BellyBestFriend
Odpowiedz
Forum > III trymestr > Pessar ciażowy
Rozpocznij swój osobisty, inteligentny kalendarz ciąży BellyBestFriend!
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

Macy
Ekspertka
Postów: 135
401

Wysłany: 21 lutego, 17:09
Cytuj | (0) | Zgłoś
Witam, czy moze jest tu ktos kto mial zalozony pessar? Ja mialam dzis wyjety i sie zastanawiam czy powinnam nadal brac Natamycyne dopochwowo. Dodam ze zakladany mialam w Polsce a wyjmowanu w UK a tu sie na tym nie znaja wiec chce wiedziej jak to w Polsce zazwyczaj wyglada.

0yt7667.png

Leira
Autorytet
Postów: 3739
973

Wysłany: 21 lutego, 20:21
Cytuj | (1) | Zgłoś
Ja bym zaczęła od wymazu z szyjki - jak jest czysto to po co antybiotyk?

Macy lubi tę wiadomość

f2w3ikgnnjbzwgbk.png


Dowiedz się więcej o swojej ciąży!

Sprawdź BellyBestFriend Premium

  • kontrola przyrostu wagi
  • śledzenie rozwoju ciąży
  • dieta dla ciąży

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do BellyBestFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)