BellyBestFriend
Odpowiedz
Forum > III trymestr > pierzchnace usta
Rozpocznij swój osobisty, inteligentny kalendarz ciąży BellyBestFriend!
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

anadyjka
Ekspertka
Postów: 140
72

Wysłany: 16 grudnia 2014, 03:01
Cytuj | (0) | Zgłoś
Dziewczyny, czy Wam tez tak strasznie wysychaja usta? Pije bardzo duzo wody, smaruje usta non stop oliwka, balsamami, nic nie daje rady:-( Na ustach jest skorupa i zadziorki...miod i wazelina nigdy mi nie pomagaly..nawet przy niewielkoch problemach.Moze to skutek uboczny zwiekszonej ilosci przyjmowanego żelaza..?

"Najpiękniejszym klejnotem jaki kiedykolwiek włożysz na szyję, są rączki Twojego dziecka"

Mon123
Ekspertka
Postów: 204
128

Wysłany: 16 grudnia 2014, 22:29
Cytuj | (1) | Zgłoś
U mnie usta od okresu zimowego strasznie są suche i muszę ciągle nawilżać balsamami czy miodkiem do ust. Poza ciążą nie miałam takiego problemu, prawdopodobnie ciąża ma jakiś wpływ na reakcje organizmu podczas danej pory roku. No coż... pozostało chyba smarować i dbać o usta.

anadyjka lubi tę wiadomość

km5sgu1r6gm0luhc.png

Lollis
Ekspertka
Postów: 179
80

Wysłany: 17 grudnia 2014, 00:01
Cytuj | (2) | Zgłoś
Jest fantastyczny krem do ust dostępny w aptece - Blistex.
Ratuje mi moje usta jak jest bardzo źle.

Sarah88, Muszelka75 lubią tę wiadomość

Lilianka <3 23 luty 2015 <3
biochemiczna luty 2016

j4nlb4j.png

julaa85
Autorytet
Postów: 518
174

Wysłany: 18 grudnia 2014, 11:06
Cytuj | (0) | Zgłoś
ja miałam problemy z pękaniem ust w kącikach-moja lekarka poradziła by posmartowac maścią dentystyczna sachol- i faktycznie pomogło:)Bardzo dobra jest też maść z witamina a w aptece:)

3jvz82c33fw7rxzh.png
3jvzanlizwq4fxt1.png

anadyjka
Ekspertka
Postów: 140
72

Wysłany: 24 grudnia 2014, 03:20
Cytuj | (0) | Zgłoś
Julaa85, ale sachol jest do dziąsełek i zębów, nie wolno go na usta stosowac, zreszta w swoim skladzie ma alkohol lub spirytus, a te skladniki dodatkowo wysuszaja...:-(

A ja odkryłam maść propolisowa z pasieki "Barć"-dziala juz po pierwszym zastosowaniu :-D Polecam, bo tylko ok.6-7 zl w aptece kosztuje :-)

"Najpiękniejszym klejnotem jaki kiedykolwiek włożysz na szyję, są rączki Twojego dziecka"

słoneczna 85
Autorytet
Postów: 6477
4096

Wysłany: 26 grudnia 2014, 21:31
Cytuj | (1) | Zgłoś
Blistex w tubce-dostepny rowniez w rossmanie. Na pewno lepszy niz neutrogena

Muszelka75 lubi tę wiadomość

atdcqtkf2affvuei.png

[konto usunięte]

Wysłany: 28 grudnia 2014, 12:05
Cytuj | (0) | Zgłoś
A ja polecam Tisane http://www.ceneo.pl/23254566. Kupiłam w aptece Gemini za ok. 8 zł.
Przez jakiś miesiąc też myślałam że się wścieknę z tymi ustami, ale kupiłam ten słoiczek i na początku smarowałam 2-3 x dziennie, w tym 1 raz dość grubo na noc i problem zniknął. Teraz tylko na noc i już jest ok :)


madness
Nowa
Postów: 4
6

Wysłany: 3 stycznia 2015, 15:18
Cytuj | (0) | Zgłoś
Mi strasznie wysychają usta, a wilgotność powietrza w pomieszczeniach mam ok 40% więc niby w normie. Jestem w 35 t.c. Kiedyś stosowałam maść Carmex ale paradoksalnie wysuszał usta jeszcze bardziej. Pomaga mi póki co maść z 100% lanoliną firmy Ziaja o nazwie "Lano maść". Kosztuje ok 12 zł i jej pierwotne przeznaczenie to gojenie ranek na popękanych sutkach także warto sobie kupić zawczasu.


[konto usunięte]

Wysłany: 13 lutego 2015, 10:43
Cytuj | (0) | Zgłoś
słoneczna 85 wrote:
Blistex w tubce-dostepny rowniez w rossmanie. Na pewno lepszy niz neutrogena

Również polecam ten w tubce - jest z alantoiną, która ma właściwości regenerujące, u mnie nawet z zajadami sobie poradziła :)
zresztą zafascynowana tą marką spróbowałam każdego rodzaju Blistex, bo ja musze przez cały rok używać czegoś do ust. Na codzień polecam Classic w sztyfcie lub Brillance, super nawilża usta i lekko je podkreśla.
Zresztą czytałam składy (jestem maniaczka czytania etykiet) i te produkty mają chyba najbogatsze składy.
Wcześniej stosowałam Neutrogenę i Nivea i szczerze mówiąc - już do nich nie wróciłam
A kupić można niemal w każdej aptece, chociaż w Rossmanie pewnie taniej

Wiadomość wyedytowana przez autora 13 lutego 2015, 10:45


agawera
Autorytet
Postów: 1672
720

Wysłany: 24 marca 2015, 15:56
Cytuj | (0) | Zgłoś
jak skończyła sie zima zaczeły mi pierzchnąć usta i na razie nic nie pomaga :(

km5stv73wsegzrx0.png
06fd4202d9.png

mf
Autorytet
Postów: 1288
1274

Wysłany: 3 kwietnia 2015, 07:54
Cytuj | (0) | Zgłoś
Alterra rumiankowa z rossmana-polecam... sucha skorka w mig mi sie usunela i teraz jest duzo lepiej, choc mimo, ze duzo pije ciagle musze cos stosowac...

n59yjw4zk9ewdyby.png

polkosia
Autorytet
Postów: 8465
7390

Wysłany: 3 kwietnia 2015, 08:29
Cytuj | (0) | Zgłoś
U mnie wygrywa niebieska Nivea. Smaruję grubą warstwę na noc, także wokół ust i problem znikł :)

Klementysia 2015 psn
Matylda 2016 cc
Jaśmina 2018 psn
Aurora 2021 psn


Dowiedz się więcej o swojej ciąży!

Sprawdź BellyBestFriend Premium

  • kontrola przyrostu wagi
  • śledzenie rozwoju ciąży
  • dieta dla ciąży

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do BellyBestFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)