X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Problemy i komplikacje Betka badania
Odpowiedz

Betka badania

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • toyotarav4 Ekspertka
    Postów: 244 73

    Wysłany: 7 lutego 2018, 14:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc po raz kolejny jestem w ciąży lekarz potwierdził jest woreczek ciążowy z ciałkiem żółtym zarodka brak. bera hcg do dzis rosła książkowo ale dzis po 48 h nie przysroła prawidłowo.
    2 luty beta 518
    5 luty beta 1160(wizyta usg pecherzyk i ciałko żółte)
    7 luty beta tylko 1560
    to pewnie bedzie moje 4 poronienie bo zarodek sie nie rozwija lub komórki żle sie polaczyły. dodam ze mam zły kariotyp z mężem wina po mojej stronie genetcznej. ale postanowilismy próbowac. Jedno dziecko mamy. lekarz przepisal mi leki luteine acard i clexane ale nie wiem czy dzis nie odstawie noo bo ta beta słabiutko wiec pewnie nic ztego nie bedzie. cykle 34-36 okres ostatni 23 grudzien nie mam pojecia kiedy mogło zajsc do zaplodnienia bo zupelnie wtym miesiacu wylanczylam mysleni.

    thgfcsqvu04h8c8a.png
  • toyotarav4 Ekspertka
    Postów: 244 73

    Wysłany: 7 lutego 2018, 15:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    doradzcie mi ale ja mam znowu zle przeczucia poprostu znowu sie nie udalo

    thgfcsqvu04h8c8a.png
  • Leira Autorytet
    Postów: 4347 1197

    Wysłany: 7 lutego 2018, 15:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Po pierwsze: czemu zaśmiecasz forum? Wątków dotyczących beta hCG jest tu od groma, wystarczyło dopisać w jakimś posta, zamiast tworzyć nowy watek o tej samej tematyce.

    Po drugie: ciąża to nie matematyka, a organizm nie jest kalkulatorem - nie zawsze beta będzie rosnąć w jakiś ustalony sposób. Póki co rośnie i to jest plus.

    Po trzecie: To dopiero szósty tydzień się u Ciebie zaczął, przy tak długich cyklach, więc zarodek może być jeszcze niewidoczny, nie panikuj zawczasu.

    Po czwarte: olej już tą betę i powtórz USG za tydzień.

    f2w3ikgnnjbzwgbk.png