X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum I trymestr Zastrzyki fraxiparine w ciązy!!
Odpowiedz

Zastrzyki fraxiparine w ciązy!!

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • monik84111 Koleżanka
    Postów: 89 7

    Wysłany: 19 września 2017, 22:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny, jestem po 3 poronieniach , teraz jestem w ciazy lekarz przepisal mi zastrzyki fraxiparine i oczywiscie duphaston...troche sie stresuje przed rozpoczeciem tych zastrzyków..podzielcie się swoimi doświadczeniami

    monik84111
  • Oublier Autorytet
    Postów: 566 369

    Wysłany: 19 września 2017, 23:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja biorę clexane, idzie się przyzwyczaić. Nie takie zastrzyki straszne jak je malują ;)

    f2wl9vvjra4rp1ln.png

    v3gtnyn05cn3o4qn.png
  • monik84111 Koleżanka
    Postów: 89 7

    Wysłany: 19 września 2017, 23:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oublier

    a jakie mialas wskazania do brania tych zastrzykow?

    monik84111
  • Oublier Autorytet
    Postów: 566 369

    Wysłany: 20 września 2017, 09:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem po 2 poronieniach o nieokreślonej przyczynie. Lekarka podejrzewała zespół antyfosfolipidowy, ale zanim zabrałam się za diagnostykę w tym kierunku, to zaszłam w kolejną ciążę i zastrzyki biorę profilaktycznie.
    Też na początku byłam przerażona. Zastrzyki robi mi mąż. Czasami, jak się dobrze wkłuje to wcale nie boli. Przygotuj się psychicznie, że prawdopodobnie porobią Ci się siniaki, ale one znikną ;)

    Indigoletta lubi tę wiadomość

    f2wl9vvjra4rp1ln.png

    v3gtnyn05cn3o4qn.png
  • monik84111 Koleżanka
    Postów: 89 7

    Wysłany: 20 września 2017, 09:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oublier

    No wlasnie, też biore profilaktyczne, bez zadnej wczesniejszej diagnostyki, co tez troche mnie martwi czy to może niezaszkodzic??

    monik84111
  • k878 Autorytet
    Postów: 2693 1066

    Wysłany: 20 września 2017, 09:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś