X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Problemy i komplikacje Jaki prezent z okazji chrztu
Odpowiedz

Jaki prezent z okazji chrztu

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Jagnam Przyjaciółka
    Postów: 72 54

    Wysłany: 13 kwietnia 2021, 12:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zostanę matką chrzestną. Nie mam pojęcia, co do mnie należy, jakie mam obowiązki? Jaki prezent? Jakie koszty? Jestem zielona. Pomożecie?
    Wrzucajcie proszę wszystkie informacje. Nawet banalne. Jestem zielona. Jaki prezent? Ile kasy? Jakie obowiązki? Co ze spowiedzią? Jakieś kartki, zaświadczenia?
    Chrześniak to chłopiec.

    Annite lubi tę wiadomość

  • kumen Przyjaciółka
    Postów: 94 56

    Wysłany: 13 kwietnia 2021, 13:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zależy czego się od Ciebie jako chrzestnej oczekuje.
    My wybierając chrzestnych nie liczyliśmy na prezenty, niczego nie oczekiwaliśmy. Wybraliśmy bliskie osoby aby córka miała wsparcie w nich w przyszłości.
    Ubranie dla dziecka, świece, szatke kupiliśmy sami. Od chrzestnego córka nie dostała nic, chrzestna tylko zaszalala i kupiła zloty łańcuszek z aniolkiem w pudełku z grawerem...no piękne cudo. Śliczna pamiatka. Ale tak jak mówię, my powiedzieliśmy że nie chcemy żadnych prezentów...no kto jak uważa.
    Odnośnie spowiedzi, zaświadczeń...to tylko chrzestna wzięła że swojej parafii zaświadczenie że przynależy do wspólnoty kościoła. Chrzestny jest aktualnie w trakcie apostazji, także ten:)
    Ale wtedy powiedzieliśmy księdzu że akurat u chrzestnego w parafii nie dają żadnych zaświadczeń do chrztu i było ok. Żadnej spowiedzi nie było.