BellyBestFriend
Odpowiedz
Forum > I trymestr > Prowadzenie ciąży prywatnie + luxmed dodatkowo
Rozpocznij swój osobisty, inteligentny kalendarz ciąży BellyBestFriend!
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

Daylight
Autorytet
543

Wysłany: 1 czerwca 2022, 17:43
Cytuj | (0) | Zgłoś
Cześć Dziewczyny!
Jestem nowa i kompletnie zielona. Jestem w ciąży po IVF i chciałabym prowadzić ją prywatnie, ale mam też od pracodawcy pakiet luxmed i myślałam, żeby może część badań próbować robić tam w ramach abonamentu.
Jak to ogarnąć w praktyce? Po prostu chodzić równolegle do różnych lekarzy? Przyznawać się w luxmed, że chodzę też do innego lekarza, czy lepiej nie mówić i nie wspominać, że IVF? Wiem, że oni nie finansują leczenia niepłodności i widziałam gdzieś na necie, że lepiej nie mówić, że to ciąża po IVF.
Czy któraś z Was ma doświadczenie z luxmedem? Mam wrażenie, że tam za każdym razem trzeba iść do innego lekarza, bo ciężko o terminy, żeby zawsze być u tego samego.

age.png
1 x IUI
4 x IVF
I transfer 07.05 FET 5.1.1 🍀
7 dpt beta = 35,44
9 dpt beta = 103,5
11 dpt beta = 284,7
19 dpt beta = 6280
23 dpt - usg i migające małe ❤️
8w0d - 1,6 cm człowieka
10w2d - 3,5 cm
11w4d - prenatalne ok, 5,3cm ❤️
21w3d - II prenatalne ok, 430g ❤️
23w4d - 680g ❤️
27w4d - 1123g ❤️
29w2d - 1360g ❤️
31w4d - 1929g ❤️
35w4d - 2455g ❤️
36w3d - 3051g ❤️
38w2d - 3436g ❤️
39w1d - SN - 3430g, 53cm 🥰👶👨‍👩‍👧

Duzami
Nowa
0

Wysłany: 23 czerwca 2022, 08:36
Cytuj | (0) | Zgłoś
Hej,
Co do luxmedu to jeśli masz kartę ciąży to badania możesz wykonywać w Luxmed w ramach pakietu bez problemu. Ja tylko pokazałam kartę ciąży w rejestracji i wystarczyło. Można się też umówić na konsultację z położną i wtedy zakładają jakby drugą kartę ciąży. Co do ivf to nie podpowiem niestety bo nie wiem

Mammisima88
Koleżanka
6

Wysłany: 5 lipca 2022, 23:28
Cytuj | (0) | Zgłoś