X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum II trymestr Nadciśnienie w ciąży ..
Odpowiedz

Nadciśnienie w ciąży ..

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 lutego 2016, 21:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kamenka - jak Twoje ciśnienie? Ustabilizowalo się? U mnie niskie,prawie codziennie pobolewanie głowy, ale lekarz mówił ze tak jest lepiej..

  • Agness27 Autorytet
    Postów: 1781 2595

    Wysłany: 3 lutego 2016, 08:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny.
    Mi zaczelo tez dokuczac ciśnienie.w pierwszej ciąży tez miałam podwyzszone a momentami wysokie.Jestem w 17 tyg i u lekarza 2 razy miałam 150/90 a na ostatniej wizycie 137/80.
    Dzis z kolei 90/65 i odczuwam duszności.
    Nieraz jak mierze to wszystko w porządku 120/60 lub 110/60 .
    A nieraz potrafi podskoczyć.lekarz nie przepisał mu jak narazie żadnych lekow

    1usaanliuyw98z71.png
    km5sio4p65jd6igh.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lutego 2016, 12:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Może też masz nadciśnienie białego fartucha?
    Ja na co dzień mam niskie, a przy wizytac szaleje. Lekarz kazał obserwować i jak mu mówiłam, jakie mam poza wizytami to mówil, że tak ma być.

    kamenkaa lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 lutego 2016, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gagaga, też to mam :) w domu ciśnienie raczej niskie (dziś np. 105/70), na wizycie szybuje w górę. Aż wczoraj zaniosłam mój ciśnieniomierz do porównania z ciśnieniomierzem w gabinecie, bo myślałam, że może zaniża, ale oba pokazały 145/90. Mam prowadzić dzienniczek pomiarów (rano i wieczorem) i gdyby takie skoki były częstsze, to wtedy zgłosić się szybko na wizytę, ale jeśli to tylko efekt stresu przed badaniami, to nic nie będziemy z tym robić.

    Gagaga lubi tę wiadomość

  • kamenkaa Autorytet
    Postów: 1300 1432

    Wysłany: 5 lutego 2016, 00:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś