X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum II trymestr Przepływy
Odpowiedz

Przepływy

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Justyśkaa Debiutantka
    Postów: 11 2

    Wysłany: 13 grudnia 2016, 12:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam, chciałam Was zapytać o przepływy, lekarz niby twierdzi że jest dobrze a mnie trochę martwi, może ktoś coś wie albo zna się na parametrach, badanie miałam robione w 23 t 0 d :
    Umb -RI 0,66
    Umb - PI 1,09
    Umb S/D 2,94

    Dodam że biorę Clexane i Acard, ze względu na wcześniejszą wewnątrzmaciczną śmierć płodu w 26 tc. Strasznie się martwię następna wizyta za dwa tygodnie.

  • Justyśkaa Debiutantka
    Postów: 11 2

    Wysłany: 13 grudnia 2016, 12:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dodam że:
    Umb PS : - 31,50
    Umb ED : - 10,72
    Umb-MD : - 10,09

  • hrynia Koleżanka
    Postów: 55 5

    Wysłany: 21 grudnia 2016, 13:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie znam się na wynikach ale u mnie też wyszło na badaniu ze jedna tetnica ma gorszy przepływ. Ginekolog narazie mnie uspokajał. Generalnie chyba się tego nie leczy. Trzeba kontrolować i może co najwyżej zwiększyć dawkę clexane. Ja również biorę clexane i acard.

    4 lata starań, 2 poronienia (14-02-2014,12-01-2015), MTHFR, Niedrożny jajowód, Niedoczynność tarczycy, Komórki NK
    thgf9n7353137rpc.png
  • N@t@li@ Nowa
    Postów: 4 1

    Wysłany: 17 stycznia 2017, 10:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć, proszę o info, kiedy badane są przepływy?

    Na USG genetycznym w 12-13 tc lekarz, na podstawie wyników tesu PAPPA przekazał mi obawy dotyczące właśnie przepływów i kazał to monitorować na następnych wizytach już u mojego lekarza prowadzącego.