X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum I trymestr Uciskanie brzucha przez lekarza w 1 trymestrze
Odpowiedz

Uciskanie brzucha przez lekarza w 1 trymestrze

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Mirabell1430 Koleżanka
    Postów: 46 37

    Wysłany: 5 listopada 2021, 14:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam. Czy któraś z was spotkała się z uciskaniem brzucha i macicy we wczesnej ciąży? Jestem w 9 tyg i lekarz bardzo mocno mnie uciskał, po wszystkim bolał mnie brzuch i był bardzo wzdęty. Na drugi poszłam do innego ginekologa bo się martwiłam czy nie uszkodził czegoś a ten drugi powiedział ze odkleja się kosmowka. Czy to uciskanie mogło mieć wpływ

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

6 porad jak wybrać najlepszego specjalistę od leczenia niepłodności

Wybór najlepszego lekarza specjalisty jest najwyższym priorytetem każdej kobiety, której starania przedłużają się lub dotychczasowe leczenie okazało się nieskuteczne. Szukając kompetentnych godnych zaufania lekarzy, którzy mogą pochwalić się wysoką skutecznością, należy brać pod uwagę również jakość placówki, w której przyjmują.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Naprotechnologia - naturalna metoda podczas starania o dziecko i nie tylko.

Naprotechnologia (Natural Procreatice Technology, w skrócie: NPT lub NaPro) to metoda naturalnego wsparcia prokreacji. Ma wiele zwolenników, jak i całkiem sporo przeciwników, zanim wypowiesz swoją opinię, przeczytaj informacje jakie dla Ciebie zebraliśmy. Przeczytaj, na czym dokładnie polega naprotechnologia, czy jest przeznaczona tylko dla kobiet, czy również wspiera mężczyzn, w jakich przypadkach okazuje się najskuteczniejsza, a w jakich raczej się nie sprawdzi. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Wybór dawczyni komórki jajowej – o czym warto pamiętać?