BellyBestFriend
Odpowiedz
Forum > I trymestr > Przeziębienie pomocy!
Rozpocznij swój osobisty, inteligentny kalendarz ciąży BellyBestFriend!
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

MALINAK
Koleżanka
Postów: 38
6

Wysłany: 1 grudnia 2020, 16:12
Cytuj | (0) | Zgłoś
Hejka dziewczyny jestem w 9 tyg ciąży i niestety ale załapało mnie przeziębienie. Katar bol gardła kaszel. Macie jakieś sposoby ? Po za tym moj gin powiedział ze nie mogę być chora bo będzie nie dobrze. Czy jest zagrożenie dla maluszka?


Jagodowa Mama
Autorytet
Postów: 823
699

Wysłany: 1 grudnia 2020, 16:19
Cytuj | (0) | Zgłoś
To się zdarza. Jasne, lepiej nie chorować ale wiadomo, czasem coś się przyplącze. Ja w poprzedniej ciąży pilam syrop Prenalen dla kobiet w ciąży albo syrop prawoślazowy. Oba bezpieczne. Na gardło czosnek, cytryna, syrop z cebuli,dużo ciepłych płynów. Generalnie domowe sposoby. Przeciwbólowo i przeciwgorączkowo tylko paracetamol jest bezpieczny np Apap. Jak nie przejdzie za kilka dni - do lekarza. Zdrówka życzę 😚

16udvfxmxq1gk6wt.png

Cud nr 2❤️

l22nio4pu8g9bovb.png

MALINAK
Koleżanka
Postów: 38
6

Wysłany: 1 grudnia 2020, 17:14
Cytuj | (0) | Zgłoś
No dziękuję Ci bardzo 😊😊 Wlasnie juz bylam w aptece pani dała mi prenalen do picia. I zrobiłam sobie syrop z cebuli. I mam nadzieję ze mi przejdzie. Narazie gorączki na szczęście nie mam.


Jagodowa Mama
Autorytet
Postów: 823
699

Wysłany: 1 grudnia 2020, 20:03
Cytuj | (0) | Zgłoś
Powodzenia. A tak na marginesie - co miał lekarz na myśli,że z dzieckiem będzie niedobrze? Było krwawienie? Skurcze? Przecież kobiety w ciąży często pracują, stykają się z ludźmi, mają starsze dzieci które ze szkoły lub przedszkola przynoszą różne choroby. No to normalne że można coś złapać, zwłaszcza w sezonie jesienno-zimowym. Bez przesady. Chyba Cię trochę lekarz niepotrzebnie straszy. W ciąży szczególnie potrzeba lekarza który uspokoi i zaproponuje sensowne rozwiązanie. Pozdrawiam.

16udvfxmxq1gk6wt.png

Cud nr 2❤️

l22nio4pu8g9bovb.png

MALINAK
Koleżanka
Postów: 38
6

Wysłany: 1 grudnia 2020, 22:26
Cytuj | (0) | Zgłoś
Powiedział mi w ten sposób ze nie może być pani chora i zeby nie przebywała z dziećmi chorymi bo będzie zle i tyle no. Byłam na usg 8 tyg z fasolką wszystko oki serduszko biło. 6 tyg mialam krwawienie ale mały krwiak mi sie zrobił ale no jak teraz bylam to wszystko ok. Ale od samego początku miałam bole miesiączkowe i przyjmuje luteinę. Ale no troszkę mnie nastraszył powiem szczerze. Ale no narazie czekam mam nadzieję ze samo przejdzie. Bo cos czuje ze jak zadzownie to nic nie pomogą tylko bo niestety ze teraz nie można mieć zwykłego przeziębienia czy grypy bo teraz wszystko niestety to covid.

Wiadomość wyedytowana przez autora 1 grudnia 2020, 22:27


Jagodowa Mama
Autorytet
Postów: 823
699

Wysłany: 2 grudnia 2020, 11:13
Cytuj | (0) | Zgłoś
Najważniejsze, że z dzieciątkiem wszystko ok. Kuruj się i oby przeszło szybciutko. Ja też jestem od początku na luteinie i muszę uważać na siebie, w poprzedniej ciąży też. Nie martw się. Wszystko będzie dobrze.

16udvfxmxq1gk6wt.png

Cud nr 2❤️

l22nio4pu8g9bovb.png


Dowiedz się więcej o swojej ciąży!

Sprawdź BellyBestFriend Premium

  • kontrola przyrostu wagi
  • śledzenie rozwoju ciąży
  • dieta dla ciąży

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do BellyBestFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)