X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum III trymestr Ilość wód płodowych - wielowodzie
Odpowiedz

Ilość wód płodowych - wielowodzie

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • natalka0887 Autorytet
    Postów: 2788 807

    Wysłany: 5 września 2018, 19:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kończę zaraz 28 TC i byłam dziś na wizycie. Lekarz stwierdził że jest za dużo wód płodowych, znaczy może nie za dużo, ale dużo AFI niecałe 21. Kazał się nie przejmować, bo to górna granica, więc jeszcze nie wielowodzie ale ja już się martwię. W poprzedniej ciąży też miałam sporo wód w 31tc AFI wynosiło 16. Ale 16.to nie 21. Macie jakieś doświadczenia?

    82do3e5emfsmi6fi.png
    3i49df9hbiuokhok.png
  • Blue Jane Koleżanka
    Postów: 82 10

    Wysłany: 5 września 2018, 22:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rany, ja już nic nie rozumiem z tym AFI... Jestem w 30 tygodniu, mój lekarz stwierdził, ze mam mało wód i kazał dużo pić. Inny również powiedział, że mam mało wód, pomierzył i mam AFI prawie 17... to raczej dużo według wszelkich znanych mi norm. Ma ktoś może dostęp do jakiejś tabeli gdzie są te normy dla poszczególnych tygodni?

    201811152844.png
  • Asia_Wawa Przyjaciółka
    Postów: 144 26

    Wysłany: 6 września 2018, 04:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam AFI 14 i lekarz powiedział, ze to idealnie. Jak na 30 tydzień norma to chyba 5-25.

    ananana lubi tę wiadomość

    bhywio4p4tz04cne.png
  • agnieszka011988 Przyjaciółka
    Postów: 123 43

    Wysłany: 29 marca 2019, 09:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja mialam ostatnio AFI 26 I lekarz poweidzial,ze jest ich dosc duzo, ale nie mam sie za bardzo tym przejmowac ,bo dziecko dobrze sie rozwija, powiedzial,ze chyba taka jest moja natura...
    Cukrzycy ciazowej I infekcji nie mam I niewadomo czemu mam tyle tych wod plodowych

  • Franka2104 Autorytet
    Postów: 312 412

    Wysłany: 1 kwietnia 2019, 18:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś