mniejsze, raz większe i zawsze sa roznice, no ale u mnie te kosci sa ZAWSZE za małe.

  • Lena8411 Przyjaciółka
    Postów: 123 30

    Wysłany: 27 czerwca 2018, 08:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Krasnalowa rozumiem że się martwisz ale co mówią lekarze. Wahania do 2 tyg są w normie. Może maluszek będzie mał. Jakiego wzrostu jesteś Ty i maż?
    Podaj dokładne wymiary z ostatniego usg.

    Lena8411
    Usg I trymestru w normie
    Test podwojny ryzyko niskie
    Nifty wynik prawidłowy
    Usg połówkowe powiększony fałd karkowy NF 6.8
    Echo serca płodu OK
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 czerwca 2018, 09:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lena8411 wrote:
    Krasnalowa rozumiem że się martwisz ale co mówią lekarze. Wahania do 2 tyg są w normie. Może maluszek będzie mał. Jakiego wzrostu jesteś Ty i maż?
    Podaj dokładne wymiary z ostatniego usg.
    Moj lekarz nie widzi problemu. To tylko ja przezywam.
    Wymiary z wczoraj -28t 5d
    Bpd 7,18 (28,4)
    Hc 26,52 (28,6)
    Ac 23,38 (27,5)
    Fl 5,06 (27,1)
    Waga 1110g
    Niby wiem, ze wahania do 2 tygodni sa norma, no ale kurcze te nogi jeszcze nigdy nie były takie jak powinny.