X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum III trymestr towarzyszę przy porodzie:)
Odpowiedz

towarzyszę przy porodzie:)

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Justi2 Autorytet
    Postów: 304 178

    Wysłany: 26 lutego 2015, 21:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć
    Z wykształcenia jestem położną ale nie pracuję w zawodzie
    Mam dwoje dzieci i staram się o trzecie:)
    Pracuję z dziećmi w wieku 2-3 lat a poza tym towarzyszę przy porodach dziewczynom , które zgłoszą się do mnie i oczekują wsparcia i towarzystwa w tak ważnym momencie kiedy np partner nie czuje się na siłach
    Spotykamy się także w okresie dużo poprzedzającym termin porodu a także po narodzinach maluszka jeżeli macie taką potrzebę
    pozdrawiam i zapraszam:) Poznań

    Justi2
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4780 3553

    Wysłany: 3 marca 2015, 18:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szkoda, że Poznań, chętnie bym skorzystała z takiej pomocy :)

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png pgaCp1.pngq4sUp1.png
  • Justi2 Autorytet
    Postów: 304 178

    Wysłany: 4 marca 2015, 18:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kochana takiego wsparcia udzielają też tzw.doule czyli kobiety które co prawda zazwyczaj nie maja położniczego wykształcenia ale kończą specjalne szkolenia poszukaj w internecie może jest jakas w twoim miejscu zamieszkania:) pozdrawiam i przykro mi bardzo że nie mogę pomóc

    Justi2
  • Justi2 Autorytet
    Postów: 304 178

    Wysłany: 4 marca 2015, 18:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jeżeli macie ochotę dowiedzieć się więcej na temat tego typu pomocy to piszcie mam wrażenie że przestraszyłam wszystkie moim wpisem ale korespondencja ze mna nie oznacza żadnej deklaracji z waszej strony:) zabrzmiało to co prawda jak ogłoszenie ale głównie chciałam uswiadomic wam że taka forma pomocy tez istnieje i bardzo chętnie porozmawiam z wami na ten temat:)

    Justi2
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również: