BellyBestFriend
Odpowiedz
Forum > II trymestr > covid a ciąża
Rozpocznij swój osobisty, inteligentny kalendarz ciąży BellyBestFriend!
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

Nati88
Przyjaciółka
Postów: 111
29

Wysłany: 13 marca, 22:31
Cytuj | (0) | Zgłoś
Dziewczyny, mam za soba walke o malucha jak my wszystkie, dwie ciaze stracone, jedna w 12 tyg, obecnie jestem w 6 mcu. Mieszkamy z mężem w Niemczech, cala rodzina w pl, nie widzieliśmy ich od sierpnia, planujemy za dwa tyg jechac do pl, maz bedzie chrzestnym. Jednak ja na mysl ruszenia siw z domu dostaje paniki, boje sie ze moge sie zarazic tym cholernym wirusem. Wiem tak samo moge zarazic sie i tu w Niemczech, przrciez chodze do lekarza czy ma zakupy, jednak i tak panikuje ze cos moze sie stac maluszkowi o którego tak walczylismy, czy naprawde zbyt panikuje? wiadomo maseczka, odstep, nie przytulanie sie itp ale mimo wszystko, co o tym wszystkim myslicie?

08.08.2019 💔 poronienie samoistne 6 tydz
09.07.2020💔 zabieg łyżeczkowania w 11 tyg,serduszko przestalo bić
🇧🇪 DE
On Orthomol, witaminy prenatalne dla meżczyzn
Ona Lthyrohxin, Wit D, wit. prenatalne, niedoczynność tarczycy

potworu
Przyjaciółka
Postów: 63
23

Wysłany: 16 marca, 16:54
Cytuj | (0) | Zgłoś
Hej, wiesz co, myślę, że to naprawdę zależy od tego, jak Ty się czujesz z możliwością "złapania" tego paskudztwa.
Ja jestem własnie w 14 tyg i od ponad tygodnia walczę z covidem :/ Mój partner przywlekł skądś do domu i mnie zaraził :( Generalnie jesteśmy bardzo uważni, nie spotykamy się z kim popadnie, nie chodzimy po galeriach/ sklepach / muzeach / jakichkolwiek innych miejscach publicznych, a tu proszę, trafiło się.
Na szczęście ja przechodzę w miarę łagodnie, tylko ból gardła, głowy i ekstremalne zmęczenie i osłabienie, ale bez gorączki i problemów z płucami.

Ale każdy przechodzi inaczej, więc nie będę Cię uspokajać, że "nie martw się, nawet jak się zarazisz, to nic Ci nie będzie".
Jeśli masz obawy, boisz się, co się może stać ( a przecież nie jesteś w stanie tego przewidzieć) to zupełnie się nie przejmuj, i nigdzie nie jedź. Teraz jest akurat "trzecia fala", zarażeń w opór, masz prawo się bać i nikt nie ma prawa robić Ci z tego powodu wyrzutów. Więc jeśli chcesz jechać, to jedź, ale jeśli masz wątpliwości... to już sama wiesz ;)
Trzymaj się zdrowo i powodzenia z podejmowaniem decyzji :)


Danio
Autorytet
Postów: 530
282

Wysłany: 21 marca, 17:10
Cytuj | (0) | Zgłoś
potworu wrote:
Hej, wiesz co, myślę, że to naprawdę zależy od tego, jak Ty się czujesz z możliwością "złapania" tego paskudztwa.
Ja jestem własnie w 14 tyg i od ponad tygodnia walczę z covidem :/ Mój partner przywlekł skądś do domu i mnie zaraził :( Generalnie jesteśmy bardzo uważni, nie spotykamy się z kim popadnie, nie chodzimy po galeriach/ sklepach / muzeach / jakichkolwiek innych miejscach publicznych, a tu proszę, trafiło się.
Na szczęście ja przechodzę w miarę łagodnie, tylko ból gardła, głowy i ekstremalne zmęczenie i osłabienie, ale bez gorączki i problemów z płucami.

Ale każdy przechodzi inaczej, więc nie będę Cię uspokajać, że "nie martw się, nawet jak się zarazisz, to nic Ci nie będzie".
Jeśli masz obawy, boisz się, co się może stać ( a przecież nie jesteś w stanie tego przewidzieć) to zupełnie się nie przejmuj, i nigdzie nie jedź. Teraz jest akurat "trzecia fala", zarażeń w opór, masz prawo się bać i nikt nie ma prawa robić Ci z tego powodu wyrzutów. Więc jeśli chcesz jechać, to jedź, ale jeśli masz wątpliwości... to już sama wiesz ;)
Trzymaj się zdrowo i powodzenia z podejmowaniem decyzji :)


Cześć. Mam pytanie. Rozmawialas moze z lekarzem o wplywie covid na płód? Czy moze spowodowac jakies wady ? Np mlrfologiczne? Wiem, ze to narazie malo przebadany temat natomiast jeżeli mogłabyś się podzielic informacjami bylabym wdzięczna.

Zdrowy synek ur 12 lipca 💕
Starania od 01.2015.
08.2017 poczatek przygody z NOVUM
11.2017-02.2018 2× IUI nieudane. Beta nawet nie drgnęła
O6. 2018 -1 IVF cos poszlo nie tak. Brak komórek.
08.2018- 2 ICSI. Brak transferu. ZagrozenieOHSS. Z 15 pęcherzyków pobrano tylko 4 komorki. Wszystkie sie zaplodnily.
09.2018- 1 crio. Transfer 1 bąbelka :(
10.2018- 2 crio. Transfer 1 bąbelka :(
5.11.2018 - 3 crio. Transfer 2 bąbelkow
Beta HCG- 7 dpt -38,5, 9dtp- 154, 11dpt 303, 14 dpt 1364
25 dpt beta 29000, jest❤

Aaasti
Koleżanka
Postów: 55
37

Wysłany: 22 marca, 11:43
Cytuj | (1) | Zgłoś
Ja w 12tc przeszłam covid. Założyłam temat w dziale problemy i komplikacje. Mi lekarz powtarzał, że na dzieciątko covid raczej nie ma wpływu. Najbardziej może zaszkodzić mu wysoka temperatura, ale że w ciąży organizm jest troszkę osłabiony, to rzadko się zdarza, że rośnie do wysokich wartości. Za to bardzo dużą rolę odgrywa stres.
Zdrówka! ❤️

Danio lubi tę wiadomość


Danio
Autorytet
Postów: 530
282

Wysłany: 22 marca, 14:14
Cytuj | (0) | Zgłoś
Aaasti dziękuję za odpowiedź. Już tam zaglądam

Zdrowy synek ur 12 lipca 💕
Starania od 01.2015.
08.2017 poczatek przygody z NOVUM
11.2017-02.2018 2× IUI nieudane. Beta nawet nie drgnęła
O6. 2018 -1 IVF cos poszlo nie tak. Brak komórek.
08.2018- 2 ICSI. Brak transferu. ZagrozenieOHSS. Z 15 pęcherzyków pobrano tylko 4 komorki. Wszystkie sie zaplodnily.
09.2018- 1 crio. Transfer 1 bąbelka :(
10.2018- 2 crio. Transfer 1 bąbelka :(
5.11.2018 - 3 crio. Transfer 2 bąbelkow
Beta HCG- 7 dpt -38,5, 9dtp- 154, 11dpt 303, 14 dpt 1364
25 dpt beta 29000, jest❤


Dowiedz się więcej o swojej ciąży!

Sprawdź BellyBestFriend Premium

  • kontrola przyrostu wagi
  • śledzenie rozwoju ciąży
  • dieta dla ciąży

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do BellyBestFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)