BellyBestFriend
Odpowiedz
Forum > III trymestr > Ilość wód płodowych - wielowodzie
Rozpocznij swój osobisty, inteligentny kalendarz ciąży BellyBestFriend!
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

natalka0887
Autorytet
807

Wysłany: 5 września 2018, 19:06
Cytuj | (0) | Zgłoś
Kończę zaraz 28 TC i byłam dziś na wizycie. Lekarz stwierdził że jest za dużo wód płodowych, znaczy może nie za dużo, ale dużo AFI niecałe 21. Kazał się nie przejmować, bo to górna granica, więc jeszcze nie wielowodzie ale ja już się martwię. W poprzedniej ciąży też miałam sporo wód w 31tc AFI wynosiło 16. Ale 16.to nie 21. Macie jakieś doświadczenia?

82do3e5emfsmi6fi.png
3i49df9hbiuokhok.png

Blue Jane
Koleżanka
10

Wysłany: 5 września 2018, 22:13
Cytuj | (0) | Zgłoś
Rany, ja już nic nie rozumiem z tym AFI... Jestem w 30 tygodniu, mój lekarz stwierdził, ze mam mało wód i kazał dużo pić. Inny również powiedział, że mam mało wód, pomierzył i mam AFI prawie 17... to raczej dużo według wszelkich znanych mi norm. Ma ktoś może dostęp do jakiejś tabeli gdzie są te normy dla poszczególnych tygodni?

201811152844.png

Asia_Wawa
Przyjaciółka
26

Wysłany: 6 września 2018, 04:36
Cytuj | (1) | Zgłoś
Ja mam AFI 14 i lekarz powiedział, ze to idealnie. Jak na 30 tydzień norma to chyba 5-25.

ananana lubi tę wiadomość

bhywio4p4tz04cne.png

agnieszka011988
Przyjaciółka
43

Wysłany: 29 marca 2019, 09:01
Cytuj | (0) | Zgłoś
A ja mialam ostatnio AFI 26 I lekarz poweidzial,ze jest ich dosc duzo, ale nie mam sie za bardzo tym przejmowac ,bo dziecko dobrze sie rozwija, powiedzial,ze chyba taka jest moja natura...
Cukrzycy ciazowej I infekcji nie mam I niewadomo czemu mam tyle tych wod plodowych

Franka2104
Autorytet
412

Wysłany: 1 kwietnia 2019, 18:09
Cytuj | (0) | Zgłoś
Ja mam AFI na poziomie 22-23 w 37tc i jak na końcówkę ciaży. Przez to dziecko jest dokładniej ogladane na usg i niestety wyszły nieprawidłowości z jelitem cienkim i żoładkiem. Do porodu siedzę jak na szpilkach :/