BellyBestFriend
Odpowiedz
Forum > I trymestr > Test PAPP-A
Rozpocznij swój osobisty, inteligentny kalendarz ciąży BellyBestFriend!
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

Limonka
Ekspertka
Postów: 121
51

Wysłany: 27 kwietnia, 15:36
Cytuj | (0) | Zgłoś
Zastanawiam sie nad wykonaniem testu PAPP-A aby uzyskac dodatkowe informacje i pokazac gin przy badaniu prenatalnym. Probuje upewnic sie odnosnie terminu wykonania badania i z niektorych stron wynika, ze test PAPP-A wykonuje sie pomiedzy 10t a 13t+6dniem a z niektorych, ze miedzy 11t a 13t+6 dniem. Czy orientujecie sie ktory z tych przedzialow jest poprawny?

Wiadomość wyedytowana przez autora 27 kwietnia, 17:04


edwarda20
Autorytet
Postów: 5435
2027

Wysłany: 27 kwietnia, 16:13
Cytuj | (0) | Zgłoś
Wedlug mnie najlepiej od 12t1 do 13t6.

Tylko teraz pytanie, czy Twoja gin ma uprawnienia do badan prenatalnych? Zwykli ginekolodzy na ogol ich nie maja, a na standatdowym usg moga ocenic tylko podstawy. Polecalabym prenatalne robic u kogos kto je ma, a najlepiej u genetyka.

dqprqps6kaqxmc83.png

Limonka
Ekspertka
Postów: 121
51

Wysłany: 27 kwietnia, 16:30
Cytuj | (0) | Zgłoś
edwarda20, wizyte do gina z uprawnieniami mam w 12t a chcialabym wczesniej wykonac PAPP-A i teraz nie jestem pewna czy moge...


edwarda20
Autorytet
Postów: 5435
2027

Wysłany: 27 kwietnia, 18:49
Cytuj | (0) | Zgłoś
A w ktorym tc jestes?

Do tej pory dziewczyny robiły tuz przed usg prenatalnym lub na wizycie (tak jak ja) wiec ciezko powiedzieć, ale z tydzień przed mysle ze można.

dqprqps6kaqxmc83.png

Limonka
Ekspertka
Postów: 121
51

Wysłany: 28 kwietnia, 14:07
Cytuj | (0) | Zgłoś
edwarda20, teraz 8t2d a usg prenatalne mam zaplanowane na 11t3d stad nie wiem jak najlepiej ustawic test PAPP-A. Pielegniarka sugerowala kilka dni przed aby gin mial na termin usg prenatalnego, z tymze wtedy jeszcze nie mialam wyznaczonego terminu usg.


edwarda20
Autorytet
Postów: 5435
2027

Wysłany: 28 kwietnia, 21:18
Cytuj | (1) | Zgłoś
Limonka a nie za wcześnie to usg? Wymiary malucha zgadzaja sie z terminem z om? Pytam bo dziecko nie moze byc za male bo wtedy nie mozna go dobrze zmierzyc i lekarze odsylaja. Te parę dni czesto robi roznice.

Leira lubi tę wiadomość

dqprqps6kaqxmc83.png

moonik
Autorytet
Postów: 777
759

Wysłany: 28 maja, 11:20
Cytuj | (0) | Zgłoś
Mnie prenatalne kazali umawiać najlepiej w 12tc (Przekrój dostałam od 11+6 do 13+6) i tego samego dnia mam mieć wykonane USG, oraz PAPPA, potem jak będą wyniki to spotkanie z genetykiem i omówienie ich.
Myślę, że przed 11 tygodniem to nie ma co się wyrywać.... bo będą zafałszowane i niezgodne z normami.

2nn3csqvxr7xpw0d.png
5dpt -beta 7,9 /7dpt -beta 66,7 /10dpt -beta 226,1 /14dpt -beta 1032.0 / 17dpt-pęcherzyk/24dpt- <3
1.04.2019 - transfer crio (❄4.1.1 i ❄4.2.2)
Zostało 9 ❄❄❄❄❄❄❄❄❄ blastek
1 ivf/długi/FAMSI/ 5.03.19 punkcja, pobrano 26 komórek - hiperstymulacja
Mąż - obniżona płodność, HBA: 74% DNA 19%, ruchliwość po 1h spada :(
20.11.17 - sonoHSG - jajowody drożne
Niedoczynność tarczycy * Hashimoto* Insulinooporność *
37 lat - starania od 08.2016

Stoppka
Debiutantka
Postów: 14
2

Wysłany: 11 czerwca, 11:24
Cytuj | (0) | Zgłoś
Każdy wynik omawiają z pacjentka?
Bo ja dziś dostałam telefon z przychodni, ze wyniki już są i zapraszają na konsultacje. I od razu wielki strach i łzy w oczach, ze coś jest nie tak skoro chcą żebym przyjechała osobiście.


paulinabf2
Koleżanka
Postów: 33
26

Wysłany: 16 czerwca, 18:48
Cytuj | (0) | Zgłoś
U mnie najpierw USG i krew następnego dnia razem z USG do badania i opisu położna umówiła mnie nw 11t4d



Dowiedz się więcej o swojej ciąży!

Sprawdź BellyBestFriend Premium

  • kontrola przyrostu wagi
  • śledzenie rozwoju ciąży
  • dieta dla ciąży

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do BellyBestFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)