X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum II trymestr do którego miesiąca pracowałyście ? ;)
Odpowiedz

do którego miesiąca pracowałyście ? ;)

Oceń ten wątek:
  • gozomalta Ekspertka
    Postów: 177 52

    Wysłany: 14 stycznia 2019, 11:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja jednak poszłam na l4 w 16 tygodniu :)

    ov72hlz.png
  • dietetykakasia Koleżanka
    Postów: 42 3

    Wysłany: 14 stycznia 2019, 23:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobry wieczór, jeszcze nie jestem Przyszłą Mamą, mam nadzieję, ze ten czas za 2 lata nadejdzie. Jestem obecnie studentką dietetyki na Śląskim Uniwersytecie Medycznym. Piszę pracę magisterską dotyczącą wiedzy i nawyków żywieniowych wśród Przyszłych Mam. Dlatego zwracam się do Was z olbrzymią prośbą o wypełnienie ankiety, jest ona w pełni anonimowa. Nie spodziewałam się, że przeprowadzenie ankiety przez internet wiąże się z wieloma przeszkodami, dlatego liczę na Was Przyszłe Mamy. Dzięki obecności na tym forum odzyskałam wiarę, że uda mi się przeprowadzić te badania do końca, jednak jeszcze troszkę danych mi braku. Z góry dziękuję za pomoc oraz życzę dużo zdrowia dla Was i Waszych maluszków.

    https://drive.google.com/open?id=1HQuYs-DAgy1M2JyrO73QmyfKHd39rEIIkxcMtYWWzVo

  • PannaJoanna Znajoma
    Postów: 29 24

    Wysłany: 4 lutego 2019, 16:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja zazdroszcze wszystkim przyszlym mamusiom ktore moga isc na L4 :) Niestety, mieszkam za granica i pojecie 'L4 w ciazy' tu w ogole nie istnieje. L4 mozna dostaj jak sie jest chorym ale z powodu ciazy nie chca wypisywac, niestety chyba bede sie musiala z tym brzuchem turlac do pracy do samego porodu .... troche przerazajaca perspektywa, zwlaszcza ze dokuczaja plecy, kolana i ogolne zmeczenie

    7cbc0e7858.png[/url]
    c9b9c58053.png[/url]
  • julka_kulka Ekspertka
    Postów: 500 175

    Wysłany: 5 lutego 2019, 11:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    PannaJoanna wrote: