X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum III trymestr Drzemka dziecka w ciągu dnia, polecajki.
Odpowiedz

Drzemka dziecka w ciągu dnia, polecajki.

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Asik 123 Przyjaciółka
    Postów: 71 40

    Wysłany: 6 kwietnia 2023, 18:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny 🙂
    Spodziewamy sie naszej pierwszej coreczki, to już siódmy miesiąc i czas zastanowić się nad wyprawką dla małej, a nie mam doświadczenia w tych sprawach 🙈
    Co planujecie kupić na drzemki dziecka w ciągu dnia? Co polecacie? Chcialabym, aby bylo mobilne i zależy mi, aby była regulowana wysokość, mamy w domu jeszcze czworonożne dziecko 🐶 więc ta funkcja jest dla mnie również ważna. Więc proszę te zdecydowane i doświadczone, przyszłe i teraźniejsze Mamy o pomoc 😊
    Dziękuję za każdą odpowiedź 😊

  • Eve1990 Ekspertka
    Postów: 177 172

    Wysłany: 6 kwietnia 2023, 19:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asik, zerknij sobie na chicco baby hug - chyba idealna opcja zważając na to, co napisałaś. To kołyska, która ma tez funkcje leżaczka i później krzesełka (można wykorzystać podczas rozszerzania diety). Ma regulowana wysokość i jest na kółkach (nie za duża, wiec swobodnie można przemieszczać się po mieszkaniu. Dla mnie super opcja jest również ten pałąk nad łóżeczkiem z zawieszkami, światełkami i muzyczka. Przyznam,. ze na naszym synku zawieszki od chicco nie robią wrazenia, ale bez problemu mocujemy tam inne zabawki - maskotki sensoryczne, a ostatnio taka mini karuzele od tiny love. Wg mnie taka opcja sprawdza się dużo lepiej niż leżenie macie, bo maluszek dłużej leży sam (nie denerwuje się tak szybko:p :), a co dla mnie ważne jest bezpieczny, bo sama tez mam pieska i pomimo tego, ze młodemu nigdy krzywdy nie zrobił to jednak miałabym obawy zostawic ich samych na podłodze 😅

    Asik 123 lubi tę wiadomość

    IVF 03.2022 --> 12 komórek zapłodnionych, 2 blastocysty ❄️ 4AB, ❄️ 4BA