X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum III trymestr Swędzenie ciała.
Odpowiedz

Swędzenie ciała.

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • myssss Autorytet
    Postów: 499 218

    Wysłany: 3 listopada 2015, 15:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Dziewczyny!! Od kilku dni towarzyszy mi uporczywe swędzenie całego ciała. Im więcej czytam na ten temat tym bardziej zaczynam sobie "wkręcać", że jest to cholestaza. Mam wrażenie, że swędzenie się nasila jednak nie jestem w stanie stwierdzić czy przypadkiem powodem tego nie jest ciągłe myślenie i czytanie o tym problemie. Z pewnością nie jest to efekt rozciągającej się skóry ponieważ swędzi mnie całe ciało, a nie tylko brzuch. Jestem zapisana do lekarza, ale w międzyczasie chciałam zapytać czy któraś z Was miała podobny problem i jaka była tego przyczyna.

    P.S. Czy Wam również nie działa wyszukiwanie na forum? Chciałam znaleźć podobny wątek, ale co bym nie wpisała w wyszukiwarkę to nic nie znajduje.

    gyxwqps6hogdm1kg.png
  • Hikaru Autorytet
    Postów: 271 184

    Wysłany: 3 listopada 2015, 18:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie akurat przyczyną swędzenia jest AZS ale też sobie wkręcam różne rzeczy. Postaraj się może posmarować balsamem całe ciało i postarać się zupełnie nie myśleć że cokolwiek swędzi, może wtedy przejdzie, im więcej o tym myślimy i czytamy tym rzeczywiście gorzej :/ Powodzenia

    Rose123 lubi tę wiadomość

    5d5226c818.png

    <3 Leon <3 05.02.2016 4730g/62cm <3
  • madlenka89 Przyjaciółka
    Postów: 98 34

    Wysłany: 5 listopada 2015, 22:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś