BellyBestFriend
Odpowiedz
Forum > II trymestr > do którego miesiąca pracowałyście ? ;)
Rozpocznij swój osobisty, inteligentny kalendarz ciąży BellyBestFriend!
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

gozomalta
Ekspertka
50

Wysłany: 14 stycznia, 11:02
Cytuj | (0) | Zgłoś
ja jednak poszłam na l4 w 16 tygodniu :)

ov72hlz.png

dietetykakasia
Koleżanka
3

Wysłany: 14 stycznia, 23:10
Cytuj | (0) | Zgłoś
Dobry wieczór, jeszcze nie jestem Przyszłą Mamą, mam nadzieję, ze ten czas za 2 lata nadejdzie. Jestem obecnie studentką dietetyki na Śląskim Uniwersytecie Medycznym. Piszę pracę magisterską dotyczącą wiedzy i nawyków żywieniowych wśród Przyszłych Mam. Dlatego zwracam się do Was z olbrzymią prośbą o wypełnienie ankiety, jest ona w pełni anonimowa. Nie spodziewałam się, że przeprowadzenie ankiety przez internet wiąże się z wieloma przeszkodami, dlatego liczę na Was Przyszłe Mamy. Dzięki obecności na tym forum odzyskałam wiarę, że uda mi się przeprowadzić te badania do końca, jednak jeszcze troszkę danych mi braku. Z góry dziękuję za pomoc oraz życzę dużo zdrowia dla Was i Waszych maluszków.

https://drive.google.com/open?id=1HQuYs-DAgy1M2JyrO73QmyfKHd39rEIIkxcMtYWWzVo

PannaJoanna
Debiutantka
7

Wysłany: 4 lutego, 16:21
Cytuj | (0) | Zgłoś
A ja zazdroszcze wszystkim przyszlym mamusiom ktore moga isc na L4 :) Niestety, mieszkam za granica i pojecie 'L4 w ciazy' tu w ogole nie istnieje. L4 mozna dostaj jak sie jest chorym ale z powodu ciazy nie chca wypisywac, niestety chyba bede sie musiala z tym brzuchem turlac do pracy do samego porodu .... troche przerazajaca perspektywa, zwlaszcza ze dokuczaja plecy, kolana i ogolne zmeczenie

3jgx3e3khqkjlpyp.png

julka_kulka
Przyjaciółka
163

Wysłany: 5 lutego, 11:57
Cytuj | (0) | Zgłoś
PannaJoanna napisała: