X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum III trymestr Łożysko przodujące
Odpowiedz

Łożysko przodujące

Oceń ten wątek:
  • Martyna155 Przyjaciółka
    Postów: 101 45

    Wysłany: 29 września 2020, 10:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny jak u Was skończyły się porody ? Opowiedzcie coś więcej , ja wczoraj będąc na wizycie , jestem w 8t 3 d lekarz powiedział ze mam łożysko przodujące wiec od wczoraj leżę ..:-( wstaje tylko domtoalety .. nie wiem co dalej

  • PaulinaT Znajoma
    Postów: 19 1

    Wysłany: 29 września 2020, 18:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Martyna, ja tez dopiero dolaczam, ale jestem juz w 22 tyg.Martyna nie pomylilas sie z tygodniem? W 8 tyg chyba sie nie da tego stwierdzic. Mi pierwszy raz powiedziano na prenatalnych w 12 tyg ze mam nisko usadowione, nic sie od tej pory nie zmienilo i u mnie raczej sie nie zmieni juz, bo jest centralnie przodujace.Zaczelam sie troche przejmowac, bo historie z centralnie przodujacym nie sa ciekawe.Zostalam juz pouczona i w 28 ty prawdopodobnie beda sterydy dla dziecka

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 września 2020, 22:14

  • Martyna155 Przyjaciółka
    Postów: 101 45

    Wysłany: 4 października 2020, 09:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś