X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poród Szwy do cesarki roszpuczalne czy tradycyjne?
Odpowiedz

Szwy do cesarki roszpuczalne czy tradycyjne?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
    1 2
Oceń ten wątek:
  • kotek Koleżanka
    Postów: 46 9

    Wysłany: 14 stycznia 2014, 11:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czy któraś z Was wie które szwy są lepsze rozpuszczalne czy tradycyjne? Zawsze myślałam że rozpuszczalne, bo nie trzeba ich wyjmować, ale lekarz w Medicoverze powiedział mi ostatnio że normalne szwy są lepsze, bo lepiej się goją i bliza lepiej wygląda. Powiedział że wszyscy chirurdzy plastycznie robią szwy normalnie bo jest mniejsza blizna (nie mam doświadczenia tutaj hehe). Ale ciekawa jestem czy to prawda czy Medicover po prostu chce oszczędzić na szwach rozpuszczalnych. Powiedział że moge na zyczenie mieć rozpuczalne, ale juz sama nie wiem.

    78de0dd404ba84e12a056e9c239d99c7.png
    Kalendarz ciąży BellyBestFriend
  • excella Autorytet
    Postów: 674 709

    Wysłany: 14 stycznia 2014, 12:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja się nie znam, ale sama miałam normalne szwy, po tygodniu zdjeli i mam bardzo ładną bliznę. Sama moja gin powiedziała że cesarka ładnie zrobiona i blizna super.

  • kotek Koleżanka
    Postów: 46 9

    Wysłany: 14 stycznia 2014, 15:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki. A bolało zdejmowanie szwów? kto Ci je zdejmował? A i czy miałaś ten szew sródskórny - to znaczy szew był tylko widoczny po bokach? takie supełki?

    78de0dd404ba84e12a056e9c239d99c7.png
    Kalendarz ciąży BellyBestFriend
  • Bea_tina Autorytet
    Postów: 2760 3068

    Wysłany: 14 stycznia 2014, 23:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kotek ja równiez miałam szwy normalne, supełki były widoczne, jednak blizna wygląda super! W zasadzie prawie jej nie widać. Sciaganie raczej nie bolało, ale było czuć lekki dyskomfort, ale nic strasznego:)

    1usapiqvs8bdmaac.png
  • kotek Koleżanka
    Postów: 46 9