X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum II trymestr Badanie prenatalne w 2 trymestrze ciążt
Odpowiedz

Badanie prenatalne w 2 trymestrze ciążt

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 stycznia 2016, 18:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej witajcie, może ktoś zaspokoi troszkę moją ciekawość. Mianowicie dostałam skierowanie na badania prenatalne (jestem w II trymestrze), do lekarza chodzę prywatnie i jest to moja pierwsza ciąża więc jestem całkiem zielona w tym temacie, a moja mama powiedziała że takie badania zlecało się kiedyś tylko kobietom starszym, które zaszły w ciążę. I zastanawia mnie czy to lekka nadgorliwość mojego lekarza czy może obecnie wszystkie kobiety robią takie badania? Jak to wygląda? Będę wdzięczna za wszelkie odpowiedzi :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 stycznia 2016, 19:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też miałam takie badanie tydzień temu :) lekarz sprawdza budowę serduszka, przepływy, w łożysko itp
    A ja jestem młoda wiec nie wiem skąd twoja mama to wymyśliła :) każda moja koleżanka ma badanie 2 t rymestru :)

    Luula lubi tę wiadomość

  • pasia27 Autorytet
    Postów: 13367 11933

    Wysłany: 21 stycznia 2016, 19:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja tez zrobilam i jetsem spokojna bo to bardza szczegolowe badanie na specjalnym sprzecie i lekarz dobrze by mial wyagany certifikat do wykonania go..
    niestety musialam za nie zaplacic 200 zl wiec tylko sie cieszyc ze masz mozliwosc zrobienia go za darmoche

    3i498u698lx7etrf.png
    zrz6sg189ii5w2ru.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 stycznia 2016, 21:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A to nie jest tak,że to jest to pierwsze obowiązkowe usg? Właśnie to na którym sprawdzają przeziernosci karkowa, kość nosowa,itp. I to robią wszystkie z nas -dopiero to można pogłębić, np. O Pappa

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 stycznia 2016, 21:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś